Stránka 30 z 58

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 27 bře 2018, 17:43
od Pampa
Manualy som neskusal, to uz nechcem vidiet, skusal som DCTcka a tam to bolo jasne vidiet, tie prevodovky TGDI su sialene tazke a pokial nepodradis, nedostanes nic, ked podradis, ide to pekne (a to ten automat robil a preto som to nekupil, nemam rad ked stupim na plyn a prevodovka namiesto potiahnutia zacne radit, ale kupil som dizla lebo ten to podradovanie robit nemusi). Sam za seba hovori fakt ze prevody u 1,4TGDI a CRDI s rovnakym vykonom maju priblizne rovnake prevody, cize radit rovnaky prevod pri rovnakej rychlosti su uplne neporovnatelne veci. To ako by som tvrdil ze 1.4TGDI v porovnani s 1.6CRDI netaha. No ano netaha, ked tam zaradim za 6 u jedneho aj druheho, 1.4 sa nechyta, ale dobre vieme ze pri pouziti optimalnych prevodov sa situacia obrati.

Presne to iste sa deje u TGDI a GDI. Jednoducho tie tubo benziny maju vysoky krutak a dostali na to tazke prevody (lebo zelena EU), ale nikto nehovori ze musis jazdit pri 1500-2000 otackach a uz vobec nie porovnavat v takych rezimoch. To je ako by si povedal ze F1 netahaaaa ... skusal som, siel som 40 uvalil tam za 7 a to vobec neslo ....

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 27 bře 2018, 19:05
od Skuhro
idam.i píše:Pampa ,kašli na grafy,skús si na tých autách zajazdiť a možná prehodnotíš. :wink:
1,0T vs.1,6 hladká je lepšia atmo. Samozrejme ,že 1,4T je už iná pesnička.
1.0T a 1.6 bez turba nemozes porovnavat ... 1.0T je predsa v sucasnosti najslabsi motor , tak porovnaj najslabsi motor v case kupy :hyu:

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 27 bře 2018, 20:18
od idam.i
Ja som myslel,že najslabšia je hladká 1,4. :-k
http://www.hyundai.sk/auta-bez-cakania/ ... t=1&d=6186

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 27 bře 2018, 20:39
od petzl62
skusal som, siel som 40 uvalil tam za 7 a to vobec neslo ....

A to vedle tebe seděl prodejce? Pak jej teda na dálku zdravím a obdivuju. Vedle mě by jsi to zkusil asi jen jednou... :shock: a jak by jsi se dostal nazpět,bych v tu chvíli vůbec neřešil :!: ](*,) ](*,) ](*,)

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 27 bře 2018, 21:01
od Pampa
petzl62 píše:skusal som, siel som 40 uvalil tam za 7 a to vobec neslo ....

A to vedle tebe seděl prodejce? Pak jej teda na dálku zdravím a obdivuju. Vedle mě by jsi to zkusil asi jen jednou... :shock: a jak by jsi se dostal nazpět,bych v tu chvíli vůbec neřešil :!: ](*,) ](*,) ](*,)
som rad ze to vidis takto ... keby si precital celu vetu, vsimol by si si aj to AKO KEBY:

"To je ako by si povedal ze F1 netahaaaa ... skusal som, siel som 40 uvalil tam za 7 a to vobec neslo ...."

sarkazmus, chapes? : - )))))

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 27 bře 2018, 22:20
od petzl62
Tak to jo...nějak jsem nepobral tu souvislost.V tom případě promiň,moje chyba :roll: :wink:

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 27 bře 2018, 22:35
od Tudy
Ještě malý dodatek k problému karbonizace přímovstřikových motorů

https://automix.cars.cz/zivot-ridice/vi ... 80226.html

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 03 dub 2018, 15:59
od Stephano35
Hyundai i30 Fastback 1,4 T-GDI manual, po 500km najeto spotreba je 5,9l /100km

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 07 dub 2018, 19:39
od martin24
Ahojte mám menší problém, začal som si všímať že ked sadnem do auta keď dlhšie stojí napr. ráno, tak mi cuká na jednotke a na dvojke vždy ale len pri rozjazde prvé preradenie potom už ďalej vôbec. Na aute mám spravených 500km.

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 07 dub 2018, 19:59
od Pampa
Stephano35 píše:Hyundai i30 Fastback 1,4 T-GDI manual, po 500km najeto spotreba je 5,9l /100km
To je divne pri spotrebe 6/100 a pol nadrzi mat dojazd 277 nie?

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 09 dub 2018, 07:44
od Stephano35
jo první (plná) nádrž co sem koupil, auto co vim tak ma 50l. ale je to divny no, ono u predchozího hyundaie ta druhá pulka nadrze sla vetsinou o dost rychlejc dolu :-)

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 09 dub 2018, 10:55
od Mirus30
Presne tak, pak to zacne mizet rychleji.... me kolikrat zmizi prvni dilek z dvanacti az po 120km, coz je kravina aby byl dojezd 1400km, ac mam 70l nadrz....

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 09 dub 2018, 11:32
od Tudy
PP kecá, až Ti ukáže dojezd nula, bude v nádrži ještě cca 5-6 l benzínu, opakovaně ověřeno.

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 09 dub 2018, 12:12
od Stephano35
Tudy píše:PP kecá, až Ti ukáže dojezd nula, bude v nádrži ještě cca 5-6 l benzínu, opakovaně ověřeno.
Prosimtě kolik ti ta 1,4 žere a jak s tim jezdíš? At mám nejaky porovnání. Kdybych měl spotřebu kolem těch 6 litrů tak bych byl rád ale taky bych na to rád občas šlápnul :D Zatim mam najeto asi 600 km což moc nevypovídá.

Re: motor 1.4 T GDi

Napsal: 09 dub 2018, 12:55
od Tudy
V zimě byl reál kolem 6,3 l/100 km a teď to kleslo na cca 5,8 l/100 km. Jezdím dle předpisů, spíše delší meziměstské a rovinaté trasy.