Stránka 30 z 31

Re: Tucson TLE - facelift současné generace

Napsal: 18 pro 2019, 19:19
od Melda
Já dolil močovinu do plna hned jak to bylo nové. Po 5000 km stavoznak ukazuje stále plnou nádrž. Do manuálu jsem se na udávanou spotřebu nekoukal, ale bude to zanedbatelné množství (0,8 - 1,2 l na 1000 km). Zajímalo by mě, jak mají ošetřeno, aby močovina nezmrzla. Někde jsem četl že je to při -11st.C. U nákladního auta máme odporové topení i v přívodních hadicích k dávkovací trysce + topení do nádrže.

Re: Tucson TLE - facelift současné generace

Napsal: 20 kvě 2020, 10:17
od Mr. HYUNDAI
A je pomalu čas se s Tucsonem TL loučit. Poslední den pro odeslání objednávek do výroby byl českým importem stanoven na středu 27.5.2020. Výroba samozřejmě ještě několik měsíců poběží, aby vykryla objednávky, ale nakupovat se bude už jen ze skladových zásob...
Tucson NX4 tak lze očekávat na podzim.

Re: Tucson TLE - facelift současné generace

Napsal: 20 kvě 2020, 11:39
od Axel.Foley
Jsem zvědavý na oficiální fotky, jak bude vypadat. A také co nová generace přinese, jaké výbavy, motorizace, technologie, ceny.

Re: Tucson TLE - facelift současné generace

Napsal: 26 čer 2020, 21:02
od jarik65
Zdravím, stal jsem se majitelem mírně jetého Tucsona (najeto 31 000km při koupi) a nikdy jsem neměl auto s turbem, až ted´
je to model Shadow, výbava Best of Czech, 1,6 TGDi 4x4 a mám dotaz na turbo, něco jsem zaslechl o dochlazování turba, může mě někdo dát pár rad.Předem díky.

Re: Tucson TLE - facelift současné generace

Napsal: 27 čer 2020, 12:40
od kolicek
Rada jednoducha, kdyz je to studeny neslapat tomu na krk nez se prohreje a kdyz je to horky treba po delsi jizde na dalnici nechat schladit nejakou dobu pred schcipnutim :wink: Je dobre trosku soucitit se strojem :mrgreen: Prodlouzi se zivotnost a hlavne menit olej a davat kvalitni

Re: Tucson TLE - facelift současné generace

Napsal: 27 čer 2020, 14:04
od stanKon
Trošku to rozvedu...,prostě dej motoru pár minut na volnoběh při volném dojezdu, nebo namístě. Nebezpečný je v tohle startstop systém, pokud dojedeš z vysokých otáček, stojící kolonu, nebo semafor... nenechat jej vypnout motor.
Rychlé zchladnutí způsobuje velké pnutí v materiálu.

Re: Tucson TLE - facelift současné generace

Napsal: 27 čer 2020, 20:17
od Axel.Foley
Doplním kluky nade mnou: hned po nastartování vypínat stop-start a měnit olej, olej. filtr a vzduchový filtr max. po 15.000 km nebo 1x ročně dle toho, co nastane dřív.

Re: Tucson TLE - facelift současné generace

Napsal: 27 čer 2020, 20:27
od jarik65
Pánové, děkuji za rady a vychytávky, start-stop to naštěstí nemá.

Re: Tucson TLE - facelift současné generace

Napsal: 27 čer 2020, 20:32
od Axel.Foley
Pár vychytávek to auto má, doporučuji přečíst manuál (třeba vyhřívání předního okna pod stěrači nebo princip fungování zadního sterače po zařazení zpátečky).

Re: Tucson TLE - facelift současné generace

Napsal: 27 čer 2020, 23:53
od jarik65
Přečtu si, slibuji :-k

Re: Tucson TLE - facelift současné generace

Napsal: 28 čer 2020, 00:30
od idam.i
Si si istý,že auto nemš štart/stop :?:

Re: Tucson TLE - facelift současné generace

Napsal: 28 čer 2020, 11:29
od Axel.Foley
jarik65: Nemusíš nic slibovat, děláš to pro sebe :D

Re: Tucson TLE - facelift současné generace

Napsal: 28 čer 2020, 22:46
od jarik65
idam.i píše: 28 čer 2020, 00:30 Si si istý,že auto nemš štart/stop :?:
Na sto procent, nechcípe při zastavení ani tam není tlačítko na vypnutí.

Re: Tucson TLE - facelift současné generace

Napsal: 29 čer 2020, 08:24
od idam.i
Mám pociť že autá predané v 2018,ho museli mať povinne. :-k

Re: Tucson TLE - facelift současné generace

Napsal: 29 čer 2020, 22:24
od hlobilp
mam 2018 a jsem bez start/stop