Stránka 4 z 5
Re: Jaký je rozdíl mezi coupe USA a EU?
Napsal: 02 bře 2010, 19:55
od Dr Meduza
ja mam vepredu
ATE Power Disc
a nemam si na co stezovat, brzdi porad stejne, ad sou studeny nebo uz sviti, tak to na nich neni znat
(ikdyz pravda ze nemam moc s cim srovnavat, proti Favoritu brzdi vsechno lip, tam byl problem zastavit jednou z vetsi rychlosti, se Sonatou to nechci moc testovat, ta nema ABS a hlavne nema takovej nazelenalej p...
no a za Vectrou B to ubrzdim
a Oktavku pretlacim
)
Re: Jaký je rozdíl mezi coupe USA a EU?
Napsal: 03 bře 2010, 00:19
od marenkka
black_sheep píše:marenkka píše:nj mala tociva svine, to znam. taky uz sem premyslel co do toho narvat za motor, ale nejak porat nevim co bych pak vymyslel s brzdama. koupil sem sportovni kotouce i desky od ATE a porat to neni ono
do coupecka? oturbit...
mas tam plnohodnotny brzdy s ABS a kotoucema vzadu?
jj mam koutouce i vzadu a to odporny abs mam taky, po dvou a pul roce sem si na nej porat nezvyk. oturbit 1,6???? to mi prijde jako nesmysl, ale proc ne. jen ty turbo kity co sem tu pred casem nekde videl byli vsechny na 2,0. spis sem myslel neco vic brutalniho
))
Re: Jaký je rozdíl mezi coupe USA a EU?
Napsal: 03 bře 2010, 00:25
od Dr Meduza
Velky turbo a ten kompresor co se dava misto saciho potrubi
to by bylo brutalni
Re: Jaký je rozdíl mezi coupe USA a EU?
Napsal: 03 bře 2010, 08:41
od black_sheep
ale proc ne, preplnovat se da vsecko - se podivej dneska co prodavaj...
me to ABS nahodou vyhovuje, nechapu, co te na nem zlobi? na lantre me prave mrzi nejvic to, ze ABS nema..
Re: Jaký je rozdíl mezi coupe USA a EU?
Napsal: 03 bře 2010, 09:29
od Dr Meduza
souhlas s black_sheep
jestli blbne, tak je asi neco spatne a vypnout ABS je zalezitost jedny pojistky dole u ridice, staci vytahnout a ABS je vypnuty
Re: Jaký je rozdíl mezi coupe USA a EU?
Napsal: 03 bře 2010, 12:37
od marenkka
na muj styl jizdy mi moc abs nevyhovuje
)) jasny ze preplnovat se da vsechno, ale co na to pisty, ojnice, klika, vstriky kvuli smesy atd atd, to neni takova sranda
Re: Jaký je rozdíl mezi coupe USA a EU?
Napsal: 03 bře 2010, 12:42
od Dr Meduza
pisty a ojnice se vetsinou davaj jiny az tak od dvoujnasobku vykonu, jinak se dava tak maximalne dekompresni plat pod hlavu
Re: Jaký je rozdíl mezi coupe USA a EU?
Napsal: 03 bře 2010, 13:58
od black_sheep
marenkka píše:na muj styl jizdy mi moc abs nevyhovuje )) jasny ze preplnovat se da vsechno, ale co na to pisty, ojnice, klika, vstriky kvuli smesy atd atd, to neni takova sranda
takze mame si poznamenat at ti tohle vytesaji na nahrobni kamen, jo??
Re: Jaký je rozdíl mezi coupe USA a EU?
Napsal: 03 bře 2010, 14:00
od black_sheep
Dr Meduza píše:marenkka píše:na muj styl jizdy mi moc abs nevyhovuje
)) jasny ze preplnovat se da vsechno, ale co na to pisty, ojnice, klika, vstriky kvuli smesy atd atd, to neni takova sranda
pisty a ojnice se vetsinou davaj jiny az tak od dvoujnasobku vykonu, jinak se dava tak maximalne dekompresni plat pod hlavu
no ja jsem neveril co vydrzi Beta II co je v coupe GK (2002-dnesek), ne vzdycky je potreba to menit, aby to motor prezil...
Re: Jaký je rozdíl mezi coupe USA a EU?
Napsal: 03 bře 2010, 14:12
od Dr Meduza
no vsak je to velkej litinovej motor, dneska este dost zaskrcenej kvuli emisim, ve standartnim stavu je to proste motor co vydrzi vecnost, je to proste este motor tak trochu z jiny doby ikdyz slouzi dobre
Re: Jaký je rozdíl mezi coupe USA a EU?
Napsal: 03 bře 2010, 14:39
od marenkka
je totazka kdyz ho naperes turbem jak dlouho vydrzi a navic ja mam RDecko G4GR rv98 a naejakych 165000 takze bez generalky a poradny upravy by motor neprezil. myslel sem upravu ve stylu "obsah nicim nenahradis" jak tu nekde padlo
)) ale jakej motor a z ceho?? to je otazka
Re: Jaký je rozdíl mezi coupe USA a EU?
Napsal: 03 bře 2010, 14:50
od Dr Meduza
no ja myslim ze v tom motoru by este bylo kam vrtat
a delsi klika by se tam mozna taky vlezla
tak pul litriku by se tam urcite naslo
a druhej motor se vejde do kufru, nekdo to tu bylo a je to i na youtube
ale to uz sme trochu mimo
Re: Jaký je rozdíl mezi coupe USA a EU?
Napsal: 03 bře 2010, 16:25
od black_sheep
ani tak nejde o to, ze to ma najeto 160.000... to je naprosto OK najezd. pro motor pri tech km pri bezne udrzbe je v podstate je to jako malina, teda.. pro beta engine urcite, vzdyt se to da najezdit za tri roky. pokud ho ale nekdo trapil za studena, nemenil olej.. je jasny ze to na nem znat bude, navic to starne trosku i v kombinaci s vekem..
proste bych se nebal. ale chce mi to mit fakt know-how preplnovani, abys to dotahnul do zdarneho konce. pripadne se inspirovat, jestli umis anglicky a myslis to vazne, tak komunikuj, ptej sena cizich forech... vyhnes se tak dosti problemum, nac vymyslet zarovku dvakrat! osobne kdybych se do toho poustel, tak je fakt ze s 2.0.. 1.6 je do lantry naprosto OKAY, ale do coupecka to je fakt pro nenarocnyho ridice a nebo ridicku na stylove vylety na nakupy
Re: Jaký je rozdíl mezi coupe USA a EU?
Napsal: 03 bře 2010, 16:34
od Dr Meduza
ted me tak napada
je 1.6 motor tezsi nez 2.0 nebo ne ? protoze je to vlastne stejnej blok, ale sou v nem vyvrtany mensi diry, takze by tam "logickou uvahou" melo zbejt vic zeleza a bude tezsi
Re: Jaký je rozdíl mezi coupe USA a EU?
Napsal: 03 bře 2010, 16:41
od black_sheep
tak to nevim cece
jen vim, ze 1.8 ma stejny zdvih jako 1.6, ale vetsi vrtani. a 2.0 ma zase stejny vrtani jako 1.8 ale vetsi zdvih..