Stránka 4 z 4

Re: Čerňákův deníček

Napsal: 25 čer 2010, 10:56
od Vladislav Bureš
Piskotkiller píše:je to pěkný 8)
Jak pěkné neříkal jsi že to není hezké o již dvě stránky zpět? :D

Re: Čerňákův deníček

Napsal: 25 čer 2010, 11:26
od Yurii
Tak a máš to :-D :mrgreen:

Re: Čerňákův deníček

Napsal: 25 čer 2010, 11:39
od Piskotkiller
Já myslel práci :mrgreen: ,víko je humpl :D/ 8)

Re: Čerňákův deníček

Napsal: 29 čer 2010, 10:21
od Vladislav Bureš
Takže včera jsem konečně usadil volat na místo (měl tak 1cm mezeru od kontaktu na tlakson) původně jsem laboroval kde co povolit abych volantovou tyč posunul nakonec platilo pravidlo "opravy řeší kladivo" v tomto případě několik v celku rozumných poklepání gumovou palicí a už funguje vyhazování blinkru a tlakson mňouká (příjde tam jiný z nissanu mám je 4 a ani jeden na autě to ho nepotřebuje) zrovna tak jsem poklidil kabeláže a jednotky centrálu a alarmu už to vypadá jako auto.
Včera jsem si také řekl na benzínce když je rozdíl mezi obyč 95 a carrerou 95 jen koruna a víc jak 40litrů tam nenatlačím tak tu zkusíme. A dojmi motor utichl, ale to bude jen tím že bude třeba posunout předstih protože se mi zdá že by auto mohlo jed lépe a i změna zvuku by napovídala jiné době hoření takže vemu strobo a zkusím s tím něco udělat, protože jinak je výkonová účinnost paliva nula (třeba bude i potom ale to se uvidí).
Já jezdím normálně jako prase kdo se mnou jel tak o tom ví své, takže jsem si říkal když jsem projížděl přes smíchov a za mnou v dáli byla sanitka "přece jí nebudu brzdit" a já také nebudu brzdit takže zbývá "plyn" jízda na sportovním podvozku v zatáčkách pod plynem na pražských silnicích mě mile překvapila auto drželo a jelo kam mělo a ani jsem se nedostal na jeho limity zastavila mě až hranice předních mišelinek, které po zahřátí drží o něco lépe, když na dobržďování už také pískaly řekl jsem si dost zde končí bezpečná hranice dál jsem v provozu nechtěl jít. Každopádně i poslední myšlenky o nepoužitelnosti tohoto auta pro svižnou, ale bezpečnou jízdu vzali za své a myslím že i Skupáč dokáže pořádné věci ve své kategorii. Nemyslel jsem že mě takto nadchne, ale stalo se.

Re: Čerňákův deníček

Napsal: 29 čer 2010, 14:53
od Yurii
Sem řikal že se s nim dá perfektně pobavit ;) S nissanem zase bude švanda uplně jinýho druhu. Se Scoupe je to alespoň adrenalin :-D

Re: Čerňákův deníček

Napsal: 30 čer 2010, 07:32
od Vladislav Bureš
Se svezeme spolu v nissanu bez spolucestujícího na zadní sedačce to bude adrenalin :-)
Pořád jsem si říkal co si to Scoupe tak veme a mám teď půl nádrže vyjeto a na tachometru nějakých 150km, takže teoreticky si veme víc jak nissan tedy kolem 18l (to nepočítám že druhá polovina nádrže mizí rychleji na ukazateli) to jsem na to zvědav.

Re: Čerňákův deníček

Napsal: 30 čer 2010, 08:26
od Yurii
Esi to bude jako u mejch skupášů, tak to je vpohodě :) Paradoxní je, že podle bidíku: plná je plná, půlka sou tak 2/3 a prázdná je tak 1/4 :) O víkendu sem tankoval když byla ručička ustálená na červený a ještě nesvítilo očko a natankoval sem tam jenom 32 litrů :-D Takže mi ještě 13 litrů zbejvalo do sucha :)

Re: Čerňákův deníček

Napsal: 30 čer 2010, 09:03
od Vladislav Bureš
Kdyby jsi se někdy dostal k vyčištění nádrže tak ji pak vyjeď úplně a uvidíš možná by nebylo na škodu pak i seřídit palivoměr třeba aby s polohou ručičky na červené pole svítila kontrolka

Re: Čerňákův deníček

Napsal: 30 čer 2010, 09:16
od Yurii
No ono je mi to jedno :) pro men to akorát znamená že s lehkou nohou a ledovym klidem dojedu při ručičce na červenym poli eště 150km :mrgreen: Jako řešení mýho problému bych spíš viděl "rekalibraci" (prostě posunutí) rafičky na budíku, ale nechcu se s tim moc patlat. Jen si musim pamatovat který auto ujede kolik aby mne otloukánek někdy nepřekvapil :)