Stránka 4 z 6
Re: Používání aditiv
Napsal: 01 říj 2009, 22:08
od Hardcam
Podleme mazivost neni hlavnim duvodem, ale mozne to je.
Re: Používání aditiv
Napsal: 01 říj 2009, 22:10
od amaize
nechci střílet , ale mám něco v podvědomí o mazání ventilových dříků,zkusím to zítra zjistit
Re: Používání aditiv
Napsal: 01 říj 2009, 22:10
od DusMi
amaize píše:89majlo96 píše:oplatia sa aj aditiva do benzinu? napriklad na zvysenie oktanoveho cisla?
aditivum na zvýšení oktanového čísla ? není to spíše pro to,že byl benzín olovnatý a to "olovo" mělo za úkol "něco" promazávat a teď bezolovnatý benzín nenamaže nic a proto se musí přidat to aditivum do benzínu, je to jen polopatické neodborné,ale myslím přesné vysvětlení,pokud jinak klidně mne doplňte
Aditiva sa prilievaju na hocico, aj na zvysenie oktanoveho cisla
, aj na mazanie sediel ventilov aj na rozpustanie usadenin a karbonu....
Aditvum= prisada/doplnok, preto si treba na flasi precitat, na co ten pridavok je
...
Re: Používání aditiv
Napsal: 01 říj 2009, 22:13
od amaize
tak tak, ale o tom zvýšení oktanového čísla nějak nemůžu nic najít,dodávám z odborného článku :
Co jsou aditiva a proč se používají?
Aditiva jsou chemické sloučeniny, které se přidávají do základového oleje, zlepšují výkonnost maziva, chrání ho proti stárnutí a umožňují mu reagovat na všechny požadavky moderního motoru. Složení různých aditiv je to, co odlišuje kvalitní maziva od konkurence.
Re: Používání aditiv
Napsal: 01 říj 2009, 22:20
od matysekul
Aditiva jsou různá.Některé zvedají právě oktanové číslo,některá zvyšují mazivost a rozpouštění karbonu.Obojí je pro Majla myslím zbytečné,s jeho ročním nájezdem.
Osobně si myslím,že je to zbytečné pro jakýkoliv moderní benzín.
Re: Používání aditiv
Napsal: 01 říj 2009, 22:25
od 89majlo96
no hej, ale chcel by som vyskusat ci by bolo citit zmenu v zrychleni alebo v chovani motora keby som natankoval 100 benzin a dal by som tam napriklad este toto
http://www.alfredsport.sk/product/liqui ... 50ml-1410/
Re: Používání aditiv
Napsal: 01 říj 2009, 22:27
od DusMi
amaize píše:tak tak, ale o tom zvýšení oktanového čísla nějak nemůžu nic najít,dodávám z odborného článku :
Co jsou aditiva a proč se používají?
Aditiva jsou chemické sloučeniny, které se přidávají do základového oleje, zlepšují výkonnost maziva, chrání ho proti stárnutí a umožňují mu reagovat na všechny požadavky moderního motoru. Složení různých aditiv je to, co odlišuje kvalitní maziva od konkurence.
Ked si pozries prvy prispevok, tema bola zalozena k aditivam do paliv, nie do olejov
.
Rafineria zvycajne predava surovy benzin a kazda siet cerpaci stanic si ho vylepsuje svojimi aditivami. Aj shell V power sa lisi od normalneho shell prave tym co je tam pridane navyse, no a to si mozes kupit aj vo flasticke a pridat si to tam sam...
Ale o mazani ventilovych sediel benzinovych motorov tetraetyl lovom
, ktore bolo napr. nahradene aditivom, ktore napr. Slovnaft predava pod nazvom ANABEX
:
Toto bola specialita CSSR motorov, napr. rusi nepoznali etylovany benzin do GAZov a Zila co mame lejeme natural a nijak im to nevadi
(najstarsi r. v. 1957 najmladsi 1978).
Mimochodom povodne sa tretraetylolovo pridavalo prave kvoli zvyseniu oktanoveho cisla, az potom sa prislo na to, ze ma blahodarny vply aj na mazanie ventilovych sediel
....
Re: Používání aditiv
Napsal: 01 říj 2009, 22:29
od matysekul
Majlo,z tý 1,4 letadlo prostě neuděláš
Nevím,zkusit to můžeš,ale moc šancí na měřitelný výsledek bych tomu nedával.
Re: Používání aditiv
Napsal: 01 říj 2009, 22:36
od 89majlo96
ja s toho ani lietadlo nechcem, staci mi formula
Re: Používání aditiv
Napsal: 02 říj 2009, 07:13
od Gandalf
Ovšem zajímavé jsou propastné rozdíly mezi Shell V power na benzince v ČR a v Německu nebo Rakousku. Kde teče lepší je všem, kteří to zkusili hned zřejmé. Takže taková aditivace paliva se liší i pouhým překročením hranice a změnou distributora identické značky paliva. A jako obvykle bohužel pro nás...
Re: Používání aditiv
Napsal: 02 říj 2009, 07:36
od DEDe
ja si spis myslim ze je to vymysl jak tahat z lidi penize (asi podobne jak balene vody kdyz z kohoutku nam tece voda kolikrat lepsi ) . Jasne ze vyrobci a vsichni od vyroby az po benzinky budou tvrdit jak je to supr a dulezite asi tak jako srotovne. Mozna obcas tam nalit neco s aditivem na procisteni jinak je to knicemu. Rozhodne to nezrychli auto a nezlepsi spotrebu aby se cena za ten benzin vratila. V tomhle i kdyz mam coupe 2.7 je podporovat nebudu a na V-power a podobne uz kaslu jen z principu leju to tam max tak kazde 6 te tankovani. Tot muj nazor
Na shelce je aspon za to vic bodu ktery pak jdou vratit jako sleva 2kc na benzin tak aspon neco malinko se tam vraci
S tou shell je to tak ono i na slovensku ma shell ten pravej V-power jako v nemecku jen u nas na to jeste porad kaslou ale nenechaj si preci ujit ty zjisky tak nejakej "V-power" nam taky slili z neceho
Re: Používání aditiv
Napsal: 02 říj 2009, 08:02
od pepan
Znacky jsme tu vypsali, racte si vybrat, pane...jeste jsem kdysi pouzival Sheron zimni, ale nemuzu hodnotit, nepoznal jsem
tohle používám a je to trochu znát na tej naší řepkovej...lépe to spaluje...o tom žádná
Re: Používání aditiv
Napsal: 02 říj 2009, 14:11
od 89majlo96
pepan ake zaujmave obrazky si si zacal davat do avataru
Re: Používání aditiv
Napsal: 02 říj 2009, 14:18
od Hardcam
To je pepan jeste kdyz chodil na stredni....
kdyz pracuje, musi dbat na zdravi, prach ze slamy je svinstvo...
Re: Používání aditiv
Napsal: 02 říj 2009, 16:21
od pepan
té jasný..