Stránka 4 z 7

Re: Test: Hyundai Genesis Coupe 3.8 – zmena identity

Napsal: 31 črc 2011, 01:07
od Markus Huhtimo
To by bylo fajn, kdyby se ti podařilo s ním hodit řeč a pak se s námi podělit o dojmy :) Určitě tady nejsem jediné ucho, co by se zájmem naslouchalo :)

Re: Test: Hyundai Genesis Coupe 3.8 – zmena identity

Napsal: 14 kvě 2012, 20:03
od Bolo
Musím uznat, že ten automat je v tom genesisu vážně skvělý a můj názor na automaty úplně změnil. To auto je raketa :twisted:

Re: Test: Hyundai Genesis Coupe 3.8 – zmena identity

Napsal: 10 čer 2013, 13:34
od hlobilp
Dobrý den,
jménem Hyundai Motor Czech Vám gratulujeme! Správně jste tipoval v soutěži Hyundai fotbalová jízda v rámci mezistátního utkání ČR - Itálie.
Vyhrál jste zapůjčení vozu Hyundai Genesis Coupe, který na reprezentačním srazu používá Tomáš Hübschman.

:-)

Re: Test: Hyundai Genesis Coupe 3.8 – zmena identity

Napsal: 10 čer 2013, 14:29
od Mexican
hlavne si tam nesviet UV lampou :twisted:

Re: Test: Hyundai Genesis Coupe 3.8 – zmena identity

Napsal: 10 čer 2013, 16:11
od black_sheep
už jsem to nějak vyklidnil a víceméně šetřím a čekám, až se objeví Mondeo ST220 nebo Coupe V6... ale to další auto by to potenciálně mohlo být, už teď jako ojetiny spadli na nebezpečně nízké ceny :shock: uvidíme, jestli nepřijdou nějaké jiné plány :lol:

jaké myslíte, že budou servisní náklady za 5 let provozu, při nájezdu 10-15.000 km ročně? Našel jsem hezké 2011 za ceny kolem 370 a to je reálné :mrgreen: jak je to s těma zárukama u dvouleté ojetiny Genesis Coupe?

Re: Test: Hyundai Genesis Coupe 3.8 – zmena identity

Napsal: 10 čer 2013, 21:40
od hlobilp
tady Ti to asi nikdo nerekne.... nikdo tu Genesis nema.... ja si aspon na mesic a neco vyzkousim co to obnasi, zivit tohle auto.... a jestli se neco vyvrbi
Podle toho pak uvidim, jestli na to mam, uzivit to.... co jsem koukal, jen sada pneu obnasi 20tisic.. nejmin.

Re: Test: Hyundai Genesis Coupe 3.8 – zmena identity

Napsal: 10 čer 2013, 21:48
od Hardcam
Naklady nebude odhadem tezky spocitat.

- 5x15000 je nejakych 75tkm, olej bys mel v 3.8V6 menit idealne po 5tkm, pokud hodlad auto nalezite vyuzivat, to mas 15x1000,- + 15x cca 150,- filtr
- vzduchac das sportovni, mozna tam sportovni je, nezkoumal jsem, palivak, kabinak atp. jsou dily spotrebni
- pokud budes auto vyuzivat, budes potreba gum, muj pujcenej kousek mel gumy po 6tkm na dratech, jak s tim jezdili predchozi lidi netusim, 19ky adekvatni vykonu budou cca bur kus
- s tim jsou spojeny brzdy, ktery do tech 75tkm muzes bez problemu delat dvakrat a ty z USA nebo Korei bez probemu objednas za rozumny penize (cca 20t,-?)

Re: Test: Hyundai Genesis Coupe 3.8 – zmena identity

Napsal: 11 čer 2013, 10:13
od black_sheep
no je to trošku hloupá otázka z mé strany, hodně tam záleží na zacházení.

Harde, ale olej měnit po 5tkm? :lol: sice se s takovým autem jezdí ostře, ale každý tři měsíce ho měnit? :lol:

Re: Test: Hyundai Genesis Coupe 3.8 – zmena identity

Napsal: 11 čer 2013, 11:54
od Hardcam
jedu podle mazaciho planu Evo X :lol:
a i tak jsem nazoru, ze tech max. 7 tisic je optimum
no, dobre ses mi vysmal, menil jsem olej v dubnu a zitra jdu zase :D

Re: Test: Hyundai Genesis Coupe 3.8 – zmena identity

Napsal: 11 čer 2013, 14:26
od hlobilp
s tim olejem bych to tak nevidel.... auto nema zas tak vyhnany motor jako Evo... pri beznem jezdeni normalni vymeny. Kdo by s Genesisem jezdil nejakou pilu.. maximalne palit gumy :-)

Re: Test: Hyundai Genesis Coupe 3.8 – zmena identity

Napsal: 11 čer 2013, 15:07
od Mexican
ja by som u GTcka (co vlastne genesis Coupe je) menil olej od nova tak po 10 000km. Castejsie asi nie. Ale prd viem, sestvalec som nemal :P amici doporucuju napr u aut vzdy po 5000 milach (by voko 7000km).. tam su ale podmienky fakt tazsie

Re: Test: Hyundai Genesis Coupe 3.8 – zmena identity

Napsal: 11 čer 2013, 16:03
od Hardcam
Mimochodem, GCoupe je tusim jedinny model, ktery ma prohlidky zdarma, takze to vlastne resime zybtecne :)
teda doufam, ze se nemylim, mam za to, ze to bylo na strankach

Re: Test: Hyundai Genesis Coupe 3.8 – zmena identity

Napsal: 20 čer 2013, 08:42
od hlobilp
od vcerejska jezdim..... motoricky hezky, ale myslel jsem, ze to pojede lip.... zadny rachot se nekona... ... zatim problem s razenim, neni to tak uhlazene jako v i30 :-) O dost tvrdsi, takze zatim dost "cukam" ... ale na sestku se da jet uz od 60km... spotreba po 180km 11,2, ale to jsem zkousel jak to "umi jet", predtim malicko pres devet... maximalka se da v pohode udelat.
Auto je znatelne tvrdsi, ale zadna tragedie, i ve vyssich rychlostech stabilni.... zvuk je moc prijemny, sila je poznat uz tak, 2,0T je uslapnuta :-)
Prvni minus - vrzajici sedacka spolujezdce, pokud neni obsazena...

Postupne budu davat dalsi poznatky, mam na to pres mesic.

Re: Test: Hyundai Genesis Coupe 3.8 – zmena identity

Napsal: 21 čer 2013, 14:40
od Borek
Doufám,že mě ho přijedeš ukázat.Teď jsem v Itálii,ale až se příští týden vrátíme,tak se ozvu.
V předfaceliftované verzi V6 s automatem,jsem jezdil.To máš už ten silnější facelift?

Re: Test: Hyundai Genesis Coupe 3.8 – zmena identity

Napsal: 21 čer 2013, 16:57
od Limitz
nn, jedná se o ten starší model....... taky se účastním těch soutěží, ale ještě nic :D