Re: Nový majitel i20
Napsal: 20 črc 2009, 13:48
Zdravim po dlhsej dobre,
V piatok som dostal auto a hned som ho prehnal po dialnici. Dokopy mimo mesto cca 600km a priemerna podla palubneho 4.9l/100km a podla mojich vypoctov,zatial len provizornych nakolko som tankoval len raz, je to 5.0l/100km.
Pocity z auta mam trosku zmiesane. Obrovska radost z noveho auta (neopisatelny pocit), v zakrutach a vo vysokych rychlostiach sedi ako priklincovany (pocit bezpecia), z komfortu mu nemam co vytknut lebo mam len verziu Classic Plus (oproti zakladnej naviac central na kluci, predne okna v elektrike, elektricke zrkadla a narazniky vo farbe vozidla, bez klimy) no som maximalne spokojny.
Co ma vsak zarazilo je to prave koleno, o ktorom som pisal, ze sa neprijemne dotyka palubnej dosky. Na kratke trasy to nevadi ale na dlhsiu to je uz riadne citit. Stravil som za volantom nepretrzite 4 hodiny a este 2 hodiny potom som stale citil tlak v kolene.
Celkovo vladne NADSENIE a SPOKOJNOST na 99% (-1% za koleno)
K motoru> trosku sklamanie nakolko to vobec netaha medzi 2000 - 2500 ot/min. Nastup je niekde pri 3000ot/min a potom uz ozije a je komunikativny s plynovym pedalom.
P.S> Uz sa tesim ked bude motor po zabehu 1000km a budem to vytacat nad 4500ot/min
V piatok som dostal auto a hned som ho prehnal po dialnici. Dokopy mimo mesto cca 600km a priemerna podla palubneho 4.9l/100km a podla mojich vypoctov,zatial len provizornych nakolko som tankoval len raz, je to 5.0l/100km.
Pocity z auta mam trosku zmiesane. Obrovska radost z noveho auta (neopisatelny pocit), v zakrutach a vo vysokych rychlostiach sedi ako priklincovany (pocit bezpecia), z komfortu mu nemam co vytknut lebo mam len verziu Classic Plus (oproti zakladnej naviac central na kluci, predne okna v elektrike, elektricke zrkadla a narazniky vo farbe vozidla, bez klimy) no som maximalne spokojny.
Co ma vsak zarazilo je to prave koleno, o ktorom som pisal, ze sa neprijemne dotyka palubnej dosky. Na kratke trasy to nevadi ale na dlhsiu to je uz riadne citit. Stravil som za volantom nepretrzite 4 hodiny a este 2 hodiny potom som stale citil tlak v kolene.
Celkovo vladne NADSENIE a SPOKOJNOST na 99% (-1% za koleno)
K motoru> trosku sklamanie nakolko to vobec netaha medzi 2000 - 2500 ot/min. Nastup je niekde pri 3000ot/min a potom uz ozije a je komunikativny s plynovym pedalom.
P.S> Uz sa tesim ked bude motor po zabehu 1000km a budem to vytacat nad 4500ot/min