Stránka 4 z 4
Re: Přestavba N1 na M1
Napsal: 04 srp 2009, 08:30
od zdenek76
Hodně radosti s novým strojem, z mého pohledu je to krok správným směrem, o třídu výše a přitom za cenu srovnatelnou se Santíkem. Anebo to ještě rozmysli a udělej jeden veeeeelký skok do Toyoty LandCruiser V8
Re: Přestavba N1 na M1
Napsal: 04 srp 2009, 08:33
od pepan
tak gratuluju..Pajero dobrá volba ..
Re: Přestavba N1 na M1
Napsal: 04 srp 2009, 09:13
od Marty
zdenek76 píše:Hodně radosti s novým strojem, z mého pohledu je to krok správným směrem, o třídu výše a přitom za cenu srovnatelnou se Santíkem. Anebo to ještě rozmysli a udělej jeden veeeeelký skok do Toyoty LandCruiser V8
Dík, vidím to stejně. LandCruiser V8 je na mě už trochu moc velký sousto. Do finálovýho výběru s Pajerem jsem zařadil LandCruiser 120. Jel jsem v tom a není to špatný kousek. Krásně neutrální v zatáčkách, dost rychlá aut. převodovka. Pneumatický zvýšení zadní nápravy o 3 cm je super. Nelíbilo se mi vnitřní provedení - dost laciná kůže, divná šedá barva. Pakárna je s 3. řadou sedadel. Skládají se do stran k bočním okénkům, takže zabírají docela dost místa v kufru. Často potřebuju naložit kufr na plno a tohle bych neskous.
Pajero jsem projel i v terénu a nádhera. Měl jsem ho půjčený na den od prodejce. Najel jsem 500 km - dálnice, okresky, kopce kolem Náchoda a je to láska na první pohled, přátelé.
Re: Přestavba N1 na M1
Napsal: 15 zář 2009, 11:16
od karlmarx
Tak by mě teď zajímalo, když si můžeme tu "milovanou" přepážku sami odmontovat, jaké další výhody přestavba N1 na M1 přináší. Mám souhlas importéra (1000,- Kč) i leasingovky (grátis) a váhám, zda do toho jít a investovat další čas a 2.400,- nebo jen mřížku vyhodit.
Re: Přestavba N1 na M1
Napsal: 15 zář 2009, 13:16
od hoki
Taky nevím, kromě toho, že N1 je výborný proto, že by se na nás měli vztahovat značky pro náklaďáky ne? Takže když je někde značka 60kmh pro nákladní vozy a není tam dodatková 3,5t, tak bychom měli jet všichni jen 60, ne???
Právě jdu vymontovat u svého Tucsona přepážku, konečně budu moci použít polohování zadních sedaček, háčky na tašky s drobnostma a sklopení jen jedné sedačky, hurá
Co bude dál? Umí někdo zpětnou přestavbu na 5 míst??? Fakt by se mi to šiklo (v době pořizování jsem to tak moc nepotřeboval), nebo je to fakt nevratný (pořád mi to tvrdí autorizovaný servis, prý upálili ten kotevní bod).
Co ta rezerva? Mám před sebou MF Dnes z 9.9.2009, kde je tabulka, že celá modelová řada KIA může rezervu vyhodit a celá řada Hyundai ne... Je to jen na rozhodnutí importéra... Auta stejná, přístup jiný a zrovna Hyundai má ten špatnej
Díky za nápady a tipy. Jo a sorry za vtírání se do sekce Santíků:-)
Petr
Re: Přestavba N1 na M1
Napsal: 15 zář 2009, 17:19
od Zdeněk ČB
karlmarx píše:Tak by mě teď zajímalo, když si můžeme tu "milovanou" přepážku sami odmontovat, jaké další výhody přestavba N1 na M1 přináší. Mám souhlas importéra (1000,- Kč) i leasingovky (grátis) a váhám, zda do toho jít a investovat další čas a 2.400,- nebo jen mřížku vyhodit.
Dle mého laického názoru se jedná hlavně o problém v kategorii N1 v kombinaci s tažným, kde se můžeš dostat nad hranici 3500 kg. Nejen že existují "značky zákaz vjezdu nákladních vozidel" kde je tato hranice, ale hlavně také například nevyjasněné záležitosti ohledně mýtného, a nebo také používání tachografů.
Podotýkám, jedná se o můj laický pohled, třeba je všechno jinak. Já jsem mřížku demontoval s přestavbou před pár měsíci, ale to jiná volba nebyla možná.
Re: Přestavba N1 na M1
Napsal: 04 pro 2009, 06:06
od SuperMUF
Tak chlapi, máte už zakoupené mýtní jednotky ? nebo doufáte ( jako já ) že je nebudeme na Santičkách potřebovat ?
díky za názory
Re: Přestavba N1 na M1
Napsal: 04 pro 2009, 08:31
od Josef
Re: Přestavba N1 na M1
Napsal: 07 pro 2009, 11:05
od Lubos23
Nevie niekto ako je to z mrezou v SK? V servise ako vzdy nic nevedia. Dost mi tam zavadzia pri prevoze tovaru. Pri sklapani mreze mi osucha cely interier tak tam radsej nic nevozim. Dik za info.