Stránka 30 z 77
Re: tucson nx4
Napsal: 27 led 2021, 09:25
od PALI-PALI
Ahojte Hyundajaci!
Uz som tu dlhsie nebol, ix20 isla do sveta (mimochodom predana do tyzdna za veeeelmi slusnu sumicku).
Minuly rok doma pribudol C5 Aircross s 1,5 blueHDI s 96 kw manual. (Stary Tuscon bol uz stary, rovnako ako Sportage a na novy sa nam cakat nechcelo.)
Pisem kvoli spotrebe.
teda aktualny 1,5 diesel 96 kw v aute vaziacom 1500 kg si na dialnici pri 130 kmh podla GPS bez mihnutia oka berie 8,5 litra.
Skoro ma drblo - cakal som tak max 7l..
Pri jazdeni mimo mesto a v malomeste sa priemer udrzi do 6 litrov, ale na dialnici je to neuveritelny vir v nadrzi.
A to su vraj motory HDI usporne. Leda prd.
Takze, pokial vam berie 1,6T okolo 8 litrov na dialnici, je to uplne v poriadku a lepsie ako pri HDI!
A perlicka na zaver - Aircross vyzadoval doliatie mocoviny uz po 5500 km a pocas prveho polroka uz bol 3x v servise kvoli poruche.
Re: tucson nx4
Napsal: 27 led 2021, 09:27
od PALI-PALI
A este info k bezdrotovemu Carplay - da sa na Aliexprese kupit nejaky modul za cca 70 €, ktory umozni bezdrotove pripojenie Iphonu k infotaimentu, ktory je od vyroby vybaveny drotovym Carplay.
Hladajte: Carplay conversion kit
Re: tucson nx4
Napsal: 27 led 2021, 10:01
od stanKon
Re: tucson nx4
Napsal: 27 led 2021, 10:09
od PALI-PALI
pozor, pozor!
To nie je spravny kit!
ten link co si poslal je len k zariadeniam s android jednotkou!
(V principe dorobene cinske radia)
Na originalne jednotky je to drahsie - napr toto
https://www.aliexpress.com/item/4001297 ... hweb201603_
Re: tucson nx4
Napsal: 27 led 2021, 10:18
od Maras
Axel.Foley píše: ↑27 led 2021, 06:40
Z celého auta se mi nejvíc líbí sedačky, jinak tak nějak nic moc na první pohled.
Překvapil jsi,od tebe oceňuji , že se ti líbí alespoň sedačky.Palec nahoru.
Re: tucson nx4
Napsal: 27 led 2021, 10:20
od stanKon
Asi ano, avšak pro mou Konu, by to na Android auto mělo podle toho co jsem pochopil, na bezdrátové připojení stačit
. Tedy ale znejistil jsi mě
.
Re: tucson nx4
Napsal: 27 led 2021, 10:28
od PALI-PALI
ee, neplet si Android Auto a Android Unit.
Android Auto je len SW aplikacia.
Android Unit znamena, ze cely infotiament je zalozeny na Androide. Toto su standardne tie dodatocne dorabane cinske radia s velkymi displejom.
V aute vsak otvoreny Android Unit nenajdes - bolo by to bezpecnostne riziko pre vyrobcu. Ak vyrobca pouziva system postaveny na adroide - potom bude poriadne zabezpeceny..
Re: tucson nx4
Napsal: 27 led 2021, 10:41
od stanKon
Nesmysl, v recenzích jsou klasická vestavěná značková rádia včetně Hyundaje.
Ale nebudeme tu plevelit vlákno. Když tak to nahodím u Kony.
BTW: Androd v originál jednotkách je normálně přístupný pro instalace viz. zdejší fórum nebo youtube.
Re: tucson nx4
Napsal: 27 led 2021, 11:19
od KamZehr
Re: tucson nx4
Napsal: 27 led 2021, 18:47
od Jarda63
Celkem pěkné recenze:
https://www.youtube.com/watch?v=U4DyH8IlfCg
https://www.youtube.com/watch?v=geQZdkzh89k
Někteří tady psali, že mají spotřebu i 9.5l, myslím chlapi, že máte hodně těžkou nohu
. I v kopě recenzi co jsem viděl, tak se dá v pohodě jezdit okolo 6.5l s benzínovým hybridem.
Osobně to ještě nemohu potvrdit, očekávám svého miláčka někdy v březnu, snad...
Nový Tucson 1,6 T-GDI HEV 169 kW a 6stupňovou
automatickou převodovkou Style 4x4
Re: tucson nx4
Napsal: 27 led 2021, 21:03
od Sanchez
6,5 l
Re: tucson nx4
Napsal: 28 led 2021, 13:18
od dano30109
neviem co je natom smiesne mam tucsona 2019 1,6T-GDI 132Kw manual vybava style a za 12000km priemerka 8,3 jazdim normalne podla predpisov a snazim chodit na 1800+ a viac otackach.ked idem po okrskach tak spotreba 6,9-7,1 ked dialnica 9-9,5 takze da sa natom jazdit priemer do 8,5l uplne v pohode takze asi tak.Hybrid a mild hybrid budu urcite natom lepsie o 1,0-1,5l
Re: tucson nx4
Napsal: 28 led 2021, 13:21
od Fantozzi78
No asi se to bude lišit motor od motoru...myslím, že pro mě je reálné se dostat někam těsně pod 9 l..ale budu rád, když mi někdo dokáže, že mám těžkou nohu. Moje aktuální prům. spotřeba na cca 1.200 km je 9,3 l (postupně tedy pomalu klesá, uvidíme kam). Podotýkám, že mám 1,6 MHEV iMT, 132kw, benzín. Asi zde bude větší rozdíl mezi jednotlivými verzemi a obsahy...nevím.
Jinak drobné postřehy pro mě mírných nedostatků (subjektivně samozřejmě):
1. nikde není přihrádka na sluneční brýle - je to můj první Hyundai, ve všech předchozích autech vždy byla většinou ve stropě přihrádka na brýle
2. v kufru není nikde úchytka na nákupní tašku (tedy alespoň jsem jí dosud nenašel), takže problém pro vetší nákupy
3. ještě jsem nepřišel na to, zda se na palubním tabletu dá nastavit to, abych při jízdě např. viděl FM stanici s RDS, tj. věděl co mi hraje za stanici nebo písničku v momentě, kdy na infotainmentu běží něco jiného, např. navigace
4. Občas mám pocit, že DAB/FM radio má horší kvalitu příjmu některých stanic...ale to ještě třeba asi otestovat
5. Na našich rozbitých silnicích je občas slyšet při přejetí velkého hrbolu/díry to, jak koncovka bezp. pásu, která je pro jednu zadní sedačku umístěná ve stropě, bouchne o tapecírung a dělá to tím pádem docela velké rány
6. U MHEV verze se defaultně po nastartování zapíná režim ECO, tj. když chcete jiný režim, musíte vždy zmáčknout tlačítko a režim si navolit.
Jinak znova opakuji, v zásadě jinak velká spokojenost.
Dotaz pro ostatní majitele tohoto krasavce. Vnímáte velký rozdíl mezi jízdním režimem ECO a NORMAL? Já tedy moc ne, viditelný rozdíl je mezi NORMAL a SPORT.
díky
Re: tucson nx4
Napsal: 28 led 2021, 13:53
od Mr. HYUNDAI
Fantozzi78 píše: ↑28 led 2021, 13:21
Jinak drobné postřehy pro mě mírných nedostatků (subjektivně samozřejmě):
1. nikde není přihrádka na sluneční brýle - je to můj první Hyundai, ve všech předchozích autech vždy byla většinou ve stropě přihrádka na brýle
Trend doby ! Přihrádka na brýle zmizela i z i20 a SantaFé . Argument, že nově není ani v Golfu VIII je podle mě na ránu!
2. v kufru není nikde úchytka na nákupní tašku (tedy alespoň jsem jí dosud nenašel), takže problém pro vetší nákupy
Nového Tucsona NX4 jsem ještě nejel, ale háčky v kufru chyběly už ix35, následně Tucsonům TLE a po faceliftu se v tomto modelu objevil 1 háček výklopný z širší strany opěradla, ale je tak nízko, že je stejně k ničemu. Přitom i30 má háčky vyřešené super. Chápat se to už nesnažím.
5. Na našich rozbitých silnicích je občas slyšet při přejetí velkého hrbolu/díry to, jak koncovka bezp. pásu, která je pro jednu zadní sedačku umístěná ve stropě, bouchne o tapecírung a dělá to tím pádem docela velké rány
Předpokládám, že uchycení je udělané stejně jako u předchozího provedení Tucsonu, je zapotřebí do sebe jednotlivé "kusy" správně a pevně poskládat a následně uchytit do stropu. Pokud se to neudělá správně a pořádně mlátí to jak šílené, pokud se to správně a pořádně udělá, tak je naprosté ticho
6. U MHEV verze se defaultně po nastartování zapíná režim ECO, tj. když chcete jiný režim, musíte vždy zmáčknout tlačítko a režim si navolit.
Bohužel u všech MHEV značky - tlak na emise je obrovský.
Jinak znova opakuji, v zásadě jinak velká spokojenost.
díky
Re: tucson nx4
Napsal: 28 led 2021, 18:53
od Axel.Foley
Fantozzi78: Hodnotit spotřebu s tak malým nájezdem je jednoduše příliš brzy, i když mám pocit, že nějak výrazně už neklesne. Máš pravdu, vliv má element mezi volantem a sedačkou. A také profil tras, které jezdíš, jak výškový, tak délka tras. A venkovní teplota. Jo, a zkus také přidat cca 0,2 - 0,3 Baru k výrobcem doporučenému huštění pneu
Mimochodem, odkuď jsi?
1. nikde není přihrádka na sluneční brýle -
za mně velký nedostatek
2. v kufru není nikde úchytka na nákupní tašku -
předfacelift předchozí verze měl výklopný háček v širší části opěradla, dodnes jsem ho nepoužil ani jednou, na nákupy používám skládací plastovou přepravku
5. Na našich rozbitých silnicích je občas slyšet při přejetí velkého hrbolu/díry to, jak koncovka bezp. pásu, která je pro jednu zadní sedačku umístěná ve stropě, bouchne o tapecírung a dělá to tím pádem docela velké rány -
podívej se, zda není ve střeše v plastové krytce kolem pásu díra, do které lze koncovku pásu zasunout; jak píše Mr. , chce to správně poskládat a je klid