Stránka 4 z 4
Re: BigPAJA
Napsal: 08 čer 2010, 19:24
od be.sport
atk jsem si dneska oddychl protoze zvuk nejde o turba ale nekde od rozvodu...asi jak to porad umyvam tak to nekde zacalo piskat:))
Re: BigPAJA
Napsal: 08 čer 2010, 19:39
od BigPAJA
No ja zatim porad brazdim Getzem, ale co se bracha bavil se znamym, tak se bude prej menit i olej, filtr apod...ze prej se mohly dostat nejake piliny do motoru
Takze zatim jsem velmi zklamany a ceskou i30 bych uz znova nebral
Lip receno nevim co mam cekat dale a to i kdyz mam zaruku jeste 4 roky
Re: BigPAJA
Napsal: 08 čer 2010, 21:52
od be.sport
ale tak..nevidel bych to tak tragicky...zaprve turbo bude stejny jestli je to ceska nebo korejska..zadruhe sice to nasere ale muzou se stat horsi veci..ber to tak ze to auto te zatim nenechalo nikde stat...
Re: BigPAJA
Napsal: 08 čer 2010, 22:13
od Hardcam
To neni tragedie, u dieselovyho auta, at je cesky, rumunsky, nemecky nebo americky, je treba s takovou zavadou pocitat. Kamarad si koupil Laurin&Klementku Octavii za nekrestansky penize a do 100tkm dvakrat menil turbo (tedy tri turba) a vahu vzduchu. Strejda ma zase neskutecny problemy s Mercedesem, za ktryho vyhodil pres 1,5 milionu - prestalo brzdit, pak odeslo ABS, boucha predni naprava, momentalne j v servisu, protoze predek nesviti a nikdo nevi proc. Holt, stane se.
Re: BigPAJA
Napsal: 08 čer 2010, 22:36
od be.sport
presne jak pise Hardcam...
predloni jsem jel z bratislavy v nasem v te dobe jeste 5-letym Peugeotovi 307sw kterej mel nalitano 95 000 km.Cena tenkrat taky neco kolem 700 tis. Po dalnici si to pekne sypu domu z letiste 150-160km/h a rikam si jak budu brzo doma..cesta v pohode..rano jsem prejizdel z garaze ven a rana jak z dela, najednou auto slo dolu a praskly predni kolo u ridice. rikam ok to bude jen defekt.. jenomze ona praskla pruzina a pri te pomale jizde stejne prorizla pneu...stat se mi to o den driv na dalnici tak uz jsem se i30 ani nikdy nedockal....
paradox byl ze to bylo asi mesic predtim v servise na garancce...a vse v pohode..... - unava materialu..
rok 2006 - nove koupeny Fiat Punto..tehdy jeste za 275 000.. vybava temer veskera zadna...
v 10 000 km se po startu zvedli otacky..a drzeli se na 4500-5000 tis... proste odesla ridici jednotka Bosch...
tohle jdou zavady co by me u auta trapily... sice me osobne taky sere ze se mi rosi predni svetla, nebo ze mi bouchaly prachovky...jenomze kdyz to tak vezmu tak ukazte mi nejaky jiny auto, ktery podle meho najezdu bude mit po 4-5 letech kolem 200 000 a porad budu klidnej ze zasadni veci jako vstriky, turbo, stabilizatory, atd budu resit v zaruce...nedelam si iluze ze by to bylo jednoduchy ale verim si natolik ze servis dotlacim tam kam bude potreba...
jinak otevreni priznavam zavady na sve i30
- lupe mi ve volantu pri plynm rejdu..
- zadni prachovky v zime klepaly
-rosi se mi svetla
-po delsi dobe jizdy na sestku se mi pak stava ze nejde radit jednicka...potazmo nejde dat radici paka do strany...
-a trepalo se mi zpetny zrcatko
tyhle veci budu resit pri prvni garancce..pri cca 25 000 km...
Re: BigPAJA
Napsal: 09 čer 2010, 08:30
od Radim Brožek
Diesel má jiný servisní interval než 20 000?
Re: BigPAJA
Napsal: 15 čer 2010, 20:03
od BigPAJA
Tak mi pri prodeji rikali, ze mam interval 30 000 km nebo 1 rok.
Jinak par fotek brachoveho ička...
Re: BigPAJA
Napsal: 29 čer 2010, 18:22
od alarm
To je spoiler?
Toto je spoiler
Re: BigPAJA
Napsal: 05 črc 2010, 11:03
od saldy
V testu ceeda v Autodiesel, jim taky odešlo turbo, rozebrali ho, dostala se tam nějaká nečistota, prej stačí zrnko písku a lopatky byly ohlodaný, redaktoři ještě psali že výměnu turba mechanikům vůbec nezáviděj, prodejce se dušoval, že se jedná o mimořádnou závadu, já myslim, že turbo je prostě vždy riziková záležitost.
Re: BigPAJA
Napsal: 05 črc 2010, 11:13
od saldy
ještě k těm testům crdi, hvízdání turba se jim moc nelíbilo, podali podnět ať si to
prověří s tím, že někde může unikat tlak nebo tak něco, z motoru jako celku byli nadšeni.