Stránka 4 z 13

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA

Napsal: 06 lis 2010, 07:58
od Saimon
Vilda píše:
Saimon píše: ještě dodám že topilo mně to v zimě dříve, jak kolegovi v Nissanu v benzínu :lol:
to určitě :!: leda že, by měl kolega v Nissanu vymontovaný topení ...
No to si piš :!:

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA

Napsal: 06 lis 2010, 09:54
od Ruska.ruleta
Problém s naftou se dá vyřešit mnohem levněji než opravou za 12K. Každý problém má několik řešení, od těch nejednodušších, sice pracnějších, ale za pár korun. Až po ty nejdražší, ale zase nejpohodlnější. Dát za zamrzlou naftu 12K beru jako tu nejdražší možnost. Na každém je co si vybere a jak to bude řešit. Přesto to neznamená, že to tak musí dělat všichni.
V jiném vlákně se řešila garančka, dát za ní 7 K, tak to je mazec, naopak Hard se tomu trochu věnoval a cena 3K je už o něčem jiném. Mám v životě jedno přísloví: Není důležité umět vydělat peníze, ale správně je utratit. Od 18 let to tak dělám, nikdy jsem nic pořádného od nikoho nedostal, co mám jsem si musel vydobýt sám. Ted v 37 mám svůj vlastnoručně postavený RD, super práci, kam chodím jen 12x za měsíc, atd. Koupě auta je pro mě vyhazováním peněz, přesto to jinak s dětmi nejde. Je to jedna z mála věcí co beru jako ztrátový podnik. Proto jsem to oddaloval co to šlo. Nakonec bezpečnost dětí vyhrála nad "škudlením" a díky tomu jsem zde na foru a s tím co mám v podpisu.
Jo a toho moderátora beru jako srandu :)
RR

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA

Napsal: 06 lis 2010, 11:57
od Dextrone
To Ruska.ruleta: Nezlob se na mě, ale každý nemá garáž jako ty. Rozebírat a čistit palivový systém od palivové nádrže až po vstřikovače v mrazu před panelákem vážně nejde. Na víc ta nafta byla rosolovitá a jiná možnost než kompletní čištění celého systému nebyla. Také obracím každou korunu 3x, ale tehdy jsem neměl jinou možnost a ještě to bylo týden před Vánoci, kdy prostě potřebuju jezdit.

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA

Napsal: 06 lis 2010, 12:28
od Mexican
mne sa zda ze sa to (ako tradicne tu na fore) ubera uplne inym smerom. U kazdeho modelu je vlakno kde si zrzaju hlavy majitelia benzinu a dieslu. to ze mal dextrone problem so zamrznutou naftou v Mondeu nic nehovori o porovnani i30 v benzinove a dieslovej motorizacii. Pretoze ku kazdemu tvrdeniu je protitvrdenie - mne sa pri aj pri -27 podarilo nastartovat (bol rok 2008, vianoce) - na to si spominam dokonale, viezol som otca do Bratislavy, siel na transplantaciu srdca. Samozrejme sa o to treba starat. Ale nebudem nadavat na benzinak ak natankujem nieco co sa neda nazvat benzinom. Uz to konecne ludia pochopte. To ze sa date okecat korporatnymi reklamami a potom tankujete niekde u nejakeho sialeneho prevazdkovatela velkej znacky vam nezarucuje kvalitu. Ano davam tam aditiva a an suhlasim napr s Pepanom ze nie su vsemocne. Ale dost pomahaju a nikdy som nemal problem. Ani u v Turci beznych -13 az -19 co byva v zime dost casto. Tankujem vzdy odprazdna doplna, pretoze cim castejsie tankujete tym viac sa dostava vlhkosti do nadrze. Kamaratovi tiez zamrzla voda vo filtre paliva (P407 HDI 2.0) stane sa. Treba si proste uvedomit slabsie miesta motorizacie a treba ich mitigovat. A nie cakat so zalozenymi rukami co sa stane

pardon za male odbocenie od temy. V CRDi motorizacii v i30 som este nejazdil, v 1.6 som najazdil smiesne malo (asi 15-20km). A ta sa mi zdala dost slaba a nezazivna. Teda pokial clovek nechce jazdit furt na 4000 otackach a vyssie, co pre mna ako cloveka majuceho rad ticho nic nie je. Mozno ak by vyrobca lepsie odizoloval hlukovo motor. Pamatny vyrok kolegu z prace so Soulom "Tie korejske kone nejak netahaju tak ako tie nemecke" ma asi nieco do seba. A to ich mohol porovnat myslim celkom objektivne. V Kazdom pripade by bolo zaujimave citanie ( a na to som zvedavy) ako RR po case napise ako je to s prevadzkovymi nakladmi oboch aut, na to sa dost tesim

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA

Napsal: 07 lis 2010, 01:39
od saldy
V CRDi motorizacii v i30 som este nejazdil, v 1.6 som najazdil smiesne malo (asi 15-20km). A ta sa mi zdala dost slaba a nezazivna. Teda pokial clovek nechce jazdit furt na 4000 otackach a vyssie, co pre mna ako cloveka majuceho rad ticho nic nie je. Mozno ak by vyrobca lepsie odizoloval hlukovo motor. Pamatny vyrok kolegu z prace so Soulom "Tie korejske kone nejak netahaju tak ako tie nemecke" ma asi nieco do seba. A to ich mohol porovnat myslim celkom objektivne. V Kazdom pripade by bolo zaujimave citanie ( a na to som zvedavy) ako RR po case napise ako je to s prevadzkovymi nakladmi oboch aut, na to sa dost tesim


@Mexican: Můžu prosím vědět se kterým německým motorem a v jakém autě památný kolega srovnával? Tu zmínku o 4000t ot. jsem bohužel vůbec nepochopil, Provozní náklady min. po dobu záruky bude mít RR u obou aut podobné, neni se na co těšit.

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA

Napsal: 07 lis 2010, 16:49
od Mexican
saldy vylietane audi A8 s 2,5l TDi. Auto tazke jak krava ale zrychlovalo to krasne :-)

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA

Napsal: 07 lis 2010, 18:44
od saldy
no dobře, to se tu můžem takhle doplňovat do nekonečna, na to nepotřebuje ani 2,5l stačí 1,9 TDI v Octávii a bude mít stejný pocit, motory s přívodem nafty k PD jednotkám mají odlišný průběh točivého momentu který subjektivně uspokojí pocit zrychlení, bohužel jim stejně náhle dojde dech, crdi je jiný, toč.moment razantně roste v nízkých a drží se až do 3800ot, výkon roste lineárně a připomíná tak zážehové motory, vyplatí se více točit a podřazovat, odměnou je dynamika v každém okamžiku, to platí pro i20 a i30, kolem 3000ot. je hlučný, to je pravda ale zde se ocitá pouze při předjíždění či v zakázaných rychlostech, soul neznám uvažoval jsem o něm ale je to trochu celý nešťastný auto.

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA

Napsal: 07 lis 2010, 19:37
od pepan
Vilda píše:
Saimon píše: ještě dodám že topilo mně to v zimě dříve, jak kolegovi v Nissanu v benzínu :lol:
to určitě :!: leda že, by měl kolega v Nissanu vymontovaný topení ...
vena.m píše:Náhodou mě to přijde jako zajímavá informace a zkušenost, ikdyž se nejednalo o :hyu:
Taky na tom nevidim nic špatnýho, rád se dozvím něco novýho i o Fordech

RR a s čím to máme srovnávat, když tohle je můj první Hyundai .... s Jawou Pionýr ?? Nebo tenhle topic vzniknul jen pro i30ky :?: Nechceš se stát moderátorem ? Napomínání Ti jde skvěle .. =D>
muhehe :mrgreen:


mě to přinde jako xtý duplicitní vlákno..kde se dokola řeší..zmrzne.nezmrzne..stejně se tam pokaždý dostanem,snad v každým vlákně vo něčem jiným..hlavně před zimou :lol: ..spousta aut ma vyhřejvaný filtry..tak se optej zdali i váš vůz taky :mrgreen:
já to sychruju 60l nafty 5 l naturálu a jakž takž v těch -30 to ujde..třeba tak v 10.00 jedu :lol:
když to tak čtu...mno..raděj,že tu 30tku nemám..bych se upsal :lol:

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA

Napsal: 07 lis 2010, 20:39
od saldy
@pepan s i30 bys měl už tak 20 000 příspěvků :mrgreen:

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA

Napsal: 07 lis 2010, 21:07
od Mexican
pepan myslim ze i30 vyhrievany filter mat nebude.. s tym naturalom je to u CR motorov horsie, lebo benzin dost znizuje mazivost nafty. Uz pomoze len modlenie sa alebo garaz :D

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA

Napsal: 08 lis 2010, 06:07
od pepan
no já si takejc myslím,že nemá...asik jak pišeš..garáž a máš klid
saldy..no potěš..to by mňa jeblo :lol:

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT

Napsal: 21 led 2011, 18:29
od Ruska.ruleta
Takže po dnešku je všechno jinak.
1,4 MPI, je v mém hodnocení před 1,6CRDi.
RR

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT

Napsal: 21 led 2011, 18:36
od pietro32i
Nerozpíšeš to viac, že prečo?

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT

Napsal: 21 led 2011, 19:00
od S0T0
RR: co se stalo?

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT

Napsal: 21 led 2011, 19:11
od Felotron
Ruska.ruleta píše:Těch 200kg je jen "cca" Nafta je delší verze, benzín je krátká, jiná výbava a rezerva atd.
Ohledně Fordu- koukni na forum, zjistíš, že jediný spokojený je ten komu se TDi povedlo prodat [-o< . Nelze neúspěch jednoho motoru jednoho výrobce brát jako problém všech výrobců a motorů.
RR
Tady bych podotknul, ze common-rail v 2.0CRDi 81 kW je stejne na hovno...

soucasne 1.6 CRDi ZATIM fakci... pockej, az budou auta, co maji pres 200000km. Pak se da neco hodnotit

EDIT: Jeste bych u modernich dieselu vzpomenul pouzivani dvouhmotovych setrvacniku s mizernou zivotnosti a hnusnou cenou - dat za spojku 20 taky neni zadna radost