Accent stoji doma a caka na prehliadku po 180 000km (a najma oddychuje po Norskom roadtripe, heheh)
tento tyzden som stravil v Dallase (Ft.Worth, TX) a odddnes som v San Franciscu. V Texase som tri dni jazdil pozicanym Chevroletom Sonic LT (rv 2013)
par dat a mojich zazitkov:
najazdil som 240 mil
1,8 liter Ecotec Chevy (ten isty co je v Cruze) - 138HP, 6st A/T
10 airbagov, usb, skvele audio (6 repro),radio s MP3dialkovy start (vratane klimatizacie), tempomat, senzor svetiel (automaticke rozsvetsovanie)
je to nasledovnik v Ameru relativne uspesneho Aveo. Nebudem riesit dizajn, ale z istych uhlov to nevyzera zle. Interier je plastak ale - neviem ci odpruzenim, alebo licovanim ale vnutri je ticho, nic nevrzgalo, volant bol super s ovladanim bluetooth a tempomatu. Audio bolo jedno z najlepsich ake som v autach pocul (a to fakt nekecam), brzdy skvele, v zakrutach ziadne (ale fakt ziadne) naklony
spotreba sa ustalila na 34 mpg, co je tesne pod 7/100. Co si myslim na teploty okolo 36-40 stupnov (a teda stale iducu klimu) a dost solidne zapchy a mnozstvo stopiek aj dost parada. Denne som jazdil najma asi 22 km k zakaznikovi, tolko isto naspat. Plus nejaky shopping, takze spotreba IMHO spickova. A/T radila dokonale, pri 60 mph (96km/h) to tocilo 2000 otacok. Dokonala vec bol dialkovy start (max 15 minut) - auto ostane zamknute, klima sa pusti naplno - skvele ked je fakt teplo a auto stoji cely den na parkovisku
je mi jasne ze to je 2013 ale ak by som to porovnal s Accentom, ten bohuzial nema ziadnu sancu. Objektivne, ak porovnam aj i30 1,6GDi s A/T tak
je pozadu. Ten priebeh akceleracie a naviazanosti motor-prevodovka bol v Sonicu fakt lepsi