Tak jsem se ho konečně zbavil
Nabídky na odkup se lišily, v Citroenu nabízeli rovných 100, v Hyundai 95 (a těch připomínek, hlavně k zástavbě LPG, že není od Hyundai a proto je to špatně prodejné a že to jenom snižuje cenu, Hyundai-P9) a nakonec jsem ho nechal protiúčtem v Autopalace Praha za 116 tis. Kč (kdyby nebyl špatně přelakovaný přední nárazník, byla by cena 120 tis. Kč). Když odečtu za opravu motoru, tak jsem získal
45 tis. Kč za čtyři roky staré auto. Ale protože šla komprese na válcích zase dolu, tak jsem vydělal, chudák ten, kdo do toho bude muset investovat. Auto by mohlo být dobré, ale plyn by musel jít pryč. Šel jsem do nafty, mám průměrnou spotřebu na zánovním Mondeu 1,6 TDCi 5,6 l, ale najeto zatím jenom pár stovek km. Chtěl jsem si v Hyundai koupit I30 kombi, 1,6i, ale Hyundai pro tuto motorizaci nemá schválenou přestavbu, pouze na 1,4 a to byla jak jsem dříve zmiňoval katastrofa. Prý jsou u těch nových již z výroby jiné písty. Mě by se tenkrát spíše hodily pořádné ventily, vačky, pístní kroužky. Byly časy, kdy za namontované LPG se cena navyšovala. U Hyundai je to ale hodně profláknuté, že jsou s LPG problémy.
Tak Vám ostatním, co tam máte LPG přeji, aby Vás nepotkaly podobné problémy a íčka dobře sloužila. Stěhuji se na Ford fórum, je to nářez, co je tam příspěvků.
Toto fórum se mě zamlouvalo (až na některé osobní výjevy, které snad na tato fóra nepatří), jak u Getze tak i u i30 se tu řešila zajímavá témata často i s konečným vyřešením.