Stránka 4 z 11

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Napsal: 26 říj 2011, 21:51
od Chasnik
amaize: jazzík je samozřejmě dobrá volba, ale je nutno podotknout, že je v trošku jiné cenové kategorii. Pro spoustu lidí, kteří pořizují i20, i30 apod., je cena významným kritériem rozhodování...

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Napsal: 27 říj 2011, 11:29
od Jackal
Nene ještě nemám vybrané.Nebyl jsem tu páč sem měl problémy se zdravím přítelkyně (je v nemocnici) a tohle jsem nějak řešit neměl čas.
Adminovi se omlouvám.Diskuzi kde toto bylo řešené jsem po položení toho dotazu našel( Koupě I20),ale v tu chvíli mě nenapadlo že to bude zrovna v tomhle.
Jinak to Rio také není špatné,ale v jde mi o to že v hyundai mají ted akci , že po předložení techničáku někoho z rodiny (kdo má Hondu či Hyundai) mám k tomu ještě 25 000 slevu, což není málo.Vím že by bylo lepší jít do nějakého ,,novějšího" auta,ale nechci se zbytečně zadlužovat ještě více (ikdyž bych to splácel někomu z rodiny).

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Napsal: 27 říj 2011, 11:33
od Had21
Keby som si mal vybrať medzi benzínmi tak celkom isto 1,2! Jednoduchší motor bude vždy trvácnejší, na jazdenie po meste menej zožere a na jazdnej dynamike to zas tak závratný rozdiel neni. Okrem toho využiteľnosť 74 kW v i20, no neviem :-k , ten podvozok neni moc na rýchlosť stavaný, možno keď dáš širšie gumy s nižším profilom, bude sa chovať ináč ale na štandardných 175/70 R14 sú rýchlosti kde už 1,2 nestačí len pre silné nervy....

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Napsal: 27 říj 2011, 13:57
od krči
Ja som mal na začiatku roku 2009 výber 1,2...1,4 alebo dokonca 1,6. Vedel som že budem jazdiť 70% mesto 30% okres-diaľnica. Teraz by som neváhal a 1,6 by bola moja. Škoda, bola by to iná radosť z jazdy.Takže neváhaj a ber 1,4. Tie koníky navyše budeš vždy potrebovať viď. príspevok od mirpie.

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Napsal: 27 říj 2011, 14:02
od Hardcam
1.6 je jiny kafe, to bych ani Rio nenavrhoval... :mrgreen:

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Napsal: 28 říj 2011, 12:17
od amaize
Chasnik píše:amaize: jazzík je samozřejmě dobrá volba, ale je nutno podotknout, že je v trošku jiné cenové kategorii. Pro spoustu lidí, kteří pořizují i20, i30 apod., je cena významným kritériem rozhodování...
no moc velký rozdíl v ceně mezi nima není,jiná cenová kategotrie pro mne by byla tak nad 400 tisíc,když si vezmeš u i20 vše do výbavy co má Jazz pak se ta cena už skoro neliší a hlevně v době kdy já kupoval i20 tak cena jazzu byla o 18 tisíc víc,takže to bych až tak neřešil,jsou tu takoví co to chtěj nejlevněji a pak se ptaj jak dodělat klimu,jak to a tohle,však stačí jen číst,
a pro srovnání 1,2 a 1,4 bych já šel znovu do 1,2 , tu 1,4 jsem jel tak vím o čem mluvím - ovšem je to pro mne výhodné,ti co měli bmw na šrot a dneska chtějí jiné auto,třeba tu i20 tak asi budou spočátku nadávat,ale na 2hou stranu budou mít nové auto :-)

dalo by se tu zdlouhavě polemizovat a zase napíšu jak kdysi , je zajímavé , že se tu do toho nezamíchá jakýkoliv prodejce :hyu:

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Napsal: 28 říj 2011, 12:24
od ZdeněkSvoboda
Táta si koupil i20 1,25i před měsícem a musím uznat, že mě motor mile překvapil, takže bych se taky 1,2 nebál :D

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Napsal: 28 říj 2011, 12:40
od Chasnik
amaize: pokud je skutečně ve srovnatelné výbavě rozdíl mezi jazzem a i20 okolo 20 tisíc, tak ať se na mně hyundaiáci nezlobí, ale to bych šel do toho jazzíka. Možná bych za 5 let hovořil jinak, ale teď mám prvního hyundaie, ale máme cca půl mio km zkušeností s 3 hondičkama a vždycky to bylo pohodové auto bez problémů.

Druhá věc je, že někteří řidiči se spokojí s chudší výbavou a některé značky jim potom v tomto nedokážou vyhovět...

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Napsal: 28 říj 2011, 13:00
od suah
Keby to bolo 20 tisic korun, tak by som asi teraz nebol majitelom i20-ky. Bohuzial ceny jazzu su uplne niekde inde - neviem, ako cechach, ale na slovensku je za 13 tisic 1.2-ka s podstatne chudobnejsou vybavou ako ma Hyundai 1.4 (style), ktory je aktualne za 11,5 tisica..

Z chybajucej vybavy len tak namatkovo vyberam automaticku klimatizaciu, USB vstup na autoradiu plus jeho ovladanie na volante, nesklapajuce sa zrkadla, alarm...co su veci, co by mi celkom chybali. Este tam bolo zopar hluposti, tie by som vsak prezil..takze moznost chudobnejsej vybavy je u takmer kazdej znacky :lol:

Ked tak pozeram, porovnatelna vybava u jazzu by bol asi 1,4 comfort, ale to uz stoji 15 tisic, takze skoro o tretinu viac..

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Napsal: 28 říj 2011, 14:56
od caruser
Nechcem veľmi provokovať, ale nie je veľa dať za malé auto 11.000 alebo viac ak za 10.000 môže mať dnes už slušne vybavenú nižšiu strednú triedu?

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Napsal: 28 říj 2011, 15:26
od suah
"slušne vybavenú nižšiu strednú triedu za 10.000"

Ved daj konkretny model, pre mna to doteraz bola nedosiahnutelna meta..

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Napsal: 28 říj 2011, 15:38
od koloman.brutus
Tipujem to na Renault Megane a pod.

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Napsal: 28 říj 2011, 15:52
od caruser
to: koloman.brutus

Trafil si je to Megane Generation:

http://www.renault-local.sk/pdf/ceniky/ ... ration.pdf

Za tú cenu je to myslím veľmi zaujímavá ponuka. Kvality nového Mégane by som sa nebál, horšie ako i20 natom nebude a je to väčšie auto.

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Napsal: 28 říj 2011, 15:59
od suah
...ktory v edicii za 10 tisic ma vybavu typu volant, otackomer a sedacka vodica. Trosku rozumnejsia vybava zacina na 12 tisicoch a pri 13-tich je uz vybavovo silnejsi ako i20-ka. I ked dokazem akceptovat, ze niekto oceni priestor na zadnych sedackach viac ako vybavu. My zatial chodime len vo dvojici, tak mi je to jedno..

Inak, to uz skor mozeme hovorit o SX4, kde aj ta najnizsia vybava je uz pomerne znesitelna..

Re: 1.2 nebo 1.4 ?

Napsal: 28 říj 2011, 16:04
od caruser
to: suah

Predchádzajúce auto som mal v plnej výbave (dvojzónová klíma a pod.) ale zistil som, že veľkú časť výbavy z toho nevyužívam a nepotrebujem ju. Ale samozrejme každý má iný názor. To Suzuki určite nie, mal som jedno a stačilo :(