Stránka 4 z 4

Napsal: 16 lis 2006, 13:04
od alda
No tak to mám, protože je to 2.5 V6. Auto už mám v servise, zrovna dnes. Tak čekám co bude. Svíčky by měly být ještě o.k., protože intreval mezi výměnami je u tohto modelu 70000 km. Jsou tam platinové svíčky cca 500 Kč za kus. :cry:

Napsal: 20 lis 2006, 10:37
od hlobilp
alda: interval je 90.000 tis ...a v manualu je navic napsano kontrola.. Takze ani vymena neni nutna ..ale v servisu do meni ... mam na LPG najeto zatim jen tisic km a jeste to neni serizeny ...moc to na nej nejede... snad po serizeni

Napsal: 01 úno 2007, 21:19
od jiri strelak
Platinovky jsou super (případy dokonce výměna až při 120t.), ale na benzin. Jak někdo napsal, jezdíš na plyn tak používej svíčkyna plyn. Plyn má jinou teplotu hoření /vyžší/ volil bych buď přímo svíčky pro plyn n tvoje auto, nobo klasiku a studenější.
Hodně zdaru plynařům.

Napsal: 08 úno 2007, 21:22
od alda
Ahoj kluci, jdu sice už s křížkem po funuse. Ale ty problémy se Sonatou a jejím startování jsem vyřešil. Sice netradičně, ale vyřešil. Auto bylo 3 x v Hyundai servise, nic nenašli, vyměnili mi svíčky, váhu vzduchu, vyčistili klapku sání, vše dokola a pořád nic. Koupil jsem si jiný auto, se stejným motorem KIA MAGENTIS. Sonatu prodal a kupec za týden přišel s tím, že už to opravil. Chyba byla prý v nějakém benzínovém ventilu co je na vstřikovací liště a jde s ní přepad do 1. válce (bráno od vzduchového filtru). No a v tom byl problém, z toho přepadu neustále chrstal benzín, ikdyž auto jelo na LPG a tak bylo neustále přechlastaný a proto nestartovalo. Nevím jak dělali test na počítači, ale ten prý hlásil vše ok. Nevím jak hlásil emise, ale asi nic moc. Tak další možný problém pro jiné uživatele stejného auta a způsob jak ho odstranit. Ten přepad odpojili a ucpali. Auto ihned startovalo jak divé. Ventil objednali a vyměnili. Vše ok, cena cca 5000. Kč Ahoj a všem zdar a hodně ujetých km v pohodě a klidu. :D

Napsal: 08 úno 2007, 21:59
od hlobilp
alda: tak to je neco. Nestve Te to ted, ze jsi ji prodal a tak levne? Sef si pred asi ctyrma rokama taky koupi starsi sonatu a nepodarilo se mu zjistit, proc mu teply auto nechce startovat. Ani v servisu ne. Tak ji vratil zpatky a bylo to. Takovyhle problemy jsou tezky na zjisteni. A jak Magentis? Slape dobre? Kurna, uz abych mel cestu do F-M :-)

Napsal: 13 úno 2007, 09:24
od alda
Neštve, víš co jsem po dobu skoro půl roku zažíval, když jsem otočil klíčkem a točil motor jak debil a čekal jestli to chytne nebo ne. Když ti ani ve značkovým servise neporadí. To pak s tebe spadne takovej obrovskej balvan, když se toho auta zbavíš. Jinak ale nemůžu hanit, sloužilo supr. Mělo najeto 160000 km když jsem ho kupoval a 270000 když šlo z domu. Měl jsem ho bez 3 měsíců 4 roky. Magentis jezdí jako Sonáta. Ta auta jsou jako dvojčata. Pomalu ti ani nedojde, že neřídíš Sonatu.