Stránka 4 z 6
Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby
Napsal: 10 bře 2010, 11:06
od Rybář
A ještě upozorňuju, že diagnostika nic nehlásí, lambda je taky vyměněná.... Vzduchovej filtr už mám zaprasenej, ale tím to nebude
Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby
Napsal: 10 bře 2010, 11:15
od black_sheep
to je fakt pech
ale na druhou stranu: podival bych se na hmaservice, ktere cidla jenotka hlida, pak bych se podival, jake tam jsou a ty ktere nehlida, bych zkontroloval....
trosku offtopic. resim ted hory a potreboval bych uz tu zahradku, puvodne od Dae.. mas ji teda u sebe a preprodas jak jste se kdysi domluvli? dik
Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby
Napsal: 10 bře 2010, 11:19
od Rybář
No jak myslíš zkontrolovat čidla? Já je všechny očistil, prostříkal atd. Ale problém je pořád stejnej. Občas nastartuju a motor se jakoby klepe a za chvilku to přestane (po chvilce jízdy třeba) a jede úplně normálně. Hele, já ji nakonec tenkrát nekoupil a nevím, kdo ji má.....
Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby
Napsal: 10 bře 2010, 12:07
od black_sheep
ad. zahradka: aha, kua!
ad kontrola: tak pokud vseko vypada vizualne v pohode, tak bych premyslel o vymenach tech nejlenejsich cidel. a ktery to konkretne jsou, ty ktery nejsou hlidany jednotkou??
Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby
Napsal: 10 bře 2010, 12:11
od black_sheep
jeste jeden mytus vyvratim: nase evropsky lantry nemaj rizeni motoru vahou vzduchu. ma na to teplotni cidlo z boku v airboxu a podtlakovy snimac namontovany vlevo (z celniho pohledu) v motorovem prostoru na prepazce pod oknem. je to obecne spolehlivejsi nez vaha, ale zase mene presny, jednotka musi podopocitavat "vahu vzduchu".
Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby
Napsal: 10 bře 2010, 14:35
od Accentdevil
Rybář píše:Ovšem zaráží mě, proč to teda občas jede jenom na tři válce???? Kabely nový Bosch, svíčky nový NGK. Nejčastěji to dělá, když je vlhko/mráz. Ale jenom občas. Napadá mě palivový filtr (ten je ještě původní). V Autopb májí nějaký Premium asi za 170 Kč, ale nevím, jestli by nebyl horší než ten původní originál....
Nemas tam vodu? Me xedos zacal jet na 3valce z niceho nic, tak jsem se podival poradne pod kabel a bum, byla tam voda. Zatrnulo mi, protoze jsem myslel, ze mam treba prasklou hlavu atd, ale ja den predtim motor umyval a nejak se mi tam voda dostala a uz to bylo.
Nebo jeste kamaradovy to taky jelo nekdy na 3valce, nekdy na 4 a vetsinou na 3valce kdyz byl v malejch otackach a pri startovani, kdyz vytocil nad nejakou hranici otacek tak se chytl ten 4tej a nakonec to byl pridrenej vstrik. Koupil nejakej sajrajt na cisteni vstriku a uz mu to nedela.
Treba Ti to pomuze
Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby
Napsal: 10 bře 2010, 15:09
od Rybář
Blacku, s tou zahrádkou promiň. Já už tam tenkrát psal, ať si ji vezmeš ty. Já ji potřeboval na převezení krámů, ale nakonec jsem měl k dispozici kombíka.
Jinak změřil jsem už komprese i za tepla
Na všech válcích je 13
To by mělo být OK, ne?
Hmm, sajrajt na čištění vstřiků, kde se to dá koupit??? Jednou jsem tam už něco lil. Něco na pročištění, ale jestli to bylo tohle si nepamatuju
Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby
Napsal: 10 bře 2010, 15:11
od Rybář
Hele, vodu tam nemám. Já tohle pozoruju až asi rok a půl.....
Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby
Napsal: 10 bře 2010, 15:48
od Accentdevil
Vubec nevim co tam lil ani kde to koupil, proste mi pak rikal, ze to bylo pridrenym vstrikem a ze tam nalil neco na procisteni, konkretne co nevim, ale bylo to urceno na cisteni vstriku.
Tak tu vodu tam asi teda fakt nemas kdyz je to pul roku
ale ten vstrik by to mohl byt treba, tomu kamaradovy to delalo 3mesice nez na to prisel...Menil kabely, svicky, cistil palec atd a nakonec ten vstrik prej to byl.
Jestli mel problemy s vykonem a se spotrebou to myslim ze ne, ale reaguju na to vynechavani valce. Me to zpusobila voda a kamosovi vstrik.
Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby
Napsal: 10 bře 2010, 16:05
od Accentdevil
Jinak me napada otazka:
Lantra ma udajne komprese 9,9....Rybář nameril +- na vsech 13
Xedos ma udajne komprese 9,0....Ja nameril +- na vsech 11
Je to v pohode? Startuje porad jeste ne uplne na prvni brnknuti, ale uz je to lepsi, mel jsem napul zapojenej konektor od starteru
a ted se to o dooost zlepsilo, ale porad to neni ono. Chystam se na palivovej filtr, protoze nevim kdy byl menenej a jestli vubec, ale pri dravejsi jizde se i zakucka jakoby nekdy, tak uvidim co vse se zmeni z vymenou palivaku.
A jeste co ovlivnuje spotrebu krome lambdy a vahy vzduchu?
- pri jizde s lehkou nohou
Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby
Napsal: 10 bře 2010, 16:44
od Rybář
Accentdevil píše:Jinak me napada otazka:
Lantra ma udajne komprese 9,9....Rybář nameril +- na vsech 13
Xedos ma udajne komprese 9,0....Ja nameril +- na vsech 11
Je to v pohode? Startuje porad jeste ne uplne na prvni brnknuti, ale uz je to lepsi, mel jsem napul zapojenej konektor od starteru
a ted se to o dooost zlepsilo, ale porad to neni ono. Chystam se na palivovej filtr, protoze nevim kdy byl menenej a jestli vubec, ale pri dravejsi jizde se i zakucka jakoby nekdy, tak uvidim co vse se zmeni z vymenou palivaku.
A jeste co ovlivnuje spotrebu krome lambdy a vahy vzduchu?
- pri jizde s lehkou nohou
V manuálu k tomu píšou, že příliš vysoké komprese značí přítomnost oleje nebo jiné kapaliny v palivu
A to má mít Lantra tak nízké komprese???
Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby
Napsal: 10 bře 2010, 16:45
od Rybář
Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby
Napsal: 10 bře 2010, 16:48
od Rybář
Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby
Napsal: 10 bře 2010, 16:56
od Accentdevil
Ten cistic vstriku stoji prd no teda, cekal jsem vic, aspon ze tak. Treba Ti to fakt pomuze.
Ja to nevylucuji, ty informace kompresi mam z S-auto v info o modelech a tam se na lantru uvadi 9,9 a na Xedo 9,0, tak ja nevim, ted v tom mam zmatek
tak je to dobre nebo ne? Kdyz mam 11 a papirove tam ma byt 9,0?
Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby
Napsal: 10 bře 2010, 17:02
od Rybář
Nedá se k tomu sehnat servisní manuál??? Nebo v Mazdě by ti to určitě řekli. Jak říkám. V tom manuálu psali, že příliš vysoké komprese jsou taky zapříčiněné nějakou závadou (např. olej v palivu), ale říkám pouze to, co jsem vyčetl....