Stránka 4 z 13

Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT

Napsal: 28 led 2010, 19:13
od Kalasnikov
Nejspíš opotřebený synchron od toho jak tam tu pětku rveš v 50. Tímhle se při každém řazení musí dost přibrzdit vstupní hřídel.

Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT

Napsal: 15 bře 2010, 19:54
od Georgg
Nazdar pánové,pěkné počteníčko vše kolem i 30cítek,jen mě zaráží kolik problémů už se v autech vyskytuje,celkem mě překvapily ty otáčky,nejdřív jsem měl v plánu koupit i 30 ale pak z toho sešlo koupil jsem Passata 2003 1,8 20V Turbo od známího a já (dneska jsem to zkoušel) při 4200 ot/min jedu 180km/hod.To je celkem mazec ale jinak hezký autíčka vždy když Vás vidím v nich jet tak se otočim.A stejný problém mají i Kie ceed s tak vysokýma otáčkama při 130km/hod?Díky

Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT

Napsal: 15 bře 2010, 21:00
od 89majlo96
:lol: teraz si napisal neporovnatelny udaj, lebo zrovnavat 16 CVVT a 1,8 20V turbo je podla mna smiesne

Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT

Napsal: 15 bře 2010, 22:06
od alarm
5-ku tam radím bez problémov pri 50-ke.(a to mám 1,4)
Pokial cítim, že motor nechveje a nedusím ho, v aute som sám (nenaložené auto). Samozrejme, zrýchlovanie opatrene. Rovnako som jazdil aj Accentom, má slabši motor o 20 kW a tiež pri rozumnom jazdení zniesol tu 5-ku.
Výkon motora na udržanie vozidla v chode to úplne stačí.

Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT

Napsal: 22 bře 2010, 15:10
od CistiC
Tak u mé i30ky to funguje tak, že při 120km/h točí přesně 4000 otáček a motor je opravdu hodně hlučný. Při 130km/h je to něco málo nad 4000 otáček a motor ztichne. Trošku mi to připomíná Škodu 120, tam to bylo podobně. A jak už tady někdo psal, otáčky se mohou trochu lišit podle pneumatik. Moje UG7+ 195/65R15 maj o něco větší obvod než originál letňáky Kumho 185/65R15, takže otáčky jsou nepatrně nižší při stejné rychlosti.

Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT

Napsal: 22 bře 2010, 15:40
od David C3
kolik točí u i30 automat????? ve 130?

Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT

Napsal: 22 bře 2010, 17:57
od Hardcam
CistiC: 1.4 toto zprevodovani odpovida. To byl jeden z duvodu, proc bych ji nechtel, protoze nejcasteji jezdim 100+km/h...ale do mesta to zase mas idealni :mrgreen:

Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT

Napsal: 22 bře 2010, 18:02
od Mexican
Hardcam píše:CistiC: 1.4 toto zprevodovani odpovida. To byl jeden z duvodu, proc bych ji nechtel, protoze nejcasteji jezdim 100+km/h...ale do mesta to zase mas idealni :mrgreen:
som zvedavy kto do mesta potrebuje 80 kW.. toz tam bola moja otazka vo vlakne od skody. Ze slaba fiesta z 2006 s 55kW motorom toci rovnako pri 130 tych 4000 otacok, ze kde je akoze ta chyba. Ak Hyundai nezacne poriadne premyslat nad prevodovkami, bude to problem :roll: na tak silny (relativne) motor je tych 4000 otacok vazne tragedia.. ale bohuzial, z charakteristiky vyplyva ze pod 3000 otacok tam nie je krutak a ten je pre dialnicne tempo dost dolezity

Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT

Napsal: 22 bře 2010, 18:47
od Hardcam
Doba se trochu zmenila, dnes 80kW maji i zakladni modely vetsiny znacek...drive takovy motor mely dvoulitr, dnes to maji 1.4...a myslim si, ze i do mesta je potreba svizne auto, 80kW pri relativne male vaze ideal.

Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT

Napsal: 22 bře 2010, 19:03
od alarm
Veru veru, zaradiť sa dnes do husto nasekaného radu idúcich vozidiel s takou starou škodovkou je heroický výkon :-k

Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT

Napsal: 22 bře 2010, 19:13
od Hardcam
alarm: mel jsem ve dvoulitrove Elantre 83kW, dnes ma prakticky ten samy motor v ix35 az 135kW...rika se tomu vyvoj :mrgreen:

Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT

Napsal: 22 bře 2010, 19:41
od dalibordn
Toto je problém,který si málo kdo při koupi uvědomí. Postupem času při zjištění co je na autě dobré co horší a co špatné já zpřevodování vidím na i30 1.4 CVVT jako strašné.Zvláště pak pro ty co něco najedou po dálnici.K čemu je dobré,že auto téměř zvládá na 5tku ,50km rychlost a ve 120km/h hučí jako tady před chvílí jeden majitel i30 psal hůř co by 120 Škodovka.Navíc téma ekologie a spotřeba při této dalníční rychlosti nějak na dnešní dobu nejde dohromady.K čemu je z hlediska ekologie stop and go když po dálnici s tímto autem frčím za 9litrů/100km. =D> Je dnes hodně jiných značek co jezdí o poznání za míň.Hyundai toto moc neřeší.Škoda, po městě člověk jenom nejezdí.

Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT

Napsal: 22 bře 2010, 20:04
od matysekul
Dalibore: Dej prosím příklad. Dnešní nízkoobjemove výkonné motory nejsou moc stavěny na dálniční provoz(rozuměj úsporný). Tyto auta jsou primárně stavěny do města,popřípadě na dojetí pár km do práce. Já když jsem vybíral auto a řekl jsem prodejci,že jezdím tak z 80% po dálnici,tak mne rovnou varoval. To že starší nízkootačkové motory jezdí v určité situaci úsporněji,to je fakt. Ale to je honba automobilek za výkonem,s tím moc nenaděláš. To samé funguje v renaultu či fordu,či koncernu. Tam je rozdíl v tom,že mají v nabídce motory starší 10.let,ale nové už úsporne při dálničních rychlostech nejsou. Proto se jezdí po dálnicích o víkendech daleko pomaleji.

Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT

Napsal: 22 bře 2010, 20:40
od dalibordn
Matysekul:To jsi měl tedy štěstí na to upozornění.Já jsem takové neměl a myslím,že nejsem sám.Na autorevue jsem pročítal recenze značek, třeba Kalos,Meriva,Corsa, C4 i Fabie mají ve 130km něco do 3800ot.http://www.autorevue.cz/.Zato auris je na tom stejně jak i30 1.4 -jsou do rodiny stejný základ.Dříve jsem měl Fiat Brava 1.2 16V a ta točila ve 130 též 3800 a brala do 7 litrů

Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT

Napsal: 22 bře 2010, 21:03
od matysekul
Kromě C4 jsou všechno o třídu níž auta. Navíc jsou to typické ukázky starých motorů. C4 je sice stejná třída,ale motor taky starý x let. Navíc výkonově je srovnatelná spíš 1,6,než 1,4. No a bravo,řeknu to takhle,felicie mi taky žrala dlouhodobě 6,5 l. To byla 1,3 50kw a měla nějakých 900 kg. Zkus některé parametry porovnat,schválně k čemu dojdes ;) Auta jsou dnes daleko těžší,než před pár lety a to musí být někde znát. A i tak věřím,že s tím dokáže někdo jezdit za míň než ty.