Stránka 4 z 14

Re: skusal som IX55

Napsal: 20 úno 2009, 09:30
od ddvsix55
Dobrý den, mám 14 dnů ix55 (verzi premium) a najel jsem 2000 km. Musím konstatovat, že je vynikající. Vyzkoušel jsme normální silnice, okresky, dálnici i terén. Současné počasí a stav silnic s přívaly sněhu potvrdili moje původní předpoklady, auto drží jako přibité a komfort a dobrý pocit z jízdy je na výborné úrovni. Naklápění v zatáčkách je z mého pohledu nesmysl (pokud někdo neřeže ostrou zatáčku 160km/h). Propracované detaily vnitřního vybavení i ovládání je výborné úrovni. Vytkl bych asi menší počet i prostor odkládacích míst u řidiče a spolujezdce, vestavěnou navigaci a chybějící přední parkovací senzory. Vynikající odhlučnění a špičkový poslech audio soustavy mě mile překvapil, včetně přehrávání WMA (původně jsem myslel, že zvládá jen MP3). Vzhledem k zabíhání nebudu prozatím komentovat spotřebu, ale motor je živý a jeho sílu pravděpodobně stejně nikdy nevyužiju. Zpracování o vzhled se mě velmi líbí, jen přední maska mohla být například podobnější se SF.
Velký test na Primě mě poněkud zklamal, jelikož nebyl zcela objektivní. Cenový rozdíl mezi Volvem XC90 a Audi Q7 je ve skutečnosti při stejné výbavě o 600 až 900 tis.Kč vyšší. Srovnání s těmito vozy je vhodné z pohledu velikosti, komfortu a užitných vlastností. Z pohledu značky a jejího vnímání je to však nesmysl. Při vyjednávání u prodejce však sežente ix55 premium spolehlivě pod 1 mil. Kč a to už se pak jinak uvažuje. Zrychlení Audi je určitě super, ale v reálném silničním provoze ho téměř nikdo nevyužije. Automatické ovládání zadních dveří ix55 samozřejmě má (jen ne u nižšího stupně výbavy). Výška otevřených dveří je naprosto vyhovující. Měřím 182 cm a do úrazu mám daleko, takže tomu moc nerozumím. Na závěr bych chtěl vyzdvihnout inteligentní klíč. Můžete ho mít celou dobu v kapse a přitom bez jeho držení nebo použití nastartujete, ale i odemknete i zamknete vůz, včetně pátých dveří!

Re: skusal som IX55

Napsal: 20 úno 2009, 10:03
od Hardcam
Vitam Te tu. Potvrdilo se mi, co jsem rikal. Spousta majitelu vyuzije ten maximalni vykon jen zridka. Uz vidim, jak kazdy, kdo tu prahne po co nejsilnejsim predjizdeni, riskantne predjizdi, dva kamiony s vedomim, ze v protismeru jede kolona a zkusi si, jakou rezervu mu ta bombasticka Audi nadelila. Vetsina takovych majitelu ma snad doma rodiny a mel by jim stacit i vykon ix55.

Re: skusal som IX55

Napsal: 20 úno 2009, 10:31
od hlobilp
Hardcam: no treba ja maximalni vykon vyuzivam docela casto.... ne ze bych nejak riskoval, ale umoznuje mi to predjizdet v situacich, kdy si to jini dovolit nemuzou

Re: skusal som IX55

Napsal: 20 úno 2009, 10:34
od Hardcam
Ja taky jedu casto pod plnym, ale Sonata a ix55 nejsou 50kW auta, jsou vyrazne silnejsi nez vetsina aut v republice. Pro bezpecny predjeti staci.

Re: skusal som IX55

Napsal: 21 úno 2009, 10:22
od karves
Konečně něco objektivního. Naprosto souhlasím s ddvsix55. Mít iX55 jinou přední masku a integrovaný navigační systém, je to fajn auto :D

Re: skusal som IX55

Napsal: 21 úno 2009, 10:57
od lesanek1949
Máte pravdu že ta maska jako nafoukla i30 není úplně ono, ale určitě se brzo najde nějaká tuningován co to vylepší.
Vestavné navigace jsem měl AVIC-D3 a ted AVIC F900 a ona to není zase tak velká výhra.
Zvuk super, ale ten bude mít infinity radio v ix55 taky. Ale ta navigační aplikace co v tech interních navigacích
je tragická a vestavěný gyroskop to nezachrání...

Re: skusal som IX55

Napsal: 21 úno 2009, 18:39
od zdenek76
vyšší výkon se hodí vždy a není to o tom, že by člověk závodil. Může špatně odhadnout situaci třeba při předjíždění a vyšší výkon může zabránit nehodě. Ještě se vám nestalo, že někoho předjíždíte a on začne zrychlovat? Mně jo a určitě tak 2x se mi stalo, že jsem se zpět zařadil opravdu jen o prsa před protijedoucím. To je zrovna moment, kdy vyšší výkon oceníte. Prostě, člověk ho ocení až v momentě nejvyšší potřeby, podobně jako airbagy - přece je nepotřebuju, když nebourám, ale až jednou nabourám, tak mi třeba zachrání život.
Takže má smysl mít pod zadkem 300 koní, i když jich většinu času využiju jen 100.

Re: skusal som IX55

Napsal: 21 úno 2009, 19:00
od Hardcam
To nesporne jo...ale proc na tom aute hledat neustale minusy? Nema vykon, ma tragickou masku, tak proste pujdu ke konkurenci. Je to auto o tridu vys nez Santa Fe, vetsina manazeru si takovy auto stejne nikdy nekoupi, chybi mu reprezentativni znak na masce a na zadi. Pokud ix55 bude mit 300 koni a srovnatelnou vybavu jako luxusni SUV, cena pujde umerne nahoru a kdo v nasi zemi projevi zajem o Hyundai treba za 1,5 mega? Jen clovek, kterej bude bezmezne duverovat, tak jako manazeri duveruji Lexusu, BMW, VW, Porsche, Volvu...Santa fe mela obrovskej uspech diky cene a vybave, ktera neurazi, ale ani nevytrhne nejnovejsima blbostma.

Re: skusal som IX55

Napsal: 22 úno 2009, 20:01
od karves
Přesně tak. Taky si myslím, že skupina zájemců o tento vůz nebude moc velká. A chybějící multifunkční displej u této kategorie vozu vůbec nechápu. Nejde jen o navigaci (mám AVIC-D3 s BT,USB a couvací kamerou a jsem naprosto spokojen - po TomTomovi již ani nevzdechnu), ale i o couvací kameru, která je v kombinaci s ultrazvukovými čidly vynikajícím pomocnílem.

Re: skusal som IX55

Napsal: 22 úno 2009, 23:49
od Rexcor
Týden jsem pryč a hned taková nehezká slova na možného nového příslušníka naší rodiny??

No tak třeba mě by integrovaný navigační systém nechyběl. Takhle mám navigaci kterou si mohu vzít sebou na tůru, nebo do jiného auta. Navíc jsem slyšel, že opravdu integrované systémy nejsou žádná sláva.
Couvací kameru zatím taky nepotřebuju - jsem plně spokojen s pípáním. Už jsem s Veracruzem i couval a myslím, že by stačila trocha cviku.
Ohledně zrychlení a maximálního výkonu souhlasím se Zdenkem, že ho nejvíc ocením v krizové situaci. Už jsme si s Mamkou říkali, že by se občas hodil další výkon navíc. A už ta nfata předbíhala fakt pěkně, natož když by se podařilo dostat se k benzínu - Proč bych si kupoval sportovní SUV od Audi když ho můžu mít od :hyu: . A to daleko větší:-D
Navíc se mi maska poměrně líbí. Konečně dobrosrdečné SUV. :-) Vůbec se mi nelíbí Honda (to je mimo).

Myslím, že jedni zájemci o Hyundai za takové peníze jsme my:-D Ještě ale v budocnu uvidíme, jestli si ho budeme moci dovolit.

Veracruz drží úplně jinak na silnici. Podstatně lépe než obě naše Santa Fe (ale ty už jsme se naučili do zatáčky hezky naklopit:-D ) To vše samozřejmě má dopad na terénní vlastnosti, ale na Hyundai Off Road Day 2008 Veracruz(IX 55 - fuj to je hnusnej název hezky zpět k Veracruzu) projel vše co projely naše Santy, tak to nebude asi tak horké.

Re: skusal som IX55

Napsal: 23 úno 2009, 09:45
od Mexican
zdenek76: ludia sa ix55 pytaju na benziny?? divne, na to predaj u nas nepadne... ved u Santa Fe je podla prehladov 9 z 10 aut CRDi .. takze chybajucim benzinovym motorom tie slabsie predaje nebudu

Re: skusal som IX55

Napsal: 23 úno 2009, 10:24
od zdenek76
santa je specificky, u nej se prodejci tvari jakoze jiny motor nez crdi neexistuje. To o veracruzu mam od prodejcu,takze sam nemuzu soudit,ale dodaval jsem jeste doplnky na veracruze a vsichni 3 zakaznici meli benzin.
Proste tak jak je spousta lidi,co by nechteli benzin,je stejna skupina,co by nechtela naftu. A tito pujdou ke konkurenci.
Je dle me chyba nabizet premiove suv jen s jednim motorem, kdyz je k dispozici i jiny.

Re: skusal som IX55

Napsal: 23 úno 2009, 10:34
od clay
Mexican píše:zdenek76: ludia sa ix55 pytaju na benziny?? divne, na to predaj u nas nepadne... ved u Santa Fe je podla prehladov 9 z 10 aut CRDi .. takze chybajucim benzinovym motorom tie slabsie predaje nebudu
jasně - politika dovozce byla - tady máš naftu a neotravuj - viz benzin na novém SF nebyl ani za příplatek s automatem ( u starého SF byl benzin 2,7V6 s automatem a 2,0 CRDI měl automat pouze za příplatek 80 000,- Kč ) - bohužel u nového SF s 2,7V6 nebyl automat ani za příplatek.

Pak by ty statistiky nebyly až tak jednoznačné - i když jsme velmi ovlivnění ropáctvím ze SRN a konzernových vozů.
Určitě by nás nebylo až tak moc, kterří si ten benzin koupí, ale takhle nás ženou buď k jiné značce nebo k dovozu ze šťastnějších oblastí - viz SF nové generace se za louží prodával i s 3,3 V6 a to bylo zase jiné pojěždění.

Pro mne je jasná volba, Veracruz s 3,8V6 - BENZIN

teď jen ty peníze a lepší kurz Kč/USD

clay

Re: skusal som IX55

Napsal: 26 úno 2009, 20:01
od Palino-sk
cena je super, v roku 2004 som si kúpil terracana v limit verzii APACHE, stál 1300000sk vtedy vyšiel pioneer AVIC X1, stal ma 100000sk a tv tuner ďalšich 30000sk plus rám, prídavné halogény a este pár somarín a cena sa vytiahla na 1560000sk, este som sa v ix55 neviezol, ale myslím že to bude ďalší hyundai u nás doma

Re: skusal som IX55

Napsal: 26 úno 2009, 20:20
od Hardcam
Koukam, mas v kufru televizi, nechces hodit fotky sem - https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... &start=240 ?