Stránka 4 z 6

Napsal: 17 bře 2007, 13:53
od MartasZ
mylys píše:Muzete nekdo z vlastni zkusenosti potvrdit, ze se na Getze vejdou lita kola o rozmeru 7x15 ET35 - napr. ENZO CUP s pneumatikami 195/50 R15 napr. PIRELLI P5000 . . .
Nedojde pri propruzeni ke kolizi s lemem blatniku?
Zeptám se kamaráda.. ten má Getze, má na něm 195/50/15.. hází to s ním přes ručku a prej všechno v poho ;)

Napsal: 09 dub 2007, 17:50
od mylys
Takze jak sedi na Getzovi litaky 7x15 ET35 - ENZO CUP s pneumatikami 195/50 R15 - PIRELLI P5000 se muzete mrknout tady.
Zatim naprosta spokojenost. V zatackach auto sedi o dost lepe nez na standartnim rozmeru.

Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek

Napsal: 09 dub 2007, 20:46
od vipe
Pěkné, slušivé co to koštovalo. :wink:

Napsal: 10 dub 2007, 07:59
od mylys
Kola cca 10 a gumy asi 5 . . . viz. internet shopy.

ALU disky na Getz

Napsal: 29 dub 2007, 10:34
od Edward88
Vidím, že Alu sú v kurze, tak pridám aj svoje. Sú orig. z Hyundai, akurát tie záslepky sú RC design. Keby som si tam dal tie čo mi dali s Hyundai logom, bojím sa, že by tam dlho neboli. Samozrejme bezpečnostné matky aj keď to narúša celkový vizuálny dojem sú nutnosťou. S dvoma sadami matiek som to nechcel preháňať, ale keď ma zasiahne najvyšší stupeň paranoje, tak si tam dám aj tie čo mám na zimné gumy. S rozmerom pneu nechcem laborovať, aj tak je to hnilé aj na týchto 175/70 R13. Nižší profil už vôbec, to sa nedostanem na žiadny chodník, už aj tak mám dohryzený spodok nárazníka. Je to fakt auto robia kolesá! Napíšte dojmy ako to vyzerá u vás, ja som spokojný.
Obrázek Obrázek Obrázek :)

.

Napsal: 29 dub 2007, 23:40
od karel2
Dobry den panove,

vlastnite nekdo Alutec disky? Uvazuju o tom, ze hodim letni gumy na plechace. Martyrium s vibracema nekonci ani s novejma gumama. Uz nemam trpelivost. V pneuservisech ze me jenom tahaji penize. Seru na to. Muzou se vystredovaci krouzky opotrebovat?

Re: .

Napsal: 30 dub 2007, 14:42
od vipe
karel2 píše:Dobry den panove,

vlastnite nekdo Alutec disky? Uvazuju o tom, ze hodim letni gumy na plechace. Martyrium s vibracema nekonci ani s novejma gumama. Uz nemam trpelivost. V pneuservisech ze me jenom tahaji penize. Seru na to. Muzou se vystredovaci krouzky opotrebovat?
Podle mě ne to by si je musel při montáži nějak skřípnout, ale to je nepravděpodobný ten kroužek nemá žádnej pohyb aby se opotřeboval. Ty disky jsi kupoval nový nebo statší? jestli nejsou náhodou opravovaný a blbě udělaný.

Re: .

Napsal: 30 dub 2007, 14:56
od karel2
Ahoj,

disky jsou pouzity od predchoziho majitele (svagra). Taky mu to delalo a zrejme s vetsimi ci mensimi uspechy s tim bojoval prevazovanim. Ja to vidim na ty krouzky, zrejme nemaji spravny rozmer a je tam nekde asi mezera. Vibrace se nekdy projevi hodne intenzivne a nekdy minimalne. Jakoby dochazelo jizdou k pohybum disku, coz by odpovidalo napriklad nespravnym krouzkum nebo nejakym zpusobem opotrebovanym. Nevim, jestli jsou z kovu nebo umele. Umim si predstavit, ze umele toho asi nemuzou tolik vydrzet ne?. Jinak disky se jevi opticky v poradku. A na vyvazovacce cela kola davaji rozumne hodnoty. Ale jakmile jsou na aute, tak to zacne zlobit. Ted nevim, jak postupovat pri nakupu tech stredicich krouzku. At nekoupim stejne. Musim presne specifikovat vnitrni prumer diry disku a pozadovany prumer stredu, ze?
Ach jo. Jenomze jsem se dival na ceny krouzku a hodne se lisi. Jestli dam 1000 za krouzky s nejistym vysledkem, tam mi vyjde lip to dat na plechace a disky prodat. :cry:

Napsal: 30 dub 2007, 15:02
od vipe
To máš pravdu pokud tam jsou kroužky které nemají správný rozměr tak to můžou dělat oni. Vymezovací kroužky se dělají plastové které jenom nacvakneš do disku. pokud to dělá na více gumách tak je v háji asi ten disk. Zbavit se ho a koupit nový.

Napsal: 30 dub 2007, 15:15
od karel2
vipe píše:To máš pravdu pokud tam jsou kroužky které nemají správný rozměr tak to můžou dělat oni. Vymezovací kroužky se dělají plastové které jenom nacvakneš do disku. pokud to dělá na více gumách tak je v háji asi ten disk. Zbavit se ho a koupit nový.
Asi to tak dopadne. Nemam uz nervy na dalsi pokusy. Ale je mi blby prodavat nekomu disky, pokud vim, ze neco neni v poradku. Na to nejak nemam. Pokud by to byly jenom krouzky, tak bych to prodal s cistym svedomim. Jenze jak to zjistit.

Jinak me uz celkem znechutilo jezdeni po pneuservisech. Prijde mi, ze by clovek musel dat jeste nejakej priplate za to, aby pouzivali mozek. Vysvetloval jsem to dohromady trikrat, ale ze by dali nejakou dobrou radu to teda ne. Nebo se nad tim aspon zamysleli. Copak si clovek musi dnes vsechno zjistit sam? Jeste ze existuje internet. Takze moc diky, za jakoukoliv radu minulou i budouci.

Napsal: 30 dub 2007, 19:14
od vipe
Jasně takhle to chodí ale skoro všude pokud nepřijdeš s hotovou věcí "tady je to špatný tohle to dělá tadyto chci vyměnit" tak budou dělat jen to co znaj a u čeho nemusí přemejšlet. Diagnostikujte závadu a my vám to opravíme tak takhle dokáže opravovat cvičená opice na to nepotřebuju servis. :twisted:

Napsal: 02 kvě 2007, 16:50
od Sokyno
taky sem mel 195/55/r15 a spotreba sla o liter a pul nahoru, kruta dan za hezky auto

Re: ALU kola

Napsal: 02 kvě 2009, 14:42
od Birkof
Mám stejný problém 195/55/R15 a spotřeba mi vzrostla minimalne o litr :x

Re: ALU kola

Napsal: 02 kvě 2009, 17:53
od Hardcam
To je vcelku pochopitelne:)

Re: ALU kola

Napsal: 05 kvě 2009, 16:54
od haryk
K bezpečnostním matkám:
Ještě loni jsem je měl a na podzim při přezouvání jsem jednu "strhnul"...byly to ty matky s dírkami a protioříškem na klíč.Letos jsem na letních ALU vyjel tedy s obyč-matkami a budu v noci trnout,kdy se ALU kola někomu zalíbí. V krámu mi ukazovali jiný systém bezpečnostních - tisícihran s třemi porůznu rozmístěnými ploškami a k tomu protikus jako klíč.Celé je to za provozu zakryté víčkem ve tvaru imitace matky....ale zdálo se mi o strach to pak v klidu "vydloubnout" při sundavání kol. Má někdo zlušenosti s těmi tisícihranovými bezp.matkami? Nerad bych zase vyhazoval tuším cca 800 Kč...