Re: Turbo, slo by to i levne ?
Napsal: 22 čer 2009, 05:52
nečet sem to tak jen zběžně....neni to jen hodit tam turbo..měl by jsi určitě snížit kompresní tlak,nejlíp jinými nižšími písty..více těsnění pod hlavou totiž nepomuže (ktere bys měl dát určitě plechové abys neriskoval vyfoukání drážky v bloku nebo hlavě) k nám na servis na změření výkonu dojel borec s opel speedster..měl 3těsnění pod hlavou tuším plechový.. trysky větší ..jednotku ridici na vstrikovaní měl externí..pri vyších otáčkách mu začli neuvěritelné detonace nehledě na smrad a kouř z výfuku a prokluz spojky..a to tlačil 0.6 nebo 0.8bar nevim presne...prostě dal do toho prachy a nemělo to smysl nenaměřil nic protože auto nešlo do otáček.....privod oleje bys moh vyřešit bud z te redukce nebo sehnat držák olejoveho filtru s výstupem na chladič oleje a vzit olej z chladiče (chladič oleje by si tam měl dát pokud chceš dát turbo) ..chlazení vody je brnkačka..jednotka se dá pořešit výměnou eprom čipu a pres sitovou kartu nahraním map motoru (zvladne každý skušenější it pracovnik) eprom stojí asi 60kč ...a mapy sem na netu našel ....případně je stáhnout od někoho kdo už tohle vyřešil nevim co má coupe za motor ale jestli tam je 4G63 tam prestavba na turbo neni problem...na druhou stranu k čemu turbo k FWD