Stránka 272 z 321

Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík

Napsal: 03 úno 2021, 16:04
od petzl62
Určitě šlo, ale...
-Máš funglovku auto a chceš je mít v pořádku, naprosto chápu.
-Budeš vymýšlet jak a kdo to nainstaluje a v zimě do toho nikdo vrtat nebude, leda v teplé garáži.
-Natrefíš na "orgán" a ten ti zakáže další jízdu- ostré hrany.

Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík

Napsal: 03 úno 2021, 17:22
od Pjotr1
jasně nemyslel jsem přidělat přes to pletivo pomocí plastových upevňovacích pásků.
Spíše něco ve stylu tuningu. Inspirace třeba podle Custom Car Grills, RaceMesh Grilles či Radiator Grill Store

Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík

Napsal: 03 úno 2021, 20:14
od dibarbora
Minko píše: 03 úno 2021, 15:11 ako píše dibarbora: aj ja som už vzdal boj s blbcami, čo nevedia šoférovať ani chodiť. mám pokrstené auto snáď z každej strany a prelaky/prístreky stoja nehorázne peniaze, pričom mám akosi pocit, že čím zachovalejšie auto, tým viac takéto šrámy priťahuje :D .
Na "pokrstenom" aute nejaký optický prírastok až tak nevnímaš ;-). Osobne sa držím hesla, že optické veci opravujem keď hrozí aj funkčné/životnostné ohrozenie. Takže prevalený a poškriabaný prah od obrubníka a preliačené a doškriabané dvere od skaly z protiidúceho auta som dal opraviť... mohlo by hrdzavieť. .. ale nárazník, pokiaľ drží pokope.. škoda rozoberať..

Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík

Napsal: 04 úno 2021, 07:42
od Minko
ja mám napríklad škrabanec na dverách našťastie nie až do kovu, chytená len vrstva laku a vrchná farba, nechávam tak neoplatí sa, resp. dám, keď tam toho už bude viac a bude to rentabilnejšie :D takisto mám odretý zadný nárazník- je plastový, hrdzavieť tam nemá čo, farba sa v tom mieste zatiaľ lelúpe, kašlem na to :D

Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík

Napsal: 04 úno 2021, 12:15
od snike
Zítra mi mřížku vymění, navíc dostal jsem krásnou slevu ... snad již budu mít více štěstí ](*,)

Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík

Napsal: 08 úno 2021, 11:13
od Axel.Foley
Mr. :hyu: : Máš nějaké ohlasy na zimní Hankook Winter i*cept evo2?

Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík

Napsal: 08 úno 2021, 11:29
od Mr. HYUNDAI
Nemám - a žádné ohlasy rovná se žádné negativní ohlasy, takže vše je v pořádku :lol: .

Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík

Napsal: 08 úno 2021, 19:32
od Axel.Foley
:wink:

Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík

Napsal: 10 úno 2021, 08:24
od Mr. HYUNDAI
Tak Sopťa dnes ráno po 5 měsících a 6 dnech (ale aspoň symbolicky desátého) překonal první "metu" :mrgreen:
210210.jpg
210210.jpg (42.04 KiB) Zobrazeno 636 x

Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík

Napsal: 10 úno 2021, 11:55
od Axel.Foley
Jako že překonal teplotu -9°C :idea: :mrgreen:

Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík

Napsal: 10 úno 2021, 13:44
od Mr. HYUNDAI
A dokonce těch -9°C přežil a funguje bez problémů dál :mrgreen: .
Což se o dalších dieslech říct moc nedá - i40 pokračuje v nepřekračování 2.000 otáček. Funguje to následovně - přijedeš v mrazu večer a zaparkuješ. Ráno v mrazu nastartuješ a motor nejde přes 2.000 otáček. Stačí ale s tímto omezením ujet cca 12 kilometrů nebo nechat motor 5-10 minut běžet na volnoběh. Chcípneš motor, přijdeš za 10 minut, nastartuješ a motor jede bez sebemenších omezení jak z praku. Pokud nebude mrznout když přijedeš nebo naopak když chceš odjet, tak se problém vůbec neobjeví ](*,) . Z toho logicky vyplývá, že něco někde zamrzá a stačí 10 minut provozu motoru a rozmrzne to. Ale co to je a kde, to zatím nikdo netuší. Dnes ráno jako obvykle nešla přes 2.000 otáček, dojelo se na Prosek, tam se vyřídilo co bylo zapotřebí (15 minut) a cesta z Proseka auto bez problému. S tím jsem jí dovezl do servisu, v klidu jsme si řekli co to kdy dělá, auto vzali na dílnu na vyčtení závad, necháme jí tam okapat a vyschnout a večer se dá ven, aby pořádně do zítra do rána vymrzla, na devátou tam zítra jedu a vyzkoušíme jak bude nebo nebude auto reagovat.
Tucson 1,7 CRDi - obrovský problém nastartovat vymrzlé auto. Dneska jsem ho ukecal až asi na 20. pokus po 5 minutách a když to konečně chytlo, tak to mělo zvuk, že mi běhal mráz po zádech (vsadil bych se, že to začalo na 2 válce). Po chvíli se to chytlo a jezdí jak drak. Včera odpoledne to samé, ale jak to jednou chytne a projede se, tak už ten den chytá a jezdí bez problémů. Tady tipuju efekt dlouhého stání, kdy se MEŘO začalo od nafty "oddělovat" a sedat na dno nádrže. Byla skoro prázdná, tak jsme tam dnes natočili Vervu Diesel s HVO a uvidíme, jestli se nám to povedlo naředit a bude to už v pohodě. Jinak další kandidát na servis...
Tucson 1,6 CRDi - převodovka zatím řadí bez problémů, ale taky dnes chytnul až na pátý pokus, a to nestojí venku na přímém mrazu, ale ve veřejných garážích....

Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík

Napsal: 10 úno 2021, 14:07
od idam.i
No jó myslel som,že už každý vie,že nafta patří....
:-k

Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík

Napsal: 10 úno 2021, 14:34
od stanKon
Ten súdruh od vás, co jste nám ho sem nasadili, by ti na to vzkázal ..."Nebuďte slušný, řekněte to! ŘEKNĚTE TO :!: " :evil: :mrgreen:

Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík

Napsal: 10 úno 2021, 14:37
od dibarbora
Mr. HYUNDAI píše: 10 úno 2021, 13:44 A dokonce těch -9°C přežil a funguje bez problémů dál :mrgreen: .
Což se o dalších dieslech říct moc nedá - i40 pokračuje v nepřekračování 2.000 otáček. Funguje to následovně - přijedeš v mrazu večer a zaparkuješ. Ráno v mrazu nastartuješ a motor nejde přes 2.000 otáček. Stačí ale s tímto omezením ujet cca 12 kilometrů nebo nechat motor 5-10 minut běžet na volnoběh. Chcípneš motor, přijdeš za 10 minut, nastartuješ a motor jede bez sebemenších omezení jak z praku. Pokud nebude mrznout když přijedeš nebo naopak když chceš odjet, tak se problém vůbec neobjeví ](*,) . Z toho logicky vyplývá, že něco někde zamrzá a stačí 10 minut provozu motoru a rozmrzne to. Ale co to je a kde, to zatím nikdo netuší. Dnes ráno jako obvykle nešla přes 2.000 otáček, dojelo se na Prosek, tam se vyřídilo co bylo zapotřebí (15 minut) a cesta z Proseka auto bez problému. S tím jsem jí dovezl do servisu, v klidu jsme si řekli co to kdy dělá, auto vzali na dílnu na vyčtení závad, necháme jí tam okapat a vyschnout a večer se dá ven, aby pořádně do zítra do rána vymrzla, na devátou tam zítra jedu a vyzkoušíme jak bude nebo nebude auto reagovat.
Tucson 1,7 CRDi - obrovský problém nastartovat vymrzlé auto. Dneska jsem ho ukecal až asi na 20. pokus po 5 minutách a když to konečně chytlo, tak to mělo zvuk, že mi běhal mráz po zádech (vsadil bych se, že to začalo na 2 válce). Po chvíli se to chytlo a jezdí jak drak. Včera odpoledne to samé, ale jak to jednou chytne a projede se, tak už ten den chytá a jezdí bez problémů. Tady tipuju efekt dlouhého stání, kdy se MEŘO začalo od nafty "oddělovat" a sedat na dno nádrže. Byla skoro prázdná, tak jsme tam dnes natočili Vervu Diesel s HVO a uvidíme, jestli se nám to povedlo naředit a bude to už v pohodě. Jinak další kandidát na servis...
Tucson 1,6 CRDi - převodovka zatím řadí bez problémů, ale taky dnes chytnul až na pátý pokus, a to nestojí venku na přímém mrazu, ale ve veřejných garážích....
Nemá tá i40 nejakú vodu v IC... to vie pekne vybabrať s motorom.....

Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík

Napsal: 10 úno 2021, 15:45
od Mr. HYUNDAI
Moje úvahy jsou stejným směrem :mrgreen: . Buď IC nebo někde v sání :-k ...