Stránka 4 z 8
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Napsal: 10 říj 2012, 10:43
od Vilda
Rokolo : To je docela možný, ale to by vyzkoušel i zadní a těch si ani nevšimnul
s čím mě teda ale hodně nas....l, že pustil stěrače na sucho po skle
to jsem myslel, že mu ji plácnu .... ono totiž existuje takový udělátko jako je ostřikovač
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Napsal: 10 říj 2012, 11:09
od ricci
Vilda píše: pustil stěrače na sucho po skle
on to urcite urobil ako revanz za ten tvoj trik, aby si to viac neskusal ...
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Napsal: 10 říj 2012, 21:55
od Martun
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Napsal: 10 říj 2012, 22:00
od JoKo
takze druha stk za mnou {no uz pred mesiacom a pol}. auto preslo bez zavahania, ziadne problemy...
auto som vobec na stk nepripravoval, dokonca na garancku by som mal ist niekedy tento mesiac... jedina priprava bola, ze som s nim pred stk presiel krizom cez republiku
a aj zadne brzdy mali lepsie hodnoty ako pred dvoma rokmi.
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Napsal: 11 říj 2012, 09:50
od Vilda
Tohle bych možná pochopil, kdybych ho takhle opravdu chtěl očůrat s foliema na předních bočních .... ale já mám přední čistý
Martun: Taky se nepamatuju, že by se někdy na STK zajímali o stěrače ..... ale je to zařízení stejně důležitý jako všechny ostatní, takže kontrolují jejich funkčnost. Taky si zatroubil a vyloudil tak zvuk kvičícího vepříka
ten origo klakson je prostě příšernej
asi tam hodim ten, co máš na Ácovi ty ....
Zajímavý bylo, že si vůbec nevšímal rozměrů pneu a elektronů ... kdybych měl nazutý třeba dvacítky a na nich tenoučkou gumičku, tak bych prošel v pohodě ....
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Napsal: 11 říj 2012, 10:12
od Mexican
mne sa zda, ze ako vsade aj uroven STK je rozna. Respektive zoznam co maju kontrolovat asi maju, ale nekontroluju to. Mne napr minuly rok pozerali aj hlbku dezenu a pneu (rozmer) ale stierace nie. Lekarnicku tiez len videl ze tam je, ale co v nej je technika nezaujimalo. Poviem to tak, dobre pre majitelov aut horsie pre bezpecnost.
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Napsal: 11 říj 2012, 10:24
od 69pavel
tak u mne prvni co bylo tak sahal po nastavovani vysky svetel zda fungujou,,prej jak to nejde uz nic vic nekontroluji a vyhodi auto z STK-opravit a znovu.
jinak moje STK bez jedineho skraloupu-bez zavad a to byla poctive delana sevsim vsudy co k tomu patri
,ted aby to vdrzelo i na dalsi STK a budu spokojeny
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Napsal: 11 říj 2012, 20:53
od Martun
69pavel píše:tak u mne prvni co bylo tak sahal po nastavovani vysky svetel zda fungujou ..
No přesně tohle jsem myslel. šel po světlech, tj jejich nastavování..
A tenkrát, když jsem byl ještě s Kadettem, pravda, nějakých 14 let zpět, jim ani nevadily zavařený kliky a el.mag odskok.. ještě se zajímal jak to funguje..
Dneska by tě s tímhle asi taky vyhodily.. a myslím že už to stejně není "IN"
Vilda píše: ... Taky si zatroubil a vyloudil tak zvuk kvičícího vepříka
ten origo klakson je prostě příšernej
asi tam hodim ten, co máš na Ácovi ty .....
Dej, je to o něčem jiném.. anebo ty co tam namontoval Pablo.. (ted na ty srazy nějak kašle) má tam tři fanfáry a nezadá si s kamiónem! Neskutečnej zvuk.. to spadne i veverka ze stromu..
Vilda píše:
Zajímavý bylo, že si vůbec nevšímal rozměrů pneu a elektronů ... kdybych měl nazutý třeba dvacítky a na nich tenoučkou gumičku, tak bych prošel v pohodě ....
možná prošel, ale nepřejel bys ani práh u nich ve vratech...
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Napsal: 12 říj 2012, 09:51
od Vilda
Martun píše:
možná prošel, ale nepřejel bys ani práh u nich ve vratech...
Kdybych tohle věděl, jak na tomhle STK kašlou na rozměry pneu a disků, tak jsem možná jako první měl na Ácovi 17ky
abych se přiznal, tak nikdy jsem nedával na auto jiný kola než ty, co byly povolený ....
Ale esteticky je rozdíl markantní .... mezi průměrem 14 a 15 je rozdíl skoro neznatelný, ale hodit na Ácu 16ky nebo 17ky, to už bouchne do očí
Díky tomu, že jsem byl vždycky za vzorňáka ( co se týče rozměrů), tak jsem nepoznal ten zážitek z velkých kol
taky jsem vždycky razil názor, že větší balón a menší průměr zajišťují lepší jízdní konfort .... ale je to omyl
po přechodu na větší kola a menší profil se žádné negativní překvápko nekonalo ... naopak, Áca je stabilnější ve všech režimech jízdy a ani na rozbitých silnicích to není k horšímu ....
Tady je vidět nastavení priorit na různých stanicích technických kontrol .... na jedné bazírují na určitých věcech a na další je to úplně jiný ... možná koupim nějaký super velký kola a narvu je na Acouše
a za dva ročky sem v klídku přijedu na prohlídku
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Napsal: 12 říj 2012, 16:10
od ZdeněkSvoboda
17ky měl, tuším, legálně DavidC3
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Napsal: 12 říj 2012, 19:33
od Gandalf
Jo, akorát David C3 si dodnes ještě nepřečetl mou pozvánku na poslední sraz, kterou jsem posílal v půlce srpna. Takže kdoví, jak je na tom jeho Áca, když tenkrát prikúpili tú Škodu...
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Napsal: 12 říj 2012, 19:55
od MICHAL77
Vilda píše:Martun píše:
možná prošel, ale nepřejel bys ani práh u nich ve vratech...
Kdybych tohle věděl, jak na tomhle STK kašlou na rozměry pneu a disků, tak jsem možná jako první měl na Ácovi 17ky
abych se přiznal, tak nikdy jsem nedával na auto jiný kola než ty, co byly povolený ....
Ale esteticky je rozdíl markantní .... mezi průměrem 14 a 15 je rozdíl skoro neznatelný, ale hodit na Ácu 16ky nebo 17ky, to už bouchne do očí
Díky tomu, že jsem byl vždycky za vzorňáka ( co se týče rozměrů), tak jsem nepoznal ten zážitek z velkých kol
taky jsem vždycky razil názor, že větší balón a menší průměr zajišťují lepší jízdní konfort .... ale je to omyl
po přechodu na větší kola a menší profil se žádné negativní překvápko nekonalo ... naopak, Áca je stabilnější ve všech režimech jízdy a ani na rozbitých silnicích to není k horšímu ....
Tady je vidět nastavení priorit na různých stanicích technických kontrol .... na jedné bazírují na určitých věcech a na další je to úplně jiný ... možná koupim nějaký super velký kola a narvu je na Acouše
a za dva ročky sem v klídku přijedu na prohlídku
Kdo Ti zaručí že se to za dva roky nezmění? Není lepší je tam legálně dopsat?
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Napsal: 12 říj 2012, 20:18
od Vilda
MICHAL77 .... nevim, jestli jsi si všimnul smajlíků
ale to s těma velkýma kolama byla sranda ....
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Napsal: 12 říj 2012, 20:37
od MICHAL77
Popravdě jsem v práci a smajlouni se mi zde neukáží, buhužel. Jinak není to jen o komfortu jízdy, je to i o spotřebě atd. Jinak dopsat kola není až takovej problém, na rapidovi jsem měl napsané legállně 15" a gumu 205/45 (v reálu jsem to vydržel měsíc), na první R19 jsem nechal dopsat 16", ale stačily 14".
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Napsal: 12 říj 2012, 22:05
od Mexican
Gandalf píše:Jo, akorát David C3 si dodnes ještě nepřečetl mou pozvánku na poslední sraz, kterou jsem posílal v půlce srpna. Takže kdoví, jak je na tom jeho Áca, když tenkrát prikúpili tú Škodu...
david ma mimco, jazdi fabkou.. accent myslim este existuje, posledne roky mal uz vsak 15tky.. ma teraz zrejme ine veci ako chodit sem