Rekord v km na plnu nadrz
Moderátoři: amaize, Moderátoři
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekord v km na plnu nadrz
Nielen piatky je strečno upchaté. Som išiel v pondelok z BA a strávil som hodinu a pol na strečne. Tam so zistil, že auto, ktoré stojí dole kopcom, pri uvolnení brzdy ide hore. Záhada ? Automaticky by malo klesať, ale tam nie. Ide opačným smerom
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
- Reklama
Re: Rekord v km na plnu nadrz
to: Mexican
Pri ustálenej rýchlosti 90 km/h je spotreba cca. 4,5 l/100 km.
Pravdupovediac po dialnici je pre mňa výhodnejšie jazdiť 90 km/h, pretože nemusím nikoho predbiehať, spotreba je normálna, hluk je znesiteľný a cesta mi trvá o 7 min dlhšie.
Pri ustálenej rýchlosti 90 km/h je spotreba cca. 4,5 l/100 km.
Pravdupovediac po dialnici je pre mňa výhodnejšie jazdiť 90 km/h, pretože nemusím nikoho predbiehať, spotreba je normálna, hluk je znesiteľný a cesta mi trvá o 7 min dlhšie.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
- koloman.brutus
- **
- Příspěvky: 358
- Registrován: 24 dub 2009, 16:39
- Bydliště: Prešov
Re: Rekord v km na plnu nadrz
To je prave ta dnesna doba. Ja nerozumiem kde sa kto zenie a furt sa niekam ponahla? Tych 10min. alebo 5min. nikoho nespasi. Ludia su potom len nervoznejsi a ja nerozumiem preco. Pochopim to pri zasahovych vozidlach (zahcranka, hasici, policajti atd...).Had21 píše:Súhlas, len toho času keby toľko bolo...
R.I.P. Opel ASCONA 1,6D 40kW (r.v 1985)
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
Re: Rekord v km na plnu nadrz
Toľko to spraví na tom kúsočku z PO do KE, ale na dlhších trasách skús počítať....koloman.brutus píše:Tych 10min. alebo 5min. nikoho nespasi.Had21 píše:Súhlas, len toho času keby toľko bolo...
Okrem toho tu sme sa bavili o RÝCHLOSTI NA DIALNICI, nie o tom ako super je chodiť 140 cez dediny...
i20 1.4 CRDi, 55kW, Comfort, Ice blue - od 2.3.2011
Opel Corsa 1.3 CDTi, 51kW, od 6.11.2003
Opel Corsa 1.3 CDTi, 51kW, od 6.11.2003
Re: Rekord v km na plnu nadrz
Viem, že to som nepatrí, ale nedá mi to nespomenúť.Cez víkend sa mi podarila pekná spotreba, jazda v meste v kolónach, mimo mesta, krásne počasie, teplota okolo 33 stupňov, klimatizácia permanentne chladila a spotreba s plným autom podľa palubného PC 3,7 litra. Na križovatkách mi nestačili dymiace TDI . Som rád, že budúcnosť je elektrická. Toľko moja skúsenosť s hybridom. Sorry za OT
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
- koloman.brutus
- **
- Příspěvky: 358
- Registrován: 24 dub 2009, 16:39
- Bydliště: Prešov
Re: Rekord v km na plnu nadrz
Aky hybrid to bol?
R.I.P. Opel ASCONA 1,6D 40kW (r.v 1985)
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
Re: Rekord v km na plnu nadrz
Toyota Auris HSD. Pravdupovediac, ak v budúcnosti budem kupovať ďalšie auto bude to min. hybrid, alebo elektromobil. Ak raz skúsiš jazdu v hybride alebo elektromobile nebudeš chcieť iný pohon. Aspoň u mňa to platí
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Rekord v km na plnu nadrz
Hybrid,
za € 23.550 v AKCII - trochu iná liga...( http://www.toyota.sk/cars/new_cars/auri ... promo.aspx )
....i20 sme si väčšinou nekupovali z neodolateľnej vášne, ale kvôli pomeru cena:hodnota, (aspoň ja určite)
za € 23.550 v AKCII - trochu iná liga...( http://www.toyota.sk/cars/new_cars/auri ... promo.aspx )
....i20 sme si väčšinou nekupovali z neodolateľnej vášne, ale kvôli pomeru cena:hodnota, (aspoň ja určite)
i20 1.4 CRDi, 55kW, Comfort, Ice blue - od 2.3.2011
Opel Corsa 1.3 CDTi, 51kW, od 6.11.2003
Opel Corsa 1.3 CDTi, 51kW, od 6.11.2003
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekord v km na plnu nadrz
po 100 000km by som rad videl celkove naklady- vratane baterii, alternatora a podobne
Obyc Auris stoji o 8000 Euro menej.. Co znamena pri rozdiele spotreby 3 litre / 100 znamena navratnost po cca 80 000km. A vsetci vieme ako su tie tri litre otazne, kedze ide o full hybrid (hodne zalezi na prevadzke a rezime jazdy - na dialnici napriklad je uspora minimalna)
Obyc Auris stoji o 8000 Euro menej.. Co znamena pri rozdiele spotreby 3 litre / 100 znamena navratnost po cca 80 000km. A vsetci vieme ako su tie tri litre otazne, kedze ide o full hybrid (hodne zalezi na prevadzke a rezime jazdy - na dialnici napriklad je uspora minimalna)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Rekord v km na plnu nadrz
to: Had21
V akcii je teraz za 20.950. Je pravda, že Auris je o triedu vyššie, ale ja čakám na Yarisa HSD, tam myslím, že so spotrebou sa dostanem na 3 L/100 km. Najlepšie som sa bavil na parkovisku, keď sa ma ľudia pýtali, či som nezabudol naštartovať
V akcii je teraz za 20.950. Je pravda, že Auris je o triedu vyššie, ale ja čakám na Yarisa HSD, tam myslím, že so spotrebou sa dostanem na 3 L/100 km. Najlepšie som sa bavil na parkovisku, keď sa ma ľudia pýtali, či som nezabudol naštartovať
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Rekord v km na plnu nadrz
To: Mexican
Náklady po 100.000 km sú rovnaké ako pri benzínovom Aurise 1,8. Na batérie je záruka 6 rokov alebo 160.000 km. Hybrid je dokonca šetrnejší k brzdám, s pôvodným obložením nie je problém odjazdiť 200.000 km.
Náklady po 100.000 km sú rovnaké ako pri benzínovom Aurise 1,8. Na batérie je záruka 6 rokov alebo 160.000 km. Hybrid je dokonca šetrnejší k brzdám, s pôvodným obložením nie je problém odjazdiť 200.000 km.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Rekord v km na plnu nadrz
Po 100k km budu naklady rovnake, len ak v tom budes chodit iba v meste. Ako spominal Mexican, na dialnici bude rozdiel minimalny (dokonca by mohol mat hybrid spotrebu nepatrne vyssiu, kedze so sebou taha aj baterky), tam sa to nema sancu vratit..
Ta cena je hroziva, ale tak vlada nam este trikrat zdvihne spotrebne dane za benzin a pri cene benzinu 3€ za liter bude navratnost rychlejsia
Ta cena je hroziva, ale tak vlada nam este trikrat zdvihne spotrebne dane za benzin a pri cene benzinu 3€ za liter bude navratnost rychlejsia
Re: Rekord v km na plnu nadrz
To: suah
Na diaľnici je spotreba rovnako vysoká ako pri naftovej verzii, pri 90 km/h rýchlosti je okamžitá spotreba 4 L/100 KM bez asistencie elektromotora. V prípade potreby sa zapína elektromotor, ktorý asistuje pri akcelerácii, resp. pri jemnejšom klesaní dokáže hybrid jazdiť na elektrinu aj na diaľnici. Čo sa týka životnosti batérií, pri jazde po diaľnici sa batérie nabíjajú, batérie sa nikdy nevybijú, pretože elektronika riadi max. vybíjanie a nabíjanie. Pri dodržiavaní predpisov na diaľnici možno s hybridom dosiahnúť spotrebu 5 - 5,5 L/100 km. Samozrejme, že kapacita batérií časom klesne, podľa taxikárov z Anglicka po najazdení 300.000 km sa kapacita batérií pohybovala na úrovni 80%. Cena sa mi nezdá hrozivá v porovnaní s naftovými verziami, ktoré stoja rovnako.
Na diaľnici je spotreba rovnako vysoká ako pri naftovej verzii, pri 90 km/h rýchlosti je okamžitá spotreba 4 L/100 KM bez asistencie elektromotora. V prípade potreby sa zapína elektromotor, ktorý asistuje pri akcelerácii, resp. pri jemnejšom klesaní dokáže hybrid jazdiť na elektrinu aj na diaľnici. Čo sa týka životnosti batérií, pri jazde po diaľnici sa batérie nabíjajú, batérie sa nikdy nevybijú, pretože elektronika riadi max. vybíjanie a nabíjanie. Pri dodržiavaní predpisov na diaľnici možno s hybridom dosiahnúť spotrebu 5 - 5,5 L/100 km. Samozrejme, že kapacita batérií časom klesne, podľa taxikárov z Anglicka po najazdení 300.000 km sa kapacita batérií pohybovala na úrovni 80%. Cena sa mi nezdá hrozivá v porovnaní s naftovými verziami, ktoré stoja rovnako.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekord v km na plnu nadrz
90km/h nie je dialnicna rychlost. pri 130km/h benzinovy motor 5,5 l nebude mat ani nahodou. Nie u tak tazkeho auta ako je auris. A najma ak sa musia nabijat baterie (ked tu citam srandistov, ktori si davaju DRL aby usetrili 0,01l pre radowo 200W. nabijanie baterii bude vyrazne energeticky narocnejsie a teda zvysi spotrebu. To je proste fakt. Priusa tesovali na dialnici, ma ten isty system ako Auris:caruser píše:To: suah
Na diaľnici je spotreba rovnako vysoká ako pri naftovej verzii, pri 90 km/h rýchlosti je okamžitá spotreba 4 L/100 KM bez asistencie elektromotora. V prípade potreby sa zapína elektromotor, ktorý asistuje pri akcelerácii, resp. pri jemnejšom klesaní dokáže hybrid jazdiť na elektrinu aj na diaľnici. Čo sa týka životnosti batérií, pri jazde po diaľnici sa batérie nabíjajú, batérie sa nikdy nevybijú, pretože elektronika riadi max. vybíjanie a nabíjanie. Pri dodržiavaní predpisov na diaľnici možno s hybridom dosiahnúť spotrebu 5 - 5,5 L/100 km. Samozrejme, že kapacita batérií časom klesne, podľa taxikárov z Anglicka po najazdení 300.000 km sa kapacita batérií pohybovala na úrovni 80%. Cena sa mi nezdá hrozivá v porovnaní s naftovými verziami, ktoré stoja rovnako.
amici maju pri 65-70 mil/h dojazd cca 41-44 MPG, co znamena pri 110km/h je cca 5,6 litra / 100 . Co znamena ze pri 130km/h to bude radovo o liter a pol vyssie. Mozno aj viac. Ono sa bohuzial u nas dost operuje americkymi spotrebami ale jednak sa tam jazdi pomalsie (prave tych 110km/h) a jednak su dialnice neporovnatelne prazdnejsie a netreba spomalovat/zrychlovat). takze ano, spotreba u Hybridu je super ale vhodne prave do mesta a na okresky. U dialnice je prinos hybridneho pohonu nulovy
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Rekord v km na plnu nadrz
Aby som tu pridal aj dôkaz, že hybrid je rovnako úsporný na diaľnici ako diesel priklaám test Priusa:
http://auto.sme.sk/c/5178831/kto-spali- ... iesel.html
Nabíjanie batérií pri jazde na benzín nespotrebuváva toľko energie aby to rapídne zvyšovalo spotrebu. Nechcem sa hádať samozrejme pravda je niekde uprostred, ale mýtus, že hybrid je vhodný len do mesta už dnes neplatí, pretože benzínový motor v hybride pracuje pri inom kompresnom pomere a pri iných otáčkach ako v bežnom benzínovom prevedení.
http://auto.sme.sk/c/5178831/kto-spali- ... iesel.html
Nabíjanie batérií pri jazde na benzín nespotrebuváva toľko energie aby to rapídne zvyšovalo spotrebu. Nechcem sa hádať samozrejme pravda je niekde uprostred, ale mýtus, že hybrid je vhodný len do mesta už dnes neplatí, pretože benzínový motor v hybride pracuje pri inom kompresnom pomere a pri iných otáčkach ako v bežnom benzínovom prevedení.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km