Stránka 29 z 85

Re: problémy

Napsal: 01 dub 2009, 09:48
od Espero
Rudolf píše:Já mám volant taky lehce natočenej při přímé jízdě. Geometrie v pořádku. Po výměně pneu "problém" trvá. Neřeším to. Na funkci živočicháře to nemá vliv. :D
No to bude asi tím, že je volant kulatý, ale představ si, že by byl čtverec. :lol:

Re: problémy

Napsal: 02 dub 2009, 23:50
od Butani
Rudolf píše:Já mám volant taky lehce natočenej při přímé jízdě. Geometrie v pořádku. Po výměně pneu "problém" trvá. Neřeším to. Na funkci živočicháře to nemá vliv. :D
Je schopen někdo říct, jak má vypadat volant u Accenta, když je rovně? Mně jde taky doleva, ale někde jsem tady četl, že je to normální, protože plast pod volantem se svažuje doprava, a volant samotný je vlastně rovně, když s tím plastem nelícuje. Je fakt, že to nemá na nic vliv, ale mně to jde teda úplně neskutečně na nervy. :-k

Re: problémy

Napsal: 03 dub 2009, 06:54
od rokolo
Rovně je prostě rovně. Je pravda, že nesprávné lícování plastů může také zkreslit dojem. Já mám při přímém směru také volant mírně doleva, ale je to opravdu jen mírně, tak se to dá akceptovat. Co mně více prudí je to, že posilovač při určité rychlosti (cca 110) úplně vypne a pak auto jakoby plave. Ale to jsme tu už řešili a bohužel s tím nejde nic dělat......

Re: problémy

Napsal: 03 dub 2009, 07:49
od cert
No, on posilovač musí s narůstající rychlostí ubírat na účinku, jinak bys ztrácel kontakt se silnicí. Zkus se někdy svézt s přeposilovaným autem (zpravidla francouzská auta), to budeš mít teprv pocit, že auto plave (je to jako bys jel po náledí...).

Re: problémy

Napsal: 03 dub 2009, 09:09
od Vilda
Posilovač u služebního Nissan Primera, byl snad ještě ve 180ti plně funkční a bylo to hodně nepříjemný a dost nebezpečný ... U Accenta jsem si na rychlý úbytek posilovače zvyknul a nemám s tím žádnej problém ... auto se chová normálně a předvídatelně

Re: problémy

Napsal: 03 dub 2009, 09:49
od rokolo
Neměl jsem namysli úbytek posilovacího výkonu, ale že držíš volant rovně a auto začně ujíždet do strany....koriguješ, ale volant není citlivý, tak se to hne více a opět ujíždí do strany....někdy to registruji, někdy ne. Zrovna včera se se mi stalo, že jsem vyloženě kvůli tomu na silnici šněroval jak opilej :lol: Jak už jsem ale říkal, před časem se to tu rozebíralo a nelze s tím nic provést....je to natvrdo nastavené sofwarem.

Re: problémy

Napsal: 03 dub 2009, 10:07
od Vilda
rokolo píše:Neměl jsem namysli úbytek posilovacího výkonu, ale že držíš volant rovně a auto začně ujíždet do strany....koriguješ, ale volant není citlivý, tak se to hne více a opět ujíždí do strany....někdy to registruji, někdy ne. Zrovna včera se se mi stalo, že jsem vyloženě kvůli tomu na silnici šněroval jak opilej :lol: Jak už jsem ale říkal, před časem se to tu rozebíralo a nelze s tím nic provést....je to natvrdo nastavené sofwarem.
S Primerou jsem tohle zažíval taky a většinou to dělají vyjetý koleje od kamionů. Nejhorší na tom je, že kolikrát nejsou ani vidět ...... a auťák plave, jako by si píchnul ... většinou to dělá v pravým jízdním pruhu, tak zkus přejet do levýho a tam to nedělá. Neber to tak, že tady na Tebe machruju ... chraň Bůh, [-X ale zkus to. Kdyby to byla vada na řizení, tak to dělá pořád a ne jen občas

Re: problémy

Napsal: 04 dub 2009, 10:22
od rokolo
Vilda: Vím co máš na mysli, ale tím to není. Toto místo zásadně projíždím v levém pruhu a ani v pravém není náznak jakýchkoliv kolejí. Včera jsem toto místo "prolétnul" vyšší rychlostí než je cca110km/h a bylo to v pohodě. Podle mne je to prostě je způsobeno dírou v SW.....

Re: problémy

Napsal: 04 dub 2009, 15:16
od Butani
rokolo píše:Neměl jsem namysli úbytek posilovacího výkonu, ale že držíš volant rovně a auto začně ujíždet do strany....koriguješ, ale volant není citlivý, tak se to hne více a opět ujíždí do strany....někdy to registruji, někdy ne. Zrovna včera se se mi stalo, že jsem vyloženě kvůli tomu na silnici šněroval jak opilej :lol: Jak už jsem ale říkal, před časem se to tu rozebíralo a nelze s tím nic provést....je to natvrdo nastavené sofwarem.
Tohohle jsem si všimnul už při předváděcí jízdě, měl jsem z toho velké obavy a zvažoval jsem i to, že si kvůli tomu auto nekoupím. Ale podařilo se mi na to zvyknout tak, že mi nedělají potíže ani přechody do/z jiného vozu. Myslím že se to dá dostat do krve.

Problémy s dálkou centrálu

Napsal: 04 dub 2009, 16:34
od Butani
Máte někdo zkušenost s potížemi s dálkovým ovládáním centrálu? Já jsem nedávno zjistil zajímavou věc - existuje místo (zatím vím o jedniném), kde mi dálka nefunfuje, resp. funguje velmi špatně (zabere cca každé dvacáté zmáčknutí). Je to stejné při zamykání i odemykání. Problém se opakuje pokaždé, když na toto místo přijedu, takže tam zamykám klíčem.

Jedná se o dvůr hospody, kde protější barák je hasičárna. Napadlo mě, že mi signál dálky ruší nějaké jejich vysílačky nebo antény. Setkal se někdo s něčím podobným? Má smysl to nějak řešit? Díky!

Re: problémy

Napsal: 04 dub 2009, 17:27
od jandaxx
Dálky aut vysílají na frekvenci 433Mhz. Pokud je na onom místě nějaký silný vysílač na téhle frekvenci, tak vlastně přehluší vysílač D.O. Takže bych to neřešil, protože s tím těžko něco uděláš. Nebo je ten vysílač na nižší frekvenci a harmonické kmitočky / násobky toho původního / dělají právě 433Mhz. Nedá se s tím nic dělat. Jedině si stěžovat na ČTU. Než s tím něco udělají, tak už tam nebudeš jezdit :mrgreen:

Re: problémy

Napsal: 04 dub 2009, 17:36
od Butani
jandaxx píše:Dálky aut vysílají na frekvenci 433Mhz. Pokud je na onom místě nějaký silný vysílač na téhle frekvenci, tak vlastně přehluší vysílač D.O. Takže bych to neřešil, protože s tím těžko něco uděláš. Nebo je ten vysílač na nižší frekvenci a harmonické kmitočky / násobky toho původního / dělají právě 433Mhz. Nedá se s tím nic dělat. Jedině si stěžovat na ČTU. Než s tím něco udělají, tak už tam nebudeš jezdit :mrgreen:
Díky za vyjádření, ale asi jsem měl dodat ještě jednu dost podstatnou věc - ostatní auta na tom místě problémy s dálkou nemají.

Re: problémy

Napsal: 04 dub 2009, 17:57
od jandaxx
No ona ta frekvence je vždycky o kousek jiná. 433 je základ. Může to být 433,023, 433,12 atd. A ta tvoje se do toho zrovna trefí. Samozřejmě má každý auto krapet jinak výkonný vysílač u dálky, jinak citlivý příjmač s odfiltrováním nežádoucích kmitočtů atd. Je tam prostě mnoho proměnných a zrovna Ty jsi se do toho trefil do toho správného místa :D

Re: problémy

Napsal: 06 dub 2009, 10:13
od vojtop
Nieco podobne tu uz spominal o dve strany skor dk13, ale myslim, ze v mojom pripade to mozno nie je ten isty pripad. V priebehu roka, co vlastnim Accentika sa mi to stalo dvakrat, naposledy teraz v sobotu. Ak na kratku chvilu nastartujem auto (napr. vyjdem z garaze) a vzapati vypnem motor, mam problem v najblizsej cca hodine-hodine a pol opatovne nastartovat. Auto som nechal pred garazou a skusil znova start az v nedelu. Po pretacani naprazdno som pridal plyn a "pretlacil" to - motor naskocil. Kratka jazda okolo ulice a dalsi start uz bol v pohode. Vyskusam odporucane vytiahnutie klucika zo zapalovania, az sa mi to stane nabuduce, ale dufam, ze to nebude prilis skoro :D Osobne mam skor pocit, ze sa motor pocas toho kratkeho behu "prechlasta", nestihne sa poriadne spalit palivo a treba cakat, kym sa to odpari. Podobne problemy (de facto jedine) som mal aj so starou Fabiou. Mate este niekto podobnu skusenost, pripadne odporucanie, co s tym? Inak - za rok prevadzky ziaden iny problem s autom som nemal. :P

Re: problémy

Napsal: 08 dub 2009, 10:59
od Andy4
Obrázek

Auto má 50tis KM . Je to podľa Vás v poriadku ????