Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor
Moderátoři: Tringi, Moderátoři
-
- **
- Příspěvky: 170
- Registrován: 24 čer 2010, 12:32
- Bydliště: Ostrava - Děhylov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor
neni s2000 pretaciva ? ja teda nevim jen se chci zeptat..
- Reklama
Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor
ne, je to etalon sportovní jízdy:steelOu píše:neni s2000 pretaciva ? ja teda nevim jen se chci zeptat..
na netu je plno recenzí, mrkni třeba sem: http://www.autofun.cz/test-honda-s2000-3744/
nebo sem: http://www.auto.cz/honda-s2000-2-0i-vtec-130
vypíchl jsem např. toto:
"...
Honda S2000 chce od řidiče naprosto přesné vedení a bleskurychlé reakce. S volantem a pedálem plynu je třeba zacházet jako se skalpelem, jakmile se příď vozu nasměruje správným způsobem do zatáčky, najednou má neuvěřitelnou přilnavost a cit v pravé noze zase zajistí, že se do válců dostane jen tolik benzinu, aby záď pomohla autu ze zatáčky a nesnažila se předběhnout čumák....
Ale pojďme opět roztočit kola. Jak už jsem zmínil, jakmile dáte hondě to, co potřebuje, začne vám dělat samou radost. Díky perfektnímu rozložení váhy a pohonu zadních kol není problém v sérii zatáček setřást prakticky jakékoli dotěrné auto. Jako každá honda, i S2000 se v zatáčkách lehce naklání a lehce tajnůstkářské řízení občas na nerovném povrchu po řidiči vyžaduje trochu věšteckých schopností. Jakmile ale podvozek zaklekne, signály od kol jsou přímo křišťálově čisté a grip obou náprav je impozantní..."
Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor
jj s2000 je legenda, aj keď mne osobne čo sa týka dizajnu sa viac paci 350Z
vedel by som si predstaviť niečo od nissanu 200sx až po 270Z, mazdu rx-7, toyotu supru, hondu nsx,s2000 atď. ....
vedel by som si predstaviť niečo od nissanu 200sx až po 270Z, mazdu rx-7, toyotu supru, hondu nsx,s2000 atď. ....
http://www.milujemauta.sk
http://www.facebook.com/pages/MilujemAutask/488043791208895?ref=ts&fref=ts
http://hancik.blog.sme.sk/
http://milujemautask.blog.pravda.sk/author/milujemautask/
http://milujemautask.blog.auto.cz/
http://www.facebook.com/pages/MilujemAutask/488043791208895?ref=ts&fref=ts
http://hancik.blog.sme.sk/
http://milujemautask.blog.pravda.sk/author/milujemautask/
http://milujemautask.blog.auto.cz/
Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor
neblaznite ludia...ved S2000ka stoji melon...
- Markus Huhtimo
- **
- Příspěvky: 272
- Registrován: 30 dub 2010, 14:38
- Bydliště: Ostrava
Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor
Jetá ve slušném stavu stojí 300 000 Kč. Problém je, že servis a díly jsou řádně drahé. Je to pila, ostatně jako většina motorů VTEC, ale když už takové sportovní auto, tak raděj šestiválec a nádhernej zvuk, toť můj názor. Nebo něco řádně oturbenýho s blow off. Osobně bych si raděj koupil 350 Z než Hondu S2000. Sto lidí, sto chutí
Tuscani Tiburon 2.0 TURBO - under construction (Shinning white, Koni suspension, Eibach lowering springs, Nokian supersport tyres, Kosei wheels, Brembo brakes, etc.)
Daily driven : Genesis Coupe 3,8 V6, designed by Markus
Daily driven : Genesis Coupe 3,8 V6, designed by Markus
Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor
Honda ani né no, je vevnitř málo místa, plátěná střecha, sekačkovej zvuk.. 350Z jednoznačně
Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor
málo místa u sportovního třetího auta v rodině? neblázni...., plátěná střecha je klasika - vyrábí se samozřejmě i s pevnou, a sekačkovej zvuk? Vždyť pro ten nádhernej zvuk a neskutečnou vytáčivost do spektra otáček o kterých si můžou ostatní auta jenom zdát - bych ji právě bral.....kdo neřídil, neví.StanleyV6 píše:Honda ani né no, je vevnitř málo místa, plátěná střecha, sekačkovej zvuk.. 350Z jednoznačně
Je to jak napsal Markus - sto lidí - sto chutí. A to je právě dobře ta rozmanitost.
Jenom tak pro zajímavost - jednu Hondu už jsem měl (civic sport 7G) a můžu Vám říct, že v řazení, podvozku a ovládání auta se coupe nechytá. Honda forever!
edit: coupe mám samozřejmě taky mooc rád...to jenom na doplnění
Naposledy upravil(a) hawk dne 10 lis 2010, 08:54, celkem upraveno 1 x.
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor
ani jedno auto jsem neřídil, ale když bych si měl vybrat tak jdu pro genesis coupe.StanleyV6 píše:Honda ani né no, je vevnitř málo místa, plátěná střecha, sekačkovej zvuk.. 350Z jednoznačně
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor
Je fakt, že jsem S2000 neřídil ale stačilo mi jak jsem do toho vlezl. Já jsem dodnes hotový z 350Zetka v kompressoru co jsem měl v rukách na chviličku ..
Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
- Markus Huhtimo
- **
- Příspěvky: 272
- Registrován: 30 dub 2010, 14:38
- Bydliště: Ostrava
Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor
Tak my dva se Stanleyem bychom mohli mít s trochou štěstí naše hotové. Stanley supercharged Elisu (2,7 V6 kompresor), já Tiburona turbocharged (turbo, 2,0)
Tuscani Tiburon 2.0 TURBO - under construction (Shinning white, Koni suspension, Eibach lowering springs, Nokian supersport tyres, Kosei wheels, Brembo brakes, etc.)
Daily driven : Genesis Coupe 3,8 V6, designed by Markus
Daily driven : Genesis Coupe 3,8 V6, designed by Markus
Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor
kde jste našli kompressor? ja nasel kupu turb ale to je tak asi vše
Prodej levných autodílů.
Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor
holt narodit se v americe...a mame vyhrano...:DDD....fakt skandal....
ale zase mit 300 konovy coupe a kopat do prdele seriovy supry by taky nebilo k zahodzeni...))
ale zase mit 300 konovy coupe a kopat do prdele seriovy supry by taky nebilo k zahodzeni...))
- Markus Huhtimo
- **
- Příspěvky: 272
- Registrován: 30 dub 2010, 14:38
- Bydliště: Ostrava
Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor
2 Karamusa : Tak na Elisu 2,7 V6 je rozhodně více kompresorů, než turbín. Na dvoulitra naopak. A kde jsme našli? To je to nejjednodušší, co může být : www.newtiburon.com
Tuscani Tiburon 2.0 TURBO - under construction (Shinning white, Koni suspension, Eibach lowering springs, Nokian supersport tyres, Kosei wheels, Brembo brakes, etc.)
Daily driven : Genesis Coupe 3,8 V6, designed by Markus
Daily driven : Genesis Coupe 3,8 V6, designed by Markus
Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor
tuto stránku mam uz dlho medzi obľúbenými s nádejou, ze ju snáď niekedy aj použijem
http://www.alamomotorsports.com/alpine/ ... #HT2S-0002
http://www.alamomotorsports.com/alpine/ ... #HT2S-0002
http://www.milujemauta.sk
http://www.facebook.com/pages/MilujemAutask/488043791208895?ref=ts&fref=ts
http://hancik.blog.sme.sk/
http://milujemautask.blog.pravda.sk/author/milujemautask/
http://milujemautask.blog.auto.cz/
http://www.facebook.com/pages/MilujemAutask/488043791208895?ref=ts&fref=ts
http://hancik.blog.sme.sk/
http://milujemautask.blog.pravda.sk/author/milujemautask/
http://milujemautask.blog.auto.cz/