Stránka 4 z 8
Re: grandeur
Napsal: 11 dub 2011, 11:48
od Jarous
Hmm, špatný - občas vozím sekačku a motorovou kosu a to fakt na zadní sedačky cpát nebudu.
Možná verze toroidní nádrže by byla schůdná, přeci jen rezerva ještě nechá trochu místa v přední části kufru.
Jak se sundavá středový panel?
Mám to ještě v záruce, tak mi dnes v servisu zjišťujou, co tam pod tím chrastí.
Je to fakt protivnej cvakavě-vrzavej zvuk a zmizí až když zatopím na 25 a více °C.
Ale záruka skončí v srpnu a nevím jak dlouho Grandeura ještě budu mít. Mám sice v plánu si nechat dovézt tu "Ameriku", ale to bude záviset na stavu mého konta na konci léta.
A tudíž bych rád uměl se pod stř. panelem pohrabat sám.
Mimochodem, zas TAK velký to naše auto není.
- Srovnáni s Cadillacem Escalade; dubaiská RZ v Praze???
- IMG_1433.JPG (211.94 KiB) Zobrazeno 11132 x
A ještě mě napadlo - tvrděj mi, že ve 120t jsou už zase sjetý přední kotouče. Měnily se v 75t. Jak to vypadá u tvého Grandeura?
Re: grandeur
Napsal: 11 dub 2011, 20:27
od MichalM
koukni sem
http://www.neptun-harfa.cz/Grandeur/3328.html
V příloze je demontáž středového panelu. Musíš vzít meší šroubovák nebo příborový nůž a ze strany spolujezdce z boku "načnout" okrasnou lištu, jde to trochu ztuha ale jakmile vycvakneš první zámek, tak už to jde pěkně, viz obrázky. Odšroubuješ 3 šrouby pod lištou, pak povolíš šroub deklu pod volantem v místě klíče zapalování úplně dole, trochu zabereš, vyskočí další zámek a dostaneš se ke šroubu který drží středový panel v místě zámku zapalování, opět vyšroubuješ a pak ještě šrouby vespod popelníku, chce to krátký šroubovák. No a jakmile máš i tyhle šrouby venku, tak zas buď příborák vrazíš do spoje spodní hrany středového panelu u popelníku (ideál v rožku) zapáčíš, vycvakneš krajní zámek a pak už to jde rukou povytáhnout, trochu musíš zabrat ale není se čeho bát, ty zámky jsou celkem robustní, no a středový panel je venku. Povytáhneš panel k sobě, poodpojuješ konektory klimy, poruchovky, hodin a čidla teploty vzduchu a už můžeš šmátrat co kde chrastí. Možná nějak blbě protáhli kabeláž rádia? Ale určitě tam nebudeš mít takový maglajz jako měl já
Jinak demontáž panelu je otázkou 5-10minut ikdyž to podle popisu vypadá možná složitě.
Mimochodem je to větší než A6, kolem ní se dalo v garáži normálně projít, u tohodle prcka chodím kolem kufru naštorc a to jsem čumákem nalepený skoro na vratech
HA, NEMŮŽU PŘILOŽIT PDF SOUBOR? TO SE TADY NESMÍ?
Mám dojem že kotouče jsou ještě origo, kouknu zítra do papírů a dám vědět. A pošli mail ať ti můžu poslat pdfko demontáže.
Re: grandeur
Napsal: 03 led 2017, 10:03
od Leendrix
Trošku oživím téma
má někdo představu jak moc je problém sehnat na americkou verzi AZERA u nás díly?
A hlavně jak to vychází cenově?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/hyun ... oFrom=list
Re: grandeur
Napsal: 11 led 2017, 01:00
od tslany
Řekl bych že krom exotiky jako hezčí nárazníky to bude úplně stejné jako evropský grandeur
Škoda ale že to nemá fialky (a taky by mě docela zajímalo jak má vyřešenou zadní mlhovku
)
Re: grandeur
Napsal: 25 led 2017, 00:38
od Martun
Leendrix
zase pokukuješ?
díly budou stejný, to bych se nebál..
světla vidím... to by byl asi problém..
no jediný co by mě na něm lákalo je motor 3.8, zda by byl cítit rozdíl v KW...
jinak bych být tebou, pokud bys o tom opravdu přemýšlel, pokukoval po evropské verzi.. ať už kvůli tachometru, abych nekoukal na míle, nebo mě docela děsí pohled na klimu... ty Fahrenheity... vidím 73 a je mi teplo..
Re: grandeur
Napsal: 25 led 2017, 14:36
od Leendrix
Martun:
pokukuji
stále si hlídám co se zrovna prodává
Z rozumového hlediska bych si měl nechat po Grandeuru zajít chuť ale srdce říká něco jiného
Ono to auto má své mínusy i plusy ale nějak ho prostě z hlavy ne a ne dostat
Ohledně těch dílů, bavil jsem se s Markem M. z Opavy(Automima) a je to prý boj něco sehnat. Ten motor 3,8 musí být asi znát oproti evropské verzi 3,3. Ha! klimatizace jsem si ani nevšiml
Re: grandeur
Napsal: 26 led 2017, 22:05
od interista
Stejná Azera už tu byla v listopadu, cena také stejná, pak to kleslo na 120, pak na 105, nakonec těsně před vánoci 99, a ještě psáno dohodou. Pak najednou z inzerátu zmizela,prodejkyně Olomouc ji prej prodala.
Najednou to samé auto v lednu inzerát Kolín a cena opět 149.
Hmmm, nevím, nevím, za 10let staré auto? V Německu, nebo Holandsku koupíš za ty ceny 2009, nebo 2010. Já takhle koupil Veracruze. 160tisíc v přepočtu.
Re: grandeur
Napsal: 03 dub 2017, 15:36
od tslany
Ta klimatizace by prý měla jít přepnout, já jsem to u svého Grandeura zkoušel přepnout na F ale nějak se mi to nedařilo, prý stačí podržet nějaká dvě tlačítka či cosi...
Ale už tu 3.8 někdo kupte
Re: grandeur
Napsal: 13 srp 2018, 12:43
od Leendrix
Mno tak pokud vše pujde dobře tak mě přivezou ve čtrvtek z německa auticko
r.v. 2009, najeto 144k a prestavene na plyn
Tak snad bude vše ok. Jedna věc jsou fotky a druhá realita. Snad nebude tragicka
Tak pak postnu fotku... snad
Re: grandeur
Napsal: 18 srp 2018, 16:37
od tslany
Taky 2009, hehe, máš krytky repro plastový a nebo potažený textilem a jakou máš masku?
Re: grandeur
Napsal: 19 srp 2018, 08:33
od Leendrix
Mno palubovku mám tzv. super-vision type, modre podsviceni atd.. Na dveřích mám spodní repro podle všeho plastové a vrchní menší trojúhelníkové potažené textilem. No nějak jsem si nevšimnul zda tam byl rozdíl u masek mezi roky
Re: grandeur
Napsal: 29 srp 2018, 21:44
od Martun
Týjo chlape
Tak ty sis ho přeci jen koupil
Moc velká gratulace!!!
Chybí mi , byla to super kára
Ten motor bych bral v Sorentu
Re: grandeur
Napsal: 30 srp 2018, 10:24
od Leendrix
Martun: nooo bylo to silnější než já
Víš, že jsem okolo toho modelu chodil jako mlsný kocur roky
Ten motor je úžasný
Doufám, že mě vydží minimálně tak dlouho jako Sonata
Tvé Sorento je také rozhodně krasavec, a motor máš více než přiměřený dnešní době a těm maloobjemům co se začínají prodávat
Re: grandeur
Napsal: 05 zář 2018, 16:28
od Leendrix
hem až teď tenhle kousek někdo prodává?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/hyun ... oFrom=list
nemá sice plyn, je to starší ročník atd ale minimálně by stál za omrknutí když bych už neměl mého miláčka
Re: grandeur
Napsal: 20 bře 2019, 14:30
od Leendrix
Mno tak abych oživil téma
Na autě jsem byl nucen postupně pořešit pár věcí.
Uděláno:
1) Přes čidlo u posilovače řízení utíkal olej posilovače. Projevovalo se to nečekaně vetším odporem volantu a pískáním z motorové části při zatáčení.
2) Bylo třeba udělat rozvody včetně olejového čerpadla, svíček atd. Nájezd cca 149k km.
3) Seřízení a vyčistění brzd včetně nefunkční ruční. Výměna zadních destiček a kotoučů značka ATE.
4) Klasika výměna všech filtrů a olejů v motoru i v převodovce. Jen u převodovky se neměnil filtr. Servis ho nedokázal vyměnit. Že prý to asi nejde bez vyndání převodovky ale nevím.
V plánu:
1) Nefunkční ostřikovače světlometů (zatím neřeším, jen by to žralo vodu do ostřikovače)
2) Přehrání software v převodovce jako první krok zda to pomůže s cuknutím při teplém motoru a přechodu z P na D.
3) Nastříkání dutin podvozku
4) Drobná koroze po šutrech od předešlého majitele
5) Nová elektronická pumpa pro přímaz plynu
6) Kontrola systému plynu (pokud stojím třeba na semaforu a zapne se plyn tak mě to skoro zdechne což mě rozhodně předešlé auto nedělalo)
7) Zdá se mi, že ty xenony moc slavně nesvítí tak uvažuji zda pomůžou lepší žárovky nebo předělat na bi-xenony. Někdo někde psal, že tam možnost byla na netu
8 ) Koupit na internetu externí systém na kontrolu tlaku v pneumatikách (dá se to koupit do 1000kč a nevyžaduje to asi žádný extra zásah do auta)
Toť zatím asi vše