Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík & Mavis
Napsal: 05 srp 2021, 08:35
Zatímco v domácí garáži se nic moc nového neděje (možná se o víkendu dokopu konečně dodělat černé nápisy na zádi Sopti, ale zatím se mi do toho dvakrát nechce), v pracovní garáži máme celkem plodný týden.
Šéfova i40 začala při otáčení volantem vydávat velice zajímavé zvuky - jako když se přehřívá elektromotor, takové zvláštní šustění, vrnění a do toho začalo pod volantem něco mlátit. Tak jsem v úterý hopnul do auta a mazal do servisu. Jak přijímací technik, tak garanční technik se zatvářili překvapeně, neboť prý tento příznak znají z i30, ale u i40 to je premiéra (proč musíme mít všechno jako první), ale po rychlé konzultaci s obsahem "kouzelného" šanonu vynesli ortel, že zřejmě ví, co je za problém, sepsali jsme zakázku, ofotili servisní knížku a s ujištěním, že volant neupadne a auto zatáčet nepřestane jsem odfrčel. Díl je objednán, až dorazí, dají mi vědět. A až budou mít rozebrané řízení, tak rovnou rozeberou sedadlo řidiče, abychom konečně zjistili co tam tak pekelně vrže (šéf ten zvuk nevnímá, ale já z toho rostu) a buď se to hned opraví nebo se objedná nová sedačka. Za mě tedy přístup servisu opět !
A v úterý už došlo i na mě - stávající Tucson TLE 1,7 CRDi nás opustil a byl nahrazen novým Tucsonem NX4 1,6 T-GDi. Za výhru považuju, že to je základní motor 110 kW bez MHEV spojený s normálním manuálem, na 17'' kolech, výbava je Smart bez NAVI. Takže technicky to nejlepší co jsem měl možnost vyzkoušet.
A překvapilo mě, že kolegyni běhá AA bezdrátově ! Ani na spárování telefonu nechtěl systém kabel !
Já mám starý telefon (ano, ten, který jsem už loni v srpnu vyhrožoval, že jej vyměním), takže já jedině s kabelem, ale to není překvapení.
Šéfova i40 začala při otáčení volantem vydávat velice zajímavé zvuky - jako když se přehřívá elektromotor, takové zvláštní šustění, vrnění a do toho začalo pod volantem něco mlátit. Tak jsem v úterý hopnul do auta a mazal do servisu. Jak přijímací technik, tak garanční technik se zatvářili překvapeně, neboť prý tento příznak znají z i30, ale u i40 to je premiéra (proč musíme mít všechno jako první), ale po rychlé konzultaci s obsahem "kouzelného" šanonu vynesli ortel, že zřejmě ví, co je za problém, sepsali jsme zakázku, ofotili servisní knížku a s ujištěním, že volant neupadne a auto zatáčet nepřestane jsem odfrčel. Díl je objednán, až dorazí, dají mi vědět. A až budou mít rozebrané řízení, tak rovnou rozeberou sedadlo řidiče, abychom konečně zjistili co tam tak pekelně vrže (šéf ten zvuk nevnímá, ale já z toho rostu) a buď se to hned opraví nebo se objedná nová sedačka. Za mě tedy přístup servisu opět !
A v úterý už došlo i na mě - stávající Tucson TLE 1,7 CRDi nás opustil a byl nahrazen novým Tucsonem NX4 1,6 T-GDi. Za výhru považuju, že to je základní motor 110 kW bez MHEV spojený s normálním manuálem, na 17'' kolech, výbava je Smart bez NAVI. Takže technicky to nejlepší co jsem měl možnost vyzkoušet.
A překvapilo mě, že kolegyni běhá AA bezdrátově ! Ani na spárování telefonu nechtěl systém kabel !
Já mám starý telefon (ano, ten, který jsem už loni v srpnu vyhrožoval, že jej vyměním), takže já jedině s kabelem, ale to není překvapení.