S tím údajem podle palubního počítače bych byl docela opatrný. On ten PP docela lže. Lítá to cca +- 0,5 litru od skutečné. To +- proto, že ne každá pistole na stojanu vypíná stejně. Dlouhodobě to vychází, že PP ukazuje asi 0,3 až 0,5 litru méně, než je skutečnost. Stačí se podívat na sprintmonitor.de.bartiik18 píše:tak tankováním to dosvědčit nemohu, ale co se tu píše tak palubní pc počítá o 0,2l méně... pořád by ale vycházela hezká spotřeba
Jazda na diaľnici
Moderátoři: amaize, Moderátoři
Re: Jazda na diaľnici
- Reklama
Re: Jazda na diaľnici
No tak se přiznejte kdo někam dál ještě letos někam pojede?:-) ať víme jaká je správná spotřeba ale i když budu počítat +0,5l tak jsem pořád na pěkných 7l/100km
teď : Hyundai i20, od 2.5.2011, 1.2 kappa, zelená metalíza, 40 000+km (zatím spokojenost ;-))
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
Re: Jazda na diaľnici
to: bartik18
Chystám sa o 2 týždne k moru 1400 km diaľnic, len neviem či ísť íčkom, keď naňho nie je spoľahnutie
Chystám sa o 2 týždne k moru 1400 km diaľnic, len neviem či ísť íčkom, keď naňho nie je spoľahnutie
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
- koloman.brutus
- **
- Příspěvky: 358
- Registrován: 24 dub 2009, 16:39
- Bydliště: Prešov
Re: Jazda na diaľnici
Ja z vlastnej skusenosti viem, ze je to u mna konkretne vzdy + od PP a vacsinou o 0.2l. Niekedy sa PP trafi presne ale to iba ked odjazdim raz za cas na jedenkrat plnu nadrz. Ziadne +0.5l sa nikdy nekonalo ale to bude asi tym, ze po meste velmi nechodim.jirikstbk píše:S tím údajem podle palubního počítače bych byl docela opatrný. On ten PP docela lže. Lítá to cca +- 0,5 litru od skutečné. To +- proto, že ne každá pistole na stojanu vypíná stejně. Dlouhodobě to vychází, že PP ukazuje asi 0,3 až 0,5 litru méně, než je skutečnost. Stačí se podívat na sprintmonitor.de.bartiik18 píše:tak tankováním to dosvědčit nemohu, ale co se tu píše tak palubní pc počítá o 0,2l méně... pořád by ale vycházela hezká spotřeba
R.I.P. Opel ASCONA 1,6D 40kW (r.v 1985)
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
Re: Jazda na diaľnici
TO:caruser
No já doufám a věřím, že na íčko je spolehnutí žádný strašení No najel jsem cestou tam i zpět cca 1 600km Jen po dálnicích a auto jelo bezvadně, nikde nezaváhalo na startování ani při pauze jelo pěkně. Je pravda pořád mám najeto málo km - 8000km to se nedá srovnávat.
TO: koloman.brutus
Prostě je vidět, že tomu nikdo nechce věřit, že i20 s motorem 1.2 má tak krásnou spotřebu i na dálnicích
No já doufám a věřím, že na íčko je spolehnutí žádný strašení No najel jsem cestou tam i zpět cca 1 600km Jen po dálnicích a auto jelo bezvadně, nikde nezaváhalo na startování ani při pauze jelo pěkně. Je pravda pořád mám najeto málo km - 8000km to se nedá srovnávat.
TO: koloman.brutus
Prostě je vidět, že tomu nikdo nechce věřit, že i20 s motorem 1.2 má tak krásnou spotřebu i na dálnicích
teď : Hyundai i20, od 2.5.2011, 1.2 kappa, zelená metalíza, 40 000+km (zatím spokojenost ;-))
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
Re: Jazda na diaľnici
to: bartiik18
Tento týždeň ma už raz nechalo íčko stáť nepojazdného a servis nezistil žiadnu závadu, takže už mu toľko neverím. Môže sa to objaviť kedykoľvek a najhoršie byť niekde v cudzine.
Tento týždeň ma už raz nechalo íčko stáť nepojazdného a servis nezistil žiadnu závadu, takže už mu toľko neverím. Môže sa to objaviť kedykoľvek a najhoršie byť niekde v cudzine.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Jazda na diaľnici
Nechcel som vyzvedať, keď si písal, že nie je naň spoľahnutie, myslel som, že kvôli tomu štartovaniu,...
Môžeš prosím prihodiť nejaké podrobnosti, čo sa stalo (neštartuje, prestalo ísť...) - za akých okolností (studený/teplý štart...) a hlavne čo povedali v servise - im to ide, tak je všetko v najsamlepšom poriadku?
Môžeš prosím prihodiť nejaké podrobnosti, čo sa stalo (neštartuje, prestalo ísť...) - za akých okolností (studený/teplý štart...) a hlavne čo povedali v servise - im to ide, tak je všetko v najsamlepšom poriadku?
i20 1.4 CRDi, 55kW, Comfort, Ice blue - od 2.3.2011
Opel Corsa 1.3 CDTi, 51kW, od 6.11.2003
Opel Corsa 1.3 CDTi, 51kW, od 6.11.2003
Re: Jazda na diaľnici
to: Had21
Ráno v garáži som naštartoval auto, motor však šiel nepravidelne, tak som ho zhasol a opätovne som ho skúsil naštartovať. Štartér točil, ale motor už nenaskočil. Skúšal som to aj po návrate z práce, auto stálo asi 11 hodín, ale výsledok bol rovnaký. Zavolal som asistenčnú službu, ktorá poslala odťahovku. Na druhý deň mi telefonoval technik z Hyundai, že auto naskočilo na prvý krát a počítač nehlási žiadne chyby. Najhoršie je, že neviem, kedy sa opäť problém zopakuje a kde ma nechá íčko vysieť.
Ráno v garáži som naštartoval auto, motor však šiel nepravidelne, tak som ho zhasol a opätovne som ho skúsil naštartovať. Štartér točil, ale motor už nenaskočil. Skúšal som to aj po návrate z práce, auto stálo asi 11 hodín, ale výsledok bol rovnaký. Zavolal som asistenčnú službu, ktorá poslala odťahovku. Na druhý deň mi telefonoval technik z Hyundai, že auto naskočilo na prvý krát a počítač nehlási žiadne chyby. Najhoršie je, že neviem, kedy sa opäť problém zopakuje a kde ma nechá íčko vysieť.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
- koloman.brutus
- **
- Příspěvky: 358
- Registrován: 24 dub 2009, 16:39
- Bydliště: Prešov
Re: Jazda na diaľnici
To iste sa stalo aj mne ale pri -20. Auto som odtiahol so servisu. Nahlasil som poruchu. Vyskusali sme este v servise nastartovat a nic. Poobede mi volali, ze nastartovali na prvu supu. Vecer som mal auto doma. Nakoniec to bolo benzinom. TOdvtedy preslo pol roka a uz sa to nezopakovalo. Pravdou ale je, ze som asi mesiac trpol ked som nasadal do auta. Ten pocit je hnusny. Po mesiaci si ma i20 opat ziskala. Bola to jednorazova chyba, ktora nebola pricinou motora ale okolnosti.
R.I.P. Opel ASCONA 1,6D 40kW (r.v 1985)
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
Re: Jazda na diaľnici
U mňa to benzínom nebude, odjazdil som s ním cez 200 km. To štartovanie bolo problematické aj pred tým z času na čas, ale vždy som naštartoval.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Jazda na diaľnici
A jak prosím tě vypadalo problematické startování? Točil se dlouho startér? Nějak to prosím tě popiš. Mě se jednou stalo, že trochu startér škobrtl, ale auto chytlo.
teď : Hyundai i20, od 2.5.2011, 1.2 kappa, zelená metalíza, 40 000+km (zatím spokojenost ;-))
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
- koloman.brutus
- **
- Příspěvky: 358
- Registrován: 24 dub 2009, 16:39
- Bydliště: Prešov
Re: Jazda na diaľnici
ja som odjazdil cca 100km a potom rano nic. Ani naznak aby chytil. A to bola Carrera 95.
R.I.P. Opel ASCONA 1,6D 40kW (r.v 1985)
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
Re: Jazda na diaľnici
to: bartiik18
Občas sa mi pri štartovaní stávalo, že motor síce naštartoval na prvý krát, ale otáčky boli veľmi nízke okolo 500 a motor sa dusil. Motor som zhasol a opäť som naštartoval, niekedy však až na druhý krát. Stávalo sa mi to tak 2 - 3 krát do mesiaca, ale vždy som naštartoval.
Občas sa mi pri štartovaní stávalo, že motor síce naštartoval na prvý krát, ale otáčky boli veľmi nízke okolo 500 a motor sa dusil. Motor som zhasol a opäť som naštartoval, niekedy však až na druhý krát. Stávalo sa mi to tak 2 - 3 krát do mesiaca, ale vždy som naštartoval.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Jazda na diaľnici
Tak to mi ještě neudělal tak to jsem rád. No hlavně ať se ti to vyřeší. Držím palce a ať se to už nestane, že nenastartuješ
teď : Hyundai i20, od 2.5.2011, 1.2 kappa, zelená metalíza, 40 000+km (zatím spokojenost ;-))
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
Re: Jazda na diaľnici
koloman.brutus:
Natankuji vždy plnou nádrž a před nastartováním vynuluji počítadla. Výsledek je vidět na sprintmonitor a to nejen u mě.
caruser:
Mi se to stává zejména v zimě také a je jedno odkud a jaký mám benzín. Couvám ven z garáže do mírného kopce cca 5 metrů. Vyjedu ven na silnici a čekám na manželku. Vypnu tedy motor a po opětovném nastartování běží skoro vždy tak, jak popisuješ. Musím zhasnout a znovu nastartovat. Po novém startu to je OK. V servise nic nezjistili a jen vyresetovali palubní počítač.
Vzhledem k tomu, že se to vyskytuje jen v případě, který jsem popsal, jsem další reklamace na toto téma vzdal.
Natankuji vždy plnou nádrž a před nastartováním vynuluji počítadla. Výsledek je vidět na sprintmonitor a to nejen u mě.
caruser:
Mi se to stává zejména v zimě také a je jedno odkud a jaký mám benzín. Couvám ven z garáže do mírného kopce cca 5 metrů. Vyjedu ven na silnici a čekám na manželku. Vypnu tedy motor a po opětovném nastartování běží skoro vždy tak, jak popisuješ. Musím zhasnout a znovu nastartovat. Po novém startu to je OK. V servise nic nezjistili a jen vyresetovali palubní počítač.
Vzhledem k tomu, že se to vyskytuje jen v případě, který jsem popsal, jsem další reklamace na toto téma vzdal.