Stránka 4 z 13

Re: Plyn čili LPG

Napsal: 17 srp 2011, 07:16
od caruser
Ja som bol u nás zvyknutý tankovať ECO+ zo Slovnaftu, je to taký kompromis medzi cenou a dostupnosťou. Máte aj ten certifikát tankovania, alebo nechávate tankovať obsluhu?

Ak by bol ten nárast 0,6 L tak to by som sa veľmi potešil :) Priemer má síce 5,2 ale teraz v lete jazdím okolo 4,8.

Re: Plyn čili LPG

Napsal: 17 srp 2011, 20:14
od Smrťák
caruser píše:to: Smrťák

Spotreba Picanta 1,0 na benzín 4,2 a na LPG 5,9, sú to údaje výrobcu.
Ano máš pravdu: Vezmu nereálnou EU laboratorní spotřebu a srovnám to s reálnou spotřebou na plyn. Ano potom to žere o 40% víc.

Re: Plyn čili LPG

Napsal: 17 srp 2011, 20:33
od caruser
to: Smrťák

Bude asi tak reálna ako na našich i20. Nerozumiem jednej veci, keď tie spotreby sa merajú v laboratóriach za rovnakých podmienok ako je možné, že s jedným autom sa pri úspornej jazde dostanem na hodnotu nižšiu o 0,8 L a s iným autom na tej istej trase za rovnakých podmienok max. na údaj výrobcu.

Re: Plyn čili LPG

Napsal: 18 srp 2011, 07:16
od S0T0
některé "vychcané" automobilky přizpůsobují převody apod. na míru měřícímu cyklu, takže v reálu s nimi jezdíš s vyšší spotřebou než s těmi, které automobilky připravily na normální ježdění...

Re: Plyn čili LPG

Napsal: 18 srp 2011, 07:47
od koloman.brutus
Tak to by ma velmi zaujimalo odkial mas taketo informacie. Spravil si to Ty sam alebo mojho brata sestry syn povedal?

Re: Plyn čili LPG

Napsal: 18 srp 2011, 08:53
od S0T0
koloman: když odhlédnu od toho, že na tento fakt upozorňovalo už dost odborných periodik, autoklubů...podívej se na nastavení evropského měřícího cyklu, který těmto "odchylkám" napomáhá a srovnej ho s měřícím cyklem pro USA... a mimo to i zástupce renaultu asi nechtíc přiznal, proč, že tam maj 5ti kvalt s takovým převodem...protože během metodiky stanovené pro měření je motor v ideálních otáčkách etc...

Re: Plyn čili LPG

Napsal: 21 zář 2011, 14:14
od Hardcam
Uz brzy se dockate a nebudete muset mit strach o zaruku :)

Re: Plyn čili LPG

Napsal: 21 zář 2011, 14:50
od koloman.brutus
no konecne :D/

Re: Plyn čili LPG

Napsal: 22 zář 2011, 13:40
od Libornet
Kdy, kde, za kolik, záruka? Pusťte více info mezi zvědavé a nedočkavé.... :?:

Re: Plyn čili LPG

Napsal: 29 zář 2011, 22:47
od Hardcam
Libornet: nemuzu :-# ale kdyz vydrzis, dostanes lizatko :mrgreen:

Re: Plyn čili LPG

Napsal: 09 pro 2011, 22:43
od isquash
Tak abychom ty informace ohledně LPG dotáhli do konce. Cena přestavby na LPG 29.900.

Re: Plyn čili LPG

Napsal: 10 pro 2011, 01:15
od Nexus
pokud to bude hyu oficiálně podporovat /né jen o vybraných modelů/ tak je to krásný krok kupředu (ale každý model dobrý), konečně ](*,) nicméně v případě že jedu na plyn, bych jednoznačně volil silnější motorizaci. Protože dle mého je jedno jestli jedu ve městě za 6 nebo 7l plynu :roll: 17kč na 100km by mě fakt nerozhodilo, koho jo pokud má na nové auto za 200tis? Nehledě na to, že pokud čas od času do auta sednou tři/čtyři lidi, nedejbože se vjede na dálnici, tak je desítka jak vyšitá.... Aspoň tu 1.4, pod ní bych snad nešel. Jediná výjimka by možná byla kdybych jezdil pouze v praze a v dopravní špičce :mrgreen: :mrgreen:

Re: Plyn čili LPG

Napsal: 10 pro 2011, 12:08
od Hardcam
Bohuzel jen pro motor 1.2 (na druhou stranu se tim docili opravdu nejlevnejsiho provozu). Z kazdeho modelu byla vybrana jedna motorizace a vse se montuje v CR dodatecne.

Re: Plyn čili LPG

Napsal: 10 pro 2011, 12:39
od caruser
to: Hardcam

Čo tak bližšie info o prevádzke i20 na LPG. Akú ma spotrebu, ako sa zmení jazda a pod.

Re: Plyn čili LPG

Napsal: 10 pro 2011, 12:59
od Hardcam
caruser: jizdy pro verejnost nebyly mozny, auto se jen vystavovalo,v tu dobu jeste nebyly oficialni informace o LPG v Hyundai zverejneny, takze lidem nebylo mozny podat informace. Proto jsem dal jen fotku a mlcet:)
Ja jsem auto prevazel, co se tyce spotreby, tu bohuzel neznam (nedotankovaval jsem), spis jsem prvni 3km bojoval s rozjezdy, kdy se to melo tendenci dusit (uz preple na LPG). Pote jsem zadny rozdil nepoznal, auto se chovalo stejne jako na benzin. Nadrze jsou stale dve, primarni benzin, sekundarni LPG, tusim, ze KIA uz to ma tak, ze ma jednu nadrz a ta je na LPG. Ale ruku do ohne za to nedam.