Stránka 4 z 4
Re: Klakson
Napsal: 08 říj 2009, 19:45
od ZdeněkSvoboda
Dneska proběhla výměna klaksonu.
Koupil jsem v Telči v autopotřebách dvoutónový klakson italské značky Sprint.
Název je Electric air horns. Musím říct, že to troubí přesně podle představ. Je to hodně podobné oktávkám. Jsem max. spokojen. Výměna cca 1 hodinu, cena 250Kč.
Re: Klakson
Napsal: 08 říj 2009, 19:59
od Martun
ZDENEK: a dělals to jak JARIK anebo jsi schodil nárazník? Furt se k tomu nemůžu dokopat...
Re: Klakson
Napsal: 08 říj 2009, 22:54
od ZdeněkSvoboda
Stejně jako Jarik65.
Re: Klakson
Napsal: 13 zář 2010, 21:48
od Martun
Tak trochu oživím toto téma..
konečně jsem se dokopal k výměně toho kvičícího čuníka co nám tam dali.. Tak jsem koupil klakson v AutoKelly, za cca 220kč. Tím že jsem nárazník sundaval už tolikrát, už to mám nacvičený, tak jsem to schodil celý a nepáčil jen masku...
Zvuk teda naprosto super a konečně pořádnej klakson a ne kvičení..
Ve výsledku jsem to ještě stříknul barvou aby to tak nekřičelo za maskou..
Prostě spokojenost
Re: Klakson
Napsal: 13 zář 2010, 22:03
od adam221
Uuuplne super, ja mam pripravene 2 klaksony s bmw 524, ale este ma nebolo ktomu aby som ich prehodil..
Pekna robotka, nech sluzi
Re: Klakson
Napsal: 13 zář 2010, 22:32
od Martun
Nojo, však sloužej, furt troubím, nemůžu se nabažit
po dvouapůl roce kvičení
Re: Klakson
Napsal: 14 zář 2010, 07:30
od Vilda
Marťas pěkný
kurňa taky se k tomu musim dokopat, protože ten klakson, co tam dávaji opravdu kvičí jak vepřík
koukám, že ta spodní výstuha pěkně rezne, Pablo ji měl na fotkách taky jak lišku ....
Re: Klakson
Napsal: 14 zář 2010, 07:58
od Martun
Vilda
nojo, rezne, ale tady jsem to tak nějak čekal, ale pak ti ukážu jak reznou šrouby na čele pod haupnou
Re: Klakson
Napsal: 14 zář 2010, 20:30
od ZdeněkSvoboda
Re: Klakson
Napsal: 06 zář 2018, 20:52
od kyrmon
Nezkoušel jste někdo sehnat přímo ten konektor jakej je na původním klaksonu? Zvažuji výměnu a nejradši bych to měl co nejvíc připravený předem, abych na autě jen přešrouboval klakson a zacvakl do původní kabeláže bez ničení
Re: Klakson
Napsal: 06 zář 2018, 21:01
od Chasnik
Těch autokonektorů je fakt hromada. Měl jsem ten samý nápad, ale pak jsem to vzdal a napodél jsem rozpůlil samce od fastonu. Vypadá to subtilně, ale zatím to v tom klaksonu drží.
Re: Klakson
Napsal: 06 zář 2018, 21:15
od kyrmon
no, to už je pak ve výsledku lepší vážně rovnou šmiknout origo konektor a dát všude fastony (když už má auto po záruce). Jen.. co kdyby se mi po tom kvičáku začalo stýskat a chtěl ho zpátky?
Re: Klakson
Napsal: 08 zář 2018, 08:34
od 69pavel
pokud bys chtel nekdy dat zpet tak ucvaknout draty cca 2cm od original konektoru,odborne naletovat nove draty s konektorem pro nove klaksony samostahovaci buzirkou osetrit letovane spoje a kraje buzirky jeste nejlip zalit lepidlem,uz se stalo ze buzirka casem ztvrdla a pak se do spoje dostavala vlhkost a draty oxidovaly, jsou sice i prasaci kteri odizolovany draty smotaj do kulicky olepi izolackou a drzi to,i nekolik let ale solanka dokaze divy a pak jen chodis a nastavujes draty....
Re: Klakson
Napsal: 08 zář 2018, 14:57
od kyrmon
no, na to by byla možná nejlepší smršťovačka s lepidlem už v základu.. jen nevím, jestli se prodává i v takhle malým přůřezu
Jinak s pájením drátů na autě, který přicházejí do styku s vnějšími vlivy mám špatný zkušenosti.. naposled jsem to zkoušel na 20 let starým citroenu a nakonec jsem se rozhodl, že ten snímač opotřebování destiček vlastně ani není třeba jak na tom vůbec cín nechtěl držet.. a to už mám jako slaboproudař něco napájeno.. Jo, kdybych v době svého největšího pájení zainvestoval pár korun do pájecí kapaliny, tak by to taky bylo o něčem jiným no, ale čistě s kalafunou to bylo bez šance..
Tak tady bych to vážně zkusit dát čistě na ty fastony a až přes ně přetáhnout tu smršťovačku... (On se dá sehnat přímo konektor k novýmu klaksonu?
)