Stránka 4 z 4

Re: Hrúbka a kvalita plechov Hyundai I30

Napsal: 31 srp 2010, 22:17
od pavkt
vena222 píše:Takže síla plechu u I30 je 0,7 mm pozink z Francie.Poznatek z návštěvy provozu :mrgreen:
Když jsem letos koncem zimy tlačil moji zapadlou i30cw, tak jsem s hrůzou zjistil, že to není až tak jednoduché. Nejdřív se musí zjistit, kde se člověk může pořádně opřít. Ale většina aut je na tom podobně, bohužel.

Re: Hrúbka a kvalita plechov Hyundai I30

Napsal: 11 zář 2010, 21:39
od slabostka
Než som si prečítal trošku fundované články o olejoch tiež som si myslel že sú oleje dobré, výborné,najlepšie a šmejdové. Najlepší bol Shell a najhorší mogul.... dnes viem že to asi nie je celkom tak.... a asi to bude aj s plechmi- je niekto z vás odborník na oceliarstvo? spracovanie plechov?... ja nie som ale je mi jasné že termín " auto má makký plech " nehovorí o ničom, najlepšie je keď sa urobí rovnítko medzi " makký plech " a nízka bezpečnosť. Testy NACAP asi k niečomu sú a auto je bezpečné viac alebo menej- pasívna-aktívna bezpečnosť. Nekupoval by som nové auto bez abs,esp,airbagov,klimy. Na druhej strane crash test je model- pred pár rokmi v CR havaroval trener hokejistov- myslím mal superba, videli sme kolko airbagov vystrelilo a bol mrtvy na fleku- prežiť sa dá aj v 120 a zomrieť v bavoraku ale vždy je vačšia šanca v tom bezpečnejšom aute. Systemy ako esp vám pomožu sa do tej nehody nedostať.
Takže by som debatu viedol bezpečné-nebezpečné auto a na plechy by som sa .... Korozia je možno iná vec, poteší keď auto nehnije.

Re: Hrúbka a kvalita plechov Hyundai I30

Napsal: 11 zář 2010, 21:52
od black_sheep
no zrovna s Hlinkou bych neargumentoval, protoze ten se bohuzel nepoutal a na to doplatil.. :( ale jinak souhlasim.