Sonata r.v. 2007 3,3 V6
Moderátoři: Lukino, Moderátoři
Re: Sonata r.v. 2007 3,3 V6
Ja ho v Ceedu tusim nemel, takze nemuzu porovnat, myslim si ale, ze ty moduly budou stejne, Hyundai sice od Kii casto pouziva jine dily, ale vetsinou to souvisi s estetikou (tzn. jiny panel klimy a jeho ovladani atp.), ale ze by byl jiny snimac na okne, se mi uplne nezda. Mozne to ale urcite je.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Reklama
Re: Sonata r.v. 2007 3,3 V6
nemusi byt len spinac, moze byt aj sw. na kiach co mam (a mal som) vo firme bol fakt "promptnejsi"
2013 Hyundai ix35 2,0 CRDi 135 kW 4x4 Premium Navi (6MT)
(paket design + paket pre zle cesty + sun / winter packet + safety packet)
spotreba - dlhodoby priemer 7.2 L / 100 km (3/3 RT na tempomate)
najazdene - 55.000 km
(paket design + paket pre zle cesty + sun / winter packet + safety packet)
spotreba - dlhodoby priemer 7.2 L / 100 km (3/3 RT na tempomate)
najazdene - 55.000 km
Re: Sonata r.v. 2007 3,3 V6
Promtnost si ale muzes nastavit i u Hyu a pak je stirani skutecne okamzite
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Sonata r.v. 2007 3,3 V6
jj, ale ja som myslel pri aktivnom senzore a nastaveni na auto . Uz som na to zvyknuty od roku 2006
2013 Hyundai ix35 2,0 CRDi 135 kW 4x4 Premium Navi (6MT)
(paket design + paket pre zle cesty + sun / winter packet + safety packet)
spotreba - dlhodoby priemer 7.2 L / 100 km (3/3 RT na tempomate)
najazdene - 55.000 km
(paket design + paket pre zle cesty + sun / winter packet + safety packet)
spotreba - dlhodoby priemer 7.2 L / 100 km (3/3 RT na tempomate)
najazdene - 55.000 km
- hyundai_driver
- *
- Příspěvky: 34
- Registrován: 14 lis 2009, 14:38
- Bydliště: Střední čechy
Re: Sonata r.v. 2007 3,3 V6
Pozdě, ale k tématu. Moc často sem teď nechodím a ještě méně často je na co odpovědět.
Mám NF 3.3 rok výroby 2005. Koupeno leden 2009. Najeto v době koupě 36 500 km. V současné době mám najeto 195 000. Od 136 000 mám LPG. Nemám žádný problém a jsem neskutečně spokojený. Za 259 tisíc Kč, to byl nejlepší kup auta, co jsem kdy udělal. Předchozí model jsem měl 3 roky a přestal mě bavit (2.0). Palubku kolem airbagů mám taky prasklou, ale neřeším to, protože to fantasticky jezdí. Na kvalitu LPG je ale hodně citlivá, ale to může být montáží. Jinak foto LPG u Neptuna (BRC). Na akceleraci a řazení poznám, kdy jedu na LPG a kdy na benzín (teda pokud na to šlapu). LPG tankuji každých 400 km cca 49 litrů. Servis není zrovna levný 9-14 tisíc, pravidelné servisní intervaly. Měnil jsem i tlumiče, motorek ostřikovače, řemen pohonu alternátoru a venkovní teploměr. Venkovní teploměr s čidlem kvality vzduchu byl přes 5000 Kč a už čidlo zase nečichá. Jsem tak spokojený, že nic neřeším a jen si užívám. Nové s 1.6 GDI nebo 2.0 prostě nepovažuji za atraktivní, jak moc jsem spokojený. Pokud máš nějaké dotazy, pak budu pár dnů aktivnější. Ozvu se až překročím 200 000. V plánu mám dát více jak 300 000 samozřejmě dokud to bude dávat smysl k ceně servisu. Jinak benzín jsem jezdil za 10.5/100 km.
Mám NF 3.3 rok výroby 2005. Koupeno leden 2009. Najeto v době koupě 36 500 km. V současné době mám najeto 195 000. Od 136 000 mám LPG. Nemám žádný problém a jsem neskutečně spokojený. Za 259 tisíc Kč, to byl nejlepší kup auta, co jsem kdy udělal. Předchozí model jsem měl 3 roky a přestal mě bavit (2.0). Palubku kolem airbagů mám taky prasklou, ale neřeším to, protože to fantasticky jezdí. Na kvalitu LPG je ale hodně citlivá, ale to může být montáží. Jinak foto LPG u Neptuna (BRC). Na akceleraci a řazení poznám, kdy jedu na LPG a kdy na benzín (teda pokud na to šlapu). LPG tankuji každých 400 km cca 49 litrů. Servis není zrovna levný 9-14 tisíc, pravidelné servisní intervaly. Měnil jsem i tlumiče, motorek ostřikovače, řemen pohonu alternátoru a venkovní teploměr. Venkovní teploměr s čidlem kvality vzduchu byl přes 5000 Kč a už čidlo zase nečichá. Jsem tak spokojený, že nic neřeším a jen si užívám. Nové s 1.6 GDI nebo 2.0 prostě nepovažuji za atraktivní, jak moc jsem spokojený. Pokud máš nějaké dotazy, pak budu pár dnů aktivnější. Ozvu se až překročím 200 000. V plánu mám dát více jak 300 000 samozřejmě dokud to bude dávat smysl k ceně servisu. Jinak benzín jsem jezdil za 10.5/100 km.
Naposledy upravil(a) hyundai_driver dne 29 led 2014, 00:01, celkem upraveno 1 x.
i40 2014 1.7 CRDI
Hyundai Matrix 1.6i 2008 - manželka
dříve:
Hyundai Sonata NF 2005 3.3i V6
Hyundai Sonata EF 2003 2.0i GLS
Daewoo Lanos 1998 1.6
Toyota Corola 1998
Toyota Carina 1996 1.6
Hyundai Matrix 1.6i 2008 - manželka
dříve:
Hyundai Sonata NF 2005 3.3i V6
Hyundai Sonata EF 2003 2.0i GLS
Daewoo Lanos 1998 1.6
Toyota Corola 1998
Toyota Carina 1996 1.6
Re: Sonata r.v. 2007 3,3 V6
mas dobrou spotrebu na to, ze na dalnici ji rozhodne nesetris
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Sonata r.v. 2007 3,3 V6
Pekny shrnuti majitele 3.3. A ta "benzinova" spotreba se zda hodne slusna. A vymenu oleje v automatu + filtr resis pres servis ?
Sonata NF 2.4
Sonata NF 3.3 = )
Sonata NF 3.3 = )
Re: Sonata r.v. 2007 3,3 V6
To musí být svezeníčko Docela rád bych to porovnal s tou mojí 2.0 pro představu, jak zvuk, zátah tak celkový dojem
Hyundai Sonata 2,0i DCVVT-121kW rv 4/2010 výbava Premium, barva šedá metalíza, hodně dobrý a komfortní vůz střední třídy
Ford Mondeo 2005 2.0 TDCi 96kW Ghia - nic moc
Škoda Felicia combi 1998 1.6MPi 55kW GLXi, naprosto spolehlivá a dobře zajetá
Ford Mondeo 2005 2.0 TDCi 96kW Ghia - nic moc
Škoda Felicia combi 1998 1.6MPi 55kW GLXi, naprosto spolehlivá a dobře zajetá
- hyundai_driver
- *
- Příspěvky: 34
- Registrován: 14 lis 2009, 14:38
- Bydliště: Střední čechy
Re: Sonata r.v. 2007 3,3 V6
To: Hard
Standardní cestovní rychlost po dálnici 130-150, je 2500-2800ot/min - rozhodně na to nešlapu.
Samozřejmě parádní disciplíny zrychlení do kopce a rozjezdy, když brzdič konečně uhne si užívám často až na podladu. Za 10 sec 180 (z 80) a pak zase lochtám plyn.
Denně 50km do práce a 50km zpět 3/4 dálnice, pak je to 10,5. Manželka jezdila 5km tam a zpět se studenými starty a po týdnu bylo 14l/100km.
To: Dextrone
Lepší je jen výkon a zrychlení. Mimo dálnice je v zatáčkách horší, protože motor zasahuje před přední nápravu a je 2x takovej jak 2.0. Na uklouzaném sněhu mám pocit, že zatáčí až 0,5m po tom co zatočím volantem. Na blbnutí na okreskách je to špatná volba. Je to hlavně dálniční koráb. Zvuk motoru - ticho. Kolega zvyklý na svůj hodně starý diesel se ve městě na férovku zeptal, jestli jedu právě na elektřinu. Nad 5000 ot/min je zvuk slušný, ale asi bys byl zklamán. Z 0 na 180 je to tak 15 sec. Tak je to hlavně krátký a do sedačky to zatlačí pěkně.
To: Draxx
Pravidelný servis po 15 v autorizovaném servisu. Výměna tlumičů, kotoučů a všeho co je stejné s jinými sonátami u Hujera (už jsem ho pár let neviděl).
Standardní cestovní rychlost po dálnici 130-150, je 2500-2800ot/min - rozhodně na to nešlapu.
Samozřejmě parádní disciplíny zrychlení do kopce a rozjezdy, když brzdič konečně uhne si užívám často až na podladu. Za 10 sec 180 (z 80) a pak zase lochtám plyn.
Denně 50km do práce a 50km zpět 3/4 dálnice, pak je to 10,5. Manželka jezdila 5km tam a zpět se studenými starty a po týdnu bylo 14l/100km.
To: Dextrone
Lepší je jen výkon a zrychlení. Mimo dálnice je v zatáčkách horší, protože motor zasahuje před přední nápravu a je 2x takovej jak 2.0. Na uklouzaném sněhu mám pocit, že zatáčí až 0,5m po tom co zatočím volantem. Na blbnutí na okreskách je to špatná volba. Je to hlavně dálniční koráb. Zvuk motoru - ticho. Kolega zvyklý na svůj hodně starý diesel se ve městě na férovku zeptal, jestli jedu právě na elektřinu. Nad 5000 ot/min je zvuk slušný, ale asi bys byl zklamán. Z 0 na 180 je to tak 15 sec. Tak je to hlavně krátký a do sedačky to zatlačí pěkně.
To: Draxx
Pravidelný servis po 15 v autorizovaném servisu. Výměna tlumičů, kotoučů a všeho co je stejné s jinými sonátami u Hujera (už jsem ho pár let neviděl).
i40 2014 1.7 CRDI
Hyundai Matrix 1.6i 2008 - manželka
dříve:
Hyundai Sonata NF 2005 3.3i V6
Hyundai Sonata EF 2003 2.0i GLS
Daewoo Lanos 1998 1.6
Toyota Corola 1998
Toyota Carina 1996 1.6
Hyundai Matrix 1.6i 2008 - manželka
dříve:
Hyundai Sonata NF 2005 3.3i V6
Hyundai Sonata EF 2003 2.0i GLS
Daewoo Lanos 1998 1.6
Toyota Corola 1998
Toyota Carina 1996 1.6
Re: Sonata r.v. 2007 3,3 V6
HD: vsak ja vim, nekolikrat jsem te na dalnici potkal (vetsinou par km od sjezdu SL-SM, ale asi jsi me nepoznal (stribrno-zlata i30)
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Sonata r.v. 2007 3,3 V6
Konecne sem byl v tech budejcich na tej Sonate = )
Majitel salonu mi ji predvadel osobne, je to pry vuz jeho znamych, ktery jim tam prodal jako novy a ted i vykoupil. Jezdila s tim celou dobu zena, ktera vozila deti do skoly apod. Karoserie se zda v poradku,(akorat odreny predni naraznik) ale nebylo to umyty tak sem hovno videl. Interier taktez neumytej, jak mu to tam dovezli, tak to tam doted stoji. Interier nese znamky pouzivani - ne ze by byl orvanej jak samice, ale ta "kuze" zrejme nikdy nebyla osetrena a taky tak vypada. Navic treba kastlik u spolujezdce mel nejaky skrabance, levy sdruzeny ovladac na pousteni svetel je nehorazne volepenej vod nejakych kremu ci co, pani si mazala rucicky nejakym humusem = )
Motor naskocil ihned, bezel pravidelne, vsechny kontrolky zhasnuly. Nikdy sem v NF s automatem nejel, tak nevim jak se ma presne chovat, ale tenhle radil krasne hladce, temer nebylo poznat kdy. Jizda po meste s nim byla fakt paradni. Na svetlech pustit brzdu a macknout lehce plyn a nasleduje sametovy rozjezd....na to bych si zvyknul = ) Mimo mesto..jak to rict. Sam nevim. Takovy...kdyz clovek chce podradit, slapne na plyn, pak musi pockat nez prevodovka zaradi o dva stupne dolu a pak to teprav jede. Na to je treba si zvyknout, na tu prodlevu, nez se to rozjede. Nezkousel sem nejaky sileny vytaceni, motor nebyl zahratej.
Brzdy brzdily naprosto vyborne, auto nikam netahlo, na podvozku zadny pazvuky (to ale proveri az kostky).
Suma sumarum....uvazuju...vazne. Pritelkyne mi rekla at to koupim. Co s tim = )
Majitel salonu mi ji predvadel osobne, je to pry vuz jeho znamych, ktery jim tam prodal jako novy a ted i vykoupil. Jezdila s tim celou dobu zena, ktera vozila deti do skoly apod. Karoserie se zda v poradku,(akorat odreny predni naraznik) ale nebylo to umyty tak sem hovno videl. Interier taktez neumytej, jak mu to tam dovezli, tak to tam doted stoji. Interier nese znamky pouzivani - ne ze by byl orvanej jak samice, ale ta "kuze" zrejme nikdy nebyla osetrena a taky tak vypada. Navic treba kastlik u spolujezdce mel nejaky skrabance, levy sdruzeny ovladac na pousteni svetel je nehorazne volepenej vod nejakych kremu ci co, pani si mazala rucicky nejakym humusem = )
Motor naskocil ihned, bezel pravidelne, vsechny kontrolky zhasnuly. Nikdy sem v NF s automatem nejel, tak nevim jak se ma presne chovat, ale tenhle radil krasne hladce, temer nebylo poznat kdy. Jizda po meste s nim byla fakt paradni. Na svetlech pustit brzdu a macknout lehce plyn a nasleduje sametovy rozjezd....na to bych si zvyknul = ) Mimo mesto..jak to rict. Sam nevim. Takovy...kdyz clovek chce podradit, slapne na plyn, pak musi pockat nez prevodovka zaradi o dva stupne dolu a pak to teprav jede. Na to je treba si zvyknout, na tu prodlevu, nez se to rozjede. Nezkousel sem nejaky sileny vytaceni, motor nebyl zahratej.
Brzdy brzdily naprosto vyborne, auto nikam netahlo, na podvozku zadny pazvuky (to ale proveri az kostky).
Suma sumarum....uvazuju...vazne. Pritelkyne mi rekla at to koupim. Co s tim = )
Sonata NF 2.4
Sonata NF 3.3 = )
Sonata NF 3.3 = )
- David PLEVA
- ****
- Příspěvky: 1414
- Registrován: 22 lis 2005, 18:35
- Bydliště: Ostrava-Poruba
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sonata r.v. 2007 3,3 V6
Přítelkyni se asi líbí, když chce, abys to koupil. A tohle by mohl být pěkný dárek k Valentýnu
NOW:
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V
Re: Sonata r.v. 2007 3,3 V6
Mozna se ji libilo, jak ty sedacky prima hrejou na prdelku = ))
Sonata NF 2.4
Sonata NF 3.3 = )
Sonata NF 3.3 = )
Re: Sonata r.v. 2007 3,3 V6
No tak na co čekat? Ještě jednou se tam pak běž podívat a možná i svézt. Uvidíš třeba něco, čeho jsi si na poprvé nevšiml. Většinou to tak bývá. No ale každopádně, tady asi není o čem, prostě jí ber!!!
SONATA NF 2.4 Dynamic, prestige dark red, r. v. 2007 v provozu od r. 2009, u mě od r.2013
NEW ACCENT 1.4 Elegance, leaf green, r. v. 2006 - prodáno r.2013 - nezapomenu! (hold, první vlastní je první vlastní)
NEW ACCENT 1.4 Elegance, leaf green, r. v. 2006 - prodáno r.2013 - nezapomenu! (hold, první vlastní je první vlastní)
Re: Sonata r.v. 2007 3,3 V6
Vis jak to je, musim prodat taky tu svoji. A tam to bude drasticky, hadam ze pude kolem 80ti k. A navic drazsi povinny, vyssi spotreba, ted nevis jestli tam nekde neni zasitej pruser v tom aute. Vzdycky je to risk. Ale zase na druhou stranu - proc bych se mel jebat s nejakejma ctyr valcovejma sracema, kdyz muzu mit dospelej motor ? Je treba si uzivat zivota dokud je clovek mladej = ))
Sonata NF 2.4
Sonata NF 3.3 = )
Sonata NF 3.3 = )