Stránka 4 z 17

Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent

Napsal: 16 úno 2011, 11:09
od Gandalf
Mexican: Dobrá volba =D> ale já byl první :D
Jestli půjdeš na testovací jízdu, tak mi prosím dej vědět dojmy, sem nebo klidně do SZ. Díky :)

Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent

Napsal: 16 úno 2011, 13:22
od adam221
Po tej c4ke pokukavam aj ja :)
Strasne sa mi paci, akurat 14300e dat za 1.6sku je fakt dost...

Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent

Napsal: 16 úno 2011, 14:29
od Mexican
kupujes vsak auto o pol triedy vyssie (kedze Accent bol vzdy tak nieco medzi malymi a nizsou strednou) a so skutocne solidnou vybavou - tempomat + kdeake srandovne vychytavky. Ten 1.6 benzinak (moja pravdepodobna volba) ma rozumnu spotrebu, charatkteristikou zaujimavy (vyvinuty spolu s BMW)

tesim sa na predvadzacku. V porovnani s C4 bohuzial nema :hyu: v sucasnej dobe co ponuknut

Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent

Napsal: 16 úno 2011, 14:33
od David C3
jj C4 má TOP interier.... oproti staré je o 2 generace dál

Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent

Napsal: 16 úno 2011, 16:14
od ZdeněkSvoboda
Na konci roku - příští rok už tu bude i40 a pokud bude hodně podobná té americké verzi (sonatě), tak bych si asi vybral místo C4 i40ku. Moc se mi líbí.

Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent

Napsal: 16 úno 2011, 16:32
od Mexican
Sonata je o triedu vacsie auto, teda cenovy rozdiel v plus - minus rovnakej vybave bude 100 000kc. Myslim ze politikou renaultu nepojdu. A za cenu i40 bude C5.

navyse vidim to realne a davat 500 000 za auto teda neplanujem ani nahodou. nepotrebujem to

Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent

Napsal: 17 úno 2011, 10:05
od Espero
Přiznám se, že s Vámi cítím, moje trochu specifické potřeby pro druhý vůz také neřeší žádný hyundai (a vlastně bych rád aby řešil) a proto jsem šel do dacie. Až ta odejde asi u Renaultu s druhým autem v rodině zůstanu nadále. (Uvažuji o Fluence, ale i nový Megan by vyhovoval, konec konců i opětovně ten Logan, jestli se ještě bude dělat). Mimochodem Renault má mnohem přátelštější servisní péči než Hyundai. Jednak v cenách, běžná údržba (bez oleje) po 20 tis. Km tam dělají kolem 3,5 tisíce korun, Hyundaie jsou servisně podstatně dražší a hlavně u Renaultu maji program Motrio, kde mají nižší ceny dílů než pro nová auta (uplatňují to ročníkově u 4 letých aut a starších, ale když koupíte auto koncem roku, pak do toho spadne vlastně i 3 leté auto). To u Hyundajů neznají, tam jsou vysoké ceny bez ohledu na stáří vozu. I například oleje v době záruky Vám u Renaulta počítají 2700 Kč (prý tzv. paušální cena zahrnující i práci s výměnou) za 4 l 5W 40, po záruce ale chtěji jen 139 Kč/l za 10 W 40 bez paušální ceny za práci. Snaží se o to, aby lidi nejezdili se staršími vozy z cenových důvodů do neznačkových opraven. Servisní politika hyundai vytlačuje zákazníky se staršími vozy do neznačkových opraven. Renault má však standardně jen 3 letou záruku u nových vozů, za 4 letou se musí připlácet - u auta v ceně kolem 350 tis. Kč ten příplatek dělá něco kolem 7 tis. Kč.

Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent

Napsal: 17 úno 2011, 10:18
od adam221
Espero> Hyundai ma uz tiez program pre auto po zaruke - lacnejsia varianta filtrov atd...

Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent

Napsal: 17 úno 2011, 10:19
od Gandalf
Mexican: Nerad bych se mýlil, ale mám za to, že motor do C4 (vyvinutý ve spolupráci s BMW) je 1.6THP. A ten je nabízený až v nejvyšší výbavě Exclusive za 455 000 bez dalších příplatkových doplňků. Takže k půl milionu se tak jako tak tohle provedení blíží... Ale ona ani ta 1.6VTi nemusí být špatná volba.

Tak beru zpět, i 1.6VTi je od BMW :)

Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent

Napsal: 17 úno 2011, 10:27
od Espero
adam221 píše:Espero> Hyundai ma uz tiez program pre auto po zaruke - lacnejsia varianta filtrov atd...
No nevím, nikdy mi ho nenabídli a proto o tom nevím a vytrvale požadují servisní údržbu H1 po 10 tis. km v ceně 10 tis. Kč. takže servisuju za cca 3,5 tisíce v neznačkových opravnách. Ale problém s tím zatím nemám, auto je zatím málo ojeté (63 tis. km).

Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent

Napsal: 18 úno 2011, 10:21
od Vilda
S Accentíkem se loučit hned tak nebudu [-X jsem s nim spokojený úplně maximálně a zbavovat se takhle mladého vozu, při dnešních cenách ojetin, by byl opravdu velký prodělek. Kdybych s ním měl problémy, jako měl třeba David, tak bych možná o prodeji uvažoval, ale žádné potíže s ním nemám, tak si ho nechám, co nejdéle to půjde .... Teď je starý 2.5 roku a tak minimálně ještě 5 let, to spolu potáhneme ... :wink:

Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent

Napsal: 18 úno 2011, 10:51
od David C3
jj je pravda že dřív bylo pár problémů ale ted cca skoro 2 roky nic. Acu taky nechám v rodině a navíc ještě doplácím leasing. Navíc servis a díly pokud jsou v náhradě jsou docela levné.

Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent

Napsal: 18 úno 2011, 17:03
od Mexican
jazdit 7 rocnym autom je ako byvat 7 rokov s jednou zenckou. Clovek si musi robit az prilis vela kompromisov :P

Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent

Napsal: 20 úno 2011, 18:21
od Vilda
Mexican : Celej život je o kompromisech .... a když jsem to vydržel s mojí bábou 32 let ( a ona se mnou ), tak proč bych neměl vydržet s Accentem osm roků :D že ....

Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent

Napsal: 21 úno 2011, 19:43
od Martun
Vilda
tak tak.. svatá pravda :lol: Kdyby to nebyl takovej finanční průser s tou cenou naší "ojetiny" tak bych o výměně možná uvažoval a doplatil za nové... ale zatím auto slouží bez problémů, a po zjištění ceny zaco bych ácu prodal , utrpíte šok... takže bych vyloženě vyhodil další kupu peněz, kterou stejně teď nemám.. ale tím neříkám že bych si mezi novými auty nevybral. [-X To rozhodně vybral! :lol: Třeba i toho novýho accentíka, pokud by to fakt nebylo už něco většího... :-k