prave som sa vratil z ten jesennej akcie, obdrzany protokol a
LED baterka
servis - Auto Palace Brno, Ripska ul, Brno
servisny technik - pan Krupica
predajca pani Widenkova
Auto bolo hnusne (brnaci poznaju provizorium na Hradeckej, vcera som stal pod tym mostom a na auto tiekol z toho mosta hrozny bordel, premyslal ze ci to nesplachnem wapkou, ale nestihal som takze..), co servisu nevadilo - auto umyli a vysusili (co som teda uprimne neveril vlastnym ociam), evidentne vycistili brzdy vpredu, doplnili vodu v ostrekovacoch. Pan Krupica po prehliadke (asi 40 minutach) este prediskutoval co ma asi bude najblizie km cakat (brzdy, kolko maju tlmice pred sebou a pod)
Moje hodnotenie prijmacieho technika: 1*
Tych 40 minut mi bola ponuknute kafe s pani preajkynov, aj ked maa roztomily ostravsky prizvuk myslim ze urobila svoju pracu perfektne. Ukazala i30 CW (po ktorej pokukujem ako po nahrade za Accenta), ponukla predvadzacku - 1,6 CW. Absolvovali sme asi 15km (Slatina, D1, zjazd do Komarova, popri zvonarke, vyjazd na Slapanice a navrat do Slatiny), teda skutocne vsetky typy ciest. Pani vedela o tom co predava velmi vela a musim povedat ze sme si velmi dobre pokecali (PS: bola to celkom kost
Moje hodnotenie predajcu 1*
k tej I30, mala tesne cez 2000km (myslim 2050), na zaciatku studeny motor. Prekvapila ma relativne vysoka hlucnost motora od motora v kabine, na dialnici z 100 na 140 to slo veeeelmi vlazne (5 prevodovy stupen), nemozem uverit ze Accent ma o 20 koni menej. Hluk pri 140 tacho (motor zohriaty) bol uz dost znacny (subjektivne vacsi ako pri Accentovi CRDi), tocilo to asi 3900 otacok. Na semaforoch to ziadny sprinter nie je (resp ak predtym nevytoci clovek motor, to mi ale ako jazdcovi dieslu neslo do usi), pohynat sa na dvojku bez plynu, resp pohnut sa z miesta bez plynu nejde (ano, chcipol mi motor
Co je oproti accentu vyrazne lepsie je tlmenie nerovnosti (kanale, tuc-tuc D1) a vyrazne lepsie brzdy (aj ked asi zvyk, ale tieto boli poriadne jedovate, davam ale plus).. interier je pecka, nic nevrzga, nic neplo - skusili sme si aj par zakrut za zvonarkou (vypadovka von z mesta) a slo to krasne
co mi u i30 vadi - netransparentna motorizacia (je to ale asi otazka zvyku), vysoke otacky, do 4000 otacok sa toho moc nedialo, potom hukot
co sa mi u i30 paci - utlmeny interier, brzdy, jazdne vlastnosti
uff, koniec hlasenia