Stránka 4 z 4
Re: KOMPRESOR
Napsal: 09 úno 2012, 12:22
od S0T0
na té poslední foto... to má červeně lakované kotouče nebo co to kruci je???
Re: KOMPRESOR
Napsal: 09 úno 2012, 12:24
od Hardcam
Jiste, u performance brzd si u nektereych znacek muzes vybrat barvu.
Re: KOMPRESOR
Napsal: 09 úno 2012, 12:30
od S0T0
aji styčnou plochu kotouč-brz. deska? hmm
Re: KOMPRESOR
Napsal: 09 úno 2012, 12:41
od Skyline
Hardcam píše:N2DRFT: chces ORIGO
parkovaci kamerku? Mam jednu doma a nakonec ji vyuzivat nebudu.
To by se zene libilo, jak to vypada vcetene najakeho displeje??? Co to stoji?
Re: KOMPRESOR
Napsal: 09 úno 2012, 13:38
od Hardcam
Sky: ja mam jen tu kamerku co se umisti nekam na zadni cast auta. Displej uz si pak volis podle chuti a financncich moznosti - videl jsem zatim tri varianty, prvni je vyklapeci monitor jako mam ja, druhy je misto radia dat nejaky 2DIN a posledni je prisavkovej monitor, kterej placnes kam je potreba.
Re: KOMPRESOR
Napsal: 09 úno 2012, 13:55
od Skyline
Radio kuchat nebudu, nejlepsi by byl displej ve zpetnym zrcatku. Ale obavam se investice by prevazila uzitek, asi radeji senzory.
Re: KOMPRESOR
Napsal: 09 úno 2012, 16:00
od mechoun
S0T0 píše:aji styčnou plochu kotouč-brz. deska? hmm
To bude přeci plastový. A v tuning úpravě je plast měkčený
Re: KOMPRESOR
Napsal: 09 úno 2012, 19:07
od 89majlo96
Stycne plochy su klasicke bez zafarbenia, to co je tam vidiet cervenym je strmen a dosadacia plocha disku. Ta farba by sa zodrala po prvom zabrzdeni.
Re: KOMPRESOR
Napsal: 10 úno 2012, 18:26
od Hardcam
Re: KOMPRESOR
Napsal: 24 led 2014, 13:39
od lofas
pokud nekdo chce rychlé auto tak si nekupujte hyunday a když chcete přeplnování tak počítejte ze kompresor, nový valce, klikovka, ojnice, vačka, ventily A ostatním jako treba mezichladic atd.+ hodne zrucnosti se svařeckou, ohybačkou a fyzikalní chemii. bude stat okolo 250 000
A VÝSLEDEK BUDE ZCELA NEOVLADATELNÁ NEDOTAČIVÁ TAHAJICÍ ZA VOLANT A NAPRAVU KROUTÍCÍ RACHOTINA
A JESTE PŘÍDES O JEDINOU DOBROU VEC CO NA HYUNDAI KDY BYLA A TO JE ZARUKU ¨
Re: KOMPRESOR
Napsal: 16 čer 2014, 20:53
od Idaho
Lofas : tys zabil
nejen obsahem ale i gramatikou
když jsi takovej zkušenej tak mi jiste poradíš jak se mění válce, a proč měnit klikovou hřídel - respektive pro jaký procentuální nárust výkou je použitelná a kdy už se musí měnit
Kompresor jsme použili v několika autech a jezdí i déle jak tři roky ( jedno dokonce 80tis+ ) a ani jednu věc z těch co píšeš jsme neměnili, i když přiznám, každé z těch aut má programovatelnou ECU - což byl asi jediný zásah do puvodních dílu. Investice při nárustu 50-75% výkonu ( samozřejmě dle dispozic motoru ) kolem 100k.
Vzhledem k tomu že o tom evidentně víš prd, tak si dál přehazuj válce v motoru, je to asi jediná věc které z motoru "rozumíš"..