Já měnil desky vloni na jaře v cca. 90ti tis. Kotouče OK. Ještě jedny desky daj v pohodě. Díky tomu, že nejezdím zrovna prázdnej, byly zadní sjetý stejně jako přední.
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
XMira píše:Mimochodem.... v 65tis. kotouče a desky? Chlapi, to s tím lítáte po okruhu?
To ne, přední destičky jsou cirka na 60%, dají klidně dalších 50 tisíc. Ale poslední dobou mě štvaly kotouče, při častějším brždění se zvlinily a pak jsem měl při brždění masážní sedačky a moc se jim do brždění nechtělo. V servisu jsme na ně pak koukali a nic moc nebyly. Asi blbá směs nebo nevim. Tak jsem je vyhodil a dal nový. No a s tim bohužel šly i destičky. Zadek auta je v pohodě, tam jsou destičky ještě na 70% a kotouče super.
Jinak jsem koukal na odkaz od Vorlajze a já měl dřív tyto stěrače: https://www.sterace24.cz/Oximo-Sterace- ... -d3694.htm Úplně stejný uchycení, ty byly super, i ta krytka na úchyt byla vzhledově super, myslim, že objednám místo těch, co jsem teď kupoval, z nich jsem na prášky
super... já jsem zvyklý stěrače měnit po roce... ať jsem měl jakýkoliv, z fabriky, z origo příslušenství nebo BOSH, tak vždycky s nimi byly dřív nebo později problémy... teď mám ty Oximo a uvidím... ale ta cena je proti těm origo doslova bohovská a na první dojem vypadají velmi solidně...
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
sarin007: Tak pak to chápu. Já takhle kdysi měnil origo pneu na Getzovi. Prostě jsem ty vibrace už nevydržel...
vorlajz: Mám to taky tak. Prostě měním tak po roce, protože prostě nejsem schopnej pokaždé přepnout páčku z auto na off. A ráno se pak dějou věci
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
vorlajz píše:XM... přesně tak, problém s AUTO znám
Jo tak s tím mohu jen souhlasit, vždycky když se stěrače proběhnou na prázdno, tak šílim Nevim, proč to maj takhle udělaný, myslim si, že by to šlo vyřešit jinak. Chápu, že se tím vyčistí sklo a senzor se asi nakalibruje, nebo co, ale v suchý garáži nebo v zimě, když jsou stěrače přimrzlý ke sklu je to na zastřelení.
vorlajz píše:XM... přesně tak, problém s AUTO znám
Jo tak s tím mohu jen souhlasit, vždycky když se stěrače proběhnou na prázdno, tak šílim Nevim, proč to maj takhle udělaný, myslim si, že by to šlo vyřešit jinak. Chápu, že se tím vyčistí sklo a senzor se asi nakalibruje, nebo co, ale v suchý garáži nebo v zimě, když jsou stěrače přimrzlý ke sklu je to na zastřelení.
tady je to udělaný jenom proto, abys věděl, že máš tu funkci aktivní, nic jiného v tom nebude, to mi věř... o to je to stupidnější... nepotřebuji vědět, že to mám aktivní, když začne pršet, tak to přeci zjistím...
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Je to stupidní, to je pravda. Na Hondě to prostě bylo na Auto a pokud 3 týdny nepršelo, tak jsi o stěračích 3 týdny nevěděl. Ale to BMW řešení mi přijde ještě lepší.
vorlajz píše:XM... přesně tak, problém s AUTO znám
Bohužel... taky...
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek