ix20 a motor 1.6
Moderátoři: frawd, Moderátoři
-
- *
- Příspěvky: 19
- Registrován: 18 říj 2011, 12:21
Re: ix20 a motor 1.6
Witam.
Jestem z Polski. Mam pytanie ile Hyundai ix20 AT pali w mieście i zimą.
Hello.
I am of Polish. I question how much Hyundai ix20 AT piles in winter.
Jestem z Polski. Mam pytanie ile Hyundai ix20 AT pali w mieście i zimą.
Hello.
I am of Polish. I question how much Hyundai ix20 AT piles in winter.
- Reklama
-
- *
- Příspěvky: 80
- Registrován: 13 pro 2008, 08:36
- Bydliště: Brno
Re: ix20 a motor 1.6
Zdarec. Kolik točí 1,6ka s manuálem na šestku ve 130km/h? V nějakým testu jsem se dočet, že 3900ot., což je teda síla... Zkuste to někdo odpozorovat. Dík
Ix20, 12/2011, Tricolor, 1,6 CVVT, 92Kw, hnědá metla
Bylo:
I30 CW, 5/2010, Comfort, 1,6 CRDi, 85Kw, stříbrná metla
Getz, 2006, 1,1i
Bylo:
I30 CW, 5/2010, Comfort, 1,6 CRDi, 85Kw, stříbrná metla
Getz, 2006, 1,1i
- PetrUL
- **
- Příspěvky: 125
- Registrován: 14 říj 2011, 17:10
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: ix20 a motor 1.6
Ahoj ta naše 1,6 má ve 130 km/h cca 3.500 otáček. Ve 140 km/h jsem měl necelé 4.000 otáček. Auto zatím zajíždím, a tak jsem otáčkoměr na dálnici pozorně sledoval, abych nepřekročil doporučených 4.000 otáček.
Docela jsem byl z toho zklamanej. Čekal jsem že otáčky budou na šestku nižší.
Docela jsem byl z toho zklamanej. Čekal jsem že otáčky budou na šestku nižší.
ix20 1,6 CVVT 16V,TRIKOLOR
Vanilla White, 11/2011
Vanilla White, 11/2011
Re: ix20 a motor 1.6
No a japonce by jsi zklamal, že je to málo . Moderní 16ti ventil má rád otáčky a honění!
Naposledy upravil(a) airwaves dne 19 led 2012, 17:25, celkem upraveno 1 x.
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: ix20 a motor 1.6
pipi2106 píše:Ahojte
Objednal som si ix20 1.6 style
Už som prelustroval celý google, ale pomaly nikde nie je zmienka ohladom tohoto motora.
Všade testuju iba 1.4 benz alebo diesel
Aké máte skúsenosti s motorom 1.6 benz 6r.
Je to živé alebo ako 1.4?
U predajcu bolo možné vyskúšať iba 1.4 a to som nechcel, lebo presadám zo škody fabie 1.9 tdi 100k takže sa mi to zdá byť slabé
Dík
Re: ix20 a motor 1.6
ahoj mam 1,6 je to žihadlo , vřele doporučuji. Hejky
Re: ix20 a motor 1.6
Jeden test...vcelku zaujímavý výsledok a ešte zaujímavejšie udaje o motoroch!
http://www.autobild.de/artikel/hyundai- ... 16432.html
http://www.autobild.de/artikel/hyundai- ... 16432.html
1,6 AT
40500km
40500km
Re: ix20 a motor 1.6
Tak to je pro mě neuvěřitelné. Naše jednašestka naklepala TSI 1,4. To snad je apríl, tomu se mi nechce věřit. Mají tam turbo, čerpadlo, vstřiky a lítaj z toho saze takže tam budou mít i filtr pevných částic. Plno krámů navíc. A výsledek tohoto snažení VW je, že to jede skoro stejně i žere stejně. Tak mi z toho vychází dokonalej podvod na zákazníka. V zákazníkovi je vzbuzen pocit, že má to nejlepší a nejnovější a pěkně to zaplatí. Nenamáhá si otestovat desítku aut jako někteří blázní a platí. No tento test se asi šéfům VW opět nečte vůbec pěkně. A ta váha plus 200 kg to je taky vizitka vyspělé technologie.
Naposledy upravil(a) airwaves dne 19 led 2012, 17:25, celkem upraveno 1 x.
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: ix20 a motor 1.6
Některé kapičky benzínu při určitém zatížení motoru TSI udělají saze. Tady je foto výfuku na roomsteru 1,2 TSI 63 kW je to benzín ne nafta.... Takže do výfuků bude montován s nástupem UERO6 filtr pevných částic (do motorů plus vstřiky MPi ) . Reklama: das Fšechno co nabídl koncernový supermarket.
- Přílohy
-
- DSC04863.JPG (180.34 KiB) Zobrazeno 3970 x
-
- DSC04852.JPG (197.07 KiB) Zobrazeno 3970 x
Naposledy upravil(a) airwaves dne 19 led 2012, 17:26, celkem upraveno 1 x.
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: ix20 a motor 1.6
Příčinou je přímé vstřikování, to samé bude muset řešit Hyundai u GDI taky.
Hyundai Elantra 1.6 100k (2006)
Renault Megane III Grandtour 1.4 TCe 130k (2010)
Renault Megane III Grandtour 1.4 TCe 130k (2010)
Re: ix20 a motor 1.6
Tak jsem se v uterý také stal hrdým majitelem ix20 1,6 v bílé barvě. Protože byla cena velice lákavá, tak jsem si pro ní byl až v Ostravě. Tedy zpáteční cesta 560km.Jeli jsme ve dvou lidech asi tak polovina dálnice a druhá rychlostky. Střídal se sníh a břečka se suchou silnicí. Takže první poznatky:
Perfektní posaz a výhled z vozu, který zaručuje dobrý rozhled a menší oslnění od protijedoucích aut
Po skoro nonstop jizdě odpočatý-žádná bolest zad ani já ani spolujezdec
Dobré odhlučnění interiéru
Šestka-podle počítače, který ukazuje spravné řazení se nemuže pokažde člověk spoléhat, na stoupání to nefunguje.Ale pri 80km/h se zařazenou 6 je pak uplně jedno, jestli rovina, nebo kopec.
Jel jsem do 120, párkrát 130 a točil jsem 3100.
Odskakování zadní nápravy jsem nepocítil.
Posilovač přijemně ztvrdnul, ne jako u Almery, kde je to pořád měké bez odezvy.
pruměrná rychlost podle počítače 82km/h a spotřeba 6,9l.
Nedostatky= poměrně hlučné zimní gumy, špiní se zadek celeho auta a bohužel i třeba zadní podběhy ve vnitř dveří
Jinak jsem rád, že jsem šel do té 1,6. Je to veliký rozdím proti 1,4. Doporučuji
Perfektní posaz a výhled z vozu, který zaručuje dobrý rozhled a menší oslnění od protijedoucích aut
Po skoro nonstop jizdě odpočatý-žádná bolest zad ani já ani spolujezdec
Dobré odhlučnění interiéru
Šestka-podle počítače, který ukazuje spravné řazení se nemuže pokažde člověk spoléhat, na stoupání to nefunguje.Ale pri 80km/h se zařazenou 6 je pak uplně jedno, jestli rovina, nebo kopec.
Jel jsem do 120, párkrát 130 a točil jsem 3100.
Odskakování zadní nápravy jsem nepocítil.
Posilovač přijemně ztvrdnul, ne jako u Almery, kde je to pořád měké bez odezvy.
pruměrná rychlost podle počítače 82km/h a spotřeba 6,9l.
Nedostatky= poměrně hlučné zimní gumy, špiní se zadek celeho auta a bohužel i třeba zadní podběhy ve vnitř dveří
Jinak jsem rád, že jsem šel do té 1,6. Je to veliký rozdím proti 1,4. Doporučuji
- PetrUL
- **
- Příspěvky: 125
- Registrován: 14 říj 2011, 17:10
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: ix20 a motor 1.6
Nedalo mě to a porovnal jsem opět otáčky a spotřebu u našeho
Při 130 km/hod musím potvrdit, že na 3100 otáček se u našeho auta nedostanu (viz brabecek)
130 km/hod - cca 3500 otáček
140 km/hod - cca 3900 otáček
160 km/hod - cca 4500 otáček
Průměrná spotřeba dle palubního počítače cca 9 litrů, ale při výše uvedených rychlostech. (dálnice cca 60 kilometrů)
Mimo město se dá v pohodě jet do 6,5 litru. S motorem jsem moc spokojený - auto po dálnici letí jak raketa ...
Napište prosím pro zajímavost Vaše otáčky při stejných rychlostech u 1,4 a 1,6.
Při 130 km/hod musím potvrdit, že na 3100 otáček se u našeho auta nedostanu (viz brabecek)
130 km/hod - cca 3500 otáček
140 km/hod - cca 3900 otáček
160 km/hod - cca 4500 otáček
Průměrná spotřeba dle palubního počítače cca 9 litrů, ale při výše uvedených rychlostech. (dálnice cca 60 kilometrů)
Mimo město se dá v pohodě jet do 6,5 litru. S motorem jsem moc spokojený - auto po dálnici letí jak raketa ...
Napište prosím pro zajímavost Vaše otáčky při stejných rychlostech u 1,4 a 1,6.
ix20 1,6 CVVT 16V,TRIKOLOR
Vanilla White, 11/2011
Vanilla White, 11/2011
-
- *
- Příspěvky: 80
- Registrován: 13 pro 2008, 08:36
- Bydliště: Brno
Re: ix20 a motor 1.6
Potvrzuji čísla, jaká uvádí PetrUL. Mám to úplně stejný. Zajímalo by mně, jestli se brabeček jen špatně podíval na otáčkoměr, nebo jsou vyráběný různě zpřevodovaný auta..? To snad ne. Nebo proměřuje otáčkoměr..? Jinak se přídávám k výzvě- zkuste sem někdo hodit točky 1,4ky, nebo napište, jak to máte s vaší 1,6kou. Dík
Ix20, 12/2011, Tricolor, 1,6 CVVT, 92Kw, hnědá metla
Bylo:
I30 CW, 5/2010, Comfort, 1,6 CRDi, 85Kw, stříbrná metla
Getz, 2006, 1,1i
Bylo:
I30 CW, 5/2010, Comfort, 1,6 CRDi, 85Kw, stříbrná metla
Getz, 2006, 1,1i
Re: ix20 a motor 1.6
Ty otáčky 3100 jsou při 120km/h. Právě že jsem se snažil těch 130 nejet, jenom párkrát při předjíždění. takže to klidně těch 3500 na 130 mohlo být. Omlouvám se, že jsem to tak špatně formuloval. Ale příští týden jedu Prahu, tak se kouknu znova a dám vědět.