Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor

2002 - 2009

Moderátoři: Tringi, Moderátoři

steelOu
**
Příspěvky: 170
Registrován: 24 čer 2010, 12:32
Bydliště: Ostrava - Děhylov
Kontaktovat uživatele:

Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor

Příspěvek od steelOu »

neni s2000 pretaciva ? ja teda nevim jen se chci zeptat..
Reklama
 

Uživatelský avatar
hawk
**
Příspěvky: 372
Registrován: 02 srp 2008, 09:07
Bydliště: olomoucko

Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor

Příspěvek od hawk »

steelOu píše:neni s2000 pretaciva ? ja teda nevim jen se chci zeptat..
ne, je to etalon sportovní jízdy:
na netu je plno recenzí, mrkni třeba sem: http://www.autofun.cz/test-honda-s2000-3744/
nebo sem: http://www.auto.cz/honda-s2000-2-0i-vtec-130

vypíchl jsem např. toto:

"...
Honda S2000 chce od řidiče naprosto přesné vedení a bleskurychlé reakce. S volantem a pedálem plynu je třeba zacházet jako se skalpelem, jakmile se příď vozu nasměruje správným způsobem do zatáčky, najednou má neuvěřitelnou přilnavost a cit v pravé noze zase zajistí, že se do válců dostane jen tolik benzinu, aby záď pomohla autu ze zatáčky a nesnažila se předběhnout čumák....
Ale pojďme opět roztočit kola. Jak už jsem zmínil, jakmile dáte hondě to, co potřebuje, začne vám dělat samou radost. Díky perfektnímu rozložení váhy a pohonu zadních kol není problém v sérii zatáček setřást prakticky jakékoli dotěrné auto. Jako každá honda, i S2000 se v zatáčkách lehce naklání a lehce tajnůstkářské řízení občas na nerovném povrchu po řidiči vyžaduje trochu věšteckých schopností. Jakmile ale podvozek zaklekne, signály od kol jsou přímo křišťálově čisté a grip obou náprav je impozantní..."
=D>
Uživatelský avatar
kaliber
**
Příspěvky: 347
Registrován: 28 kvě 2009, 20:30
Bydliště: Slovensko

Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor

Příspěvek od kaliber »

jj s2000 je legenda, aj keď mne osobne čo sa týka dizajnu sa viac paci 350Z :)

vedel by som si predstaviť niečo od nissanu 200sx až po 270Z, mazdu rx-7, toyotu supru, hondu nsx,s2000 atď. .... 8-[
http://www.milujemauta.sk
http://www.facebook.com/pages/MilujemAutask/488043791208895?ref=ts&fref=ts
http://hancik.blog.sme.sk/
http://milujemautask.blog.pravda.sk/author/milujemautask/
http://milujemautask.blog.auto.cz/
r_e_n_e
**
Příspěvky: 204
Registrován: 19 dub 2010, 21:10
Bydliště: Slovensko

Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor

Příspěvek od r_e_n_e »

neblaznite ludia...ved S2000ka stoji melon... :)
Uživatelský avatar
Markus Huhtimo
**
Příspěvky: 272
Registrován: 30 dub 2010, 14:38
Bydliště: Ostrava

Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor

Příspěvek od Markus Huhtimo »

Jetá ve slušném stavu stojí 300 000 Kč. Problém je, že servis a díly jsou řádně drahé. Je to pila, ostatně jako většina motorů VTEC, ale když už takové sportovní auto, tak raděj šestiválec a nádhernej zvuk, toť můj názor. Nebo něco řádně oturbenýho s blow off. Osobně bych si raděj koupil 350 Z než Hondu S2000. Sto lidí, sto chutí :wink:
Tuscani Tiburon 2.0 TURBO - under construction (Shinning white, Koni suspension, Eibach lowering springs, Nokian supersport tyres, Kosei wheels, Brembo brakes, etc.)

Daily driven : Genesis Coupe 3,8 V6, designed by Markus
Uživatelský avatar
Stanley
***
Příspěvky: 780
Registrován: 10 lis 2009, 19:58

Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor

Příspěvek od Stanley »

Honda ani né no, je vevnitř málo místa, plátěná střecha, sekačkovej zvuk.. 350Z jednoznačně
Uživatelský avatar
hawk
**
Příspěvky: 372
Registrován: 02 srp 2008, 09:07
Bydliště: olomoucko

Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor

Příspěvek od hawk »

StanleyV6 píše:Honda ani né no, je vevnitř málo místa, plátěná střecha, sekačkovej zvuk.. 350Z jednoznačně
:mrgreen: málo místa u sportovního třetího auta v rodině? neblázni...., plátěná střecha je klasika - vyrábí se samozřejmě i s pevnou, a sekačkovej zvuk? Vždyť pro ten nádhernej zvuk a neskutečnou vytáčivost do spektra otáček o kterých si můžou ostatní auta jenom zdát - bych ji právě bral.....kdo neřídil, neví.
Je to jak napsal Markus - sto lidí - sto chutí. A to je právě dobře ta rozmanitost.

Jenom tak pro zajímavost - jednu Hondu už jsem měl (civic sport 7G) a můžu Vám říct, že v řazení, podvozku a ovládání auta se coupe nechytá. Honda forever!

edit: coupe mám samozřejmě taky mooc rád...to jenom na doplnění :wink:
Naposledy upravil(a) hawk dne 10 lis 2010, 08:54, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor

Příspěvek od black_sheep »

StanleyV6 píše:Honda ani né no, je vevnitř málo místa, plátěná střecha, sekačkovej zvuk.. 350Z jednoznačně
ani jedno auto jsem neřídil, ale když bych si měl vybrat tak jdu pro genesis coupe.
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
Stanley
***
Příspěvky: 780
Registrován: 10 lis 2009, 19:58

Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor

Příspěvek od Stanley »

Je fakt, že jsem S2000 neřídil ale stačilo mi jak jsem do toho vlezl. Já jsem dodnes hotový z 350Zetka v kompressoru co jsem měl v rukách na chviličku :D..
Uživatelský avatar
Viki
***
Příspěvky: 642
Registrován: 13 čer 2009, 21:55
Bydliště: Šumperk

Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor

Příspěvek od Viki »

Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Uživatelský avatar
Markus Huhtimo
**
Příspěvky: 272
Registrován: 30 dub 2010, 14:38
Bydliště: Ostrava

Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor

Příspěvek od Markus Huhtimo »

Tak my dva se Stanleyem bychom mohli mít s trochou štěstí naše hotové. Stanley supercharged Elisu (2,7 V6 kompresor), já Tiburona turbocharged (turbo, 2,0)
Tuscani Tiburon 2.0 TURBO - under construction (Shinning white, Koni suspension, Eibach lowering springs, Nokian supersport tyres, Kosei wheels, Brembo brakes, etc.)

Daily driven : Genesis Coupe 3,8 V6, designed by Markus
Uživatelský avatar
Karamusa
**
Příspěvky: 338
Registrován: 13 led 2011, 22:02
Bydliště: F-M

Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor

Příspěvek od Karamusa »

kde jste našli kompressor? ja nasel kupu turb ale to je tak asi vše
Prodej levných autodílů.
Uživatelský avatar
GALA
**
Příspěvky: 104
Registrován: 04 črc 2011, 21:05
Bydliště: Irsko

Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor

Příspěvek od GALA »

holt narodit se v americe...a mame vyhrano...:DDD....fakt skandal....
ale zase mit 300 konovy coupe a kopat do prdele seriovy supry by taky nebilo k zahodzeni...:)))
Uživatelský avatar
Markus Huhtimo
**
Příspěvky: 272
Registrován: 30 dub 2010, 14:38
Bydliště: Ostrava

Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor

Příspěvek od Markus Huhtimo »

2 Karamusa : Tak na Elisu 2,7 V6 je rozhodně více kompresorů, než turbín. Na dvoulitra naopak. A kde jsme našli? To je to nejjednodušší, co může být : www.newtiburon.com
Tuscani Tiburon 2.0 TURBO - under construction (Shinning white, Koni suspension, Eibach lowering springs, Nokian supersport tyres, Kosei wheels, Brembo brakes, etc.)

Daily driven : Genesis Coupe 3,8 V6, designed by Markus
Uživatelský avatar
kaliber
**
Příspěvky: 347
Registrován: 28 kvě 2009, 20:30
Bydliště: Slovensko

Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor

Příspěvek od kaliber »

tuto stránku mam uz dlho medzi obľúbenými s nádejou, ze ju snáď niekedy aj použijem :)

http://www.alamomotorsports.com/alpine/ ... #HT2S-0002
http://www.milujemauta.sk
http://www.facebook.com/pages/MilujemAutask/488043791208895?ref=ts&fref=ts
http://hancik.blog.sme.sk/
http://milujemautask.blog.pravda.sk/author/milujemautask/
http://milujemautask.blog.auto.cz/
Odpovědět

Zpět na „COUPE 2G“