Neni to tajne baterka cca 3600 s DPH + prace servisu (diagnostika a test odberu auta a baterky, vymena baterky)Spajky007 píše:to:Dolby a na kolik ta sranda vyšla jestli to není tajné
Vybiti baterie pres noc...
Moderátoři: miooo, Moderátoři
Re: Vybiti baterie pres noc...
- Reklama
Re: Vybiti baterie pres noc...
takže celé 3600,.. nebo jenom baterka
Hyundai Galloper II 2,5 TDI 4x4 rv.99 186.000 km spotř. 12L/100km prodáno
Hyundai Santa Fe 2,7 V6 4x4 rv. 06 automat 64.000 km spotř. 9,9-14,5L/100km dle nálady -- a je prodaná
Octavia II Combi 4x4 1,9TDI a další auta
Hyundai Santa Fe 2,7 V6 4x4 rv. 06 automat 64.000 km spotř. 9,9-14,5L/100km dle nálady -- a je prodaná
Octavia II Combi 4x4 1,9TDI a další auta
- Nexus
- ***
- Příspěvky: 865
- Registrován: 14 bře 2010, 22:56
- Bydliště: Velká Bystřice a Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vybiti baterie pres noc...
tak máš recht, bezúdržbovou baterku asi fakt nevyčistíš dobít je jediné co zmůžeš, kromě vyhození no aspoň vím, že nikdy nekupovat bezúdržbovou (to radši každé tři měsíce tam naliju decku destilky), protože klasická se dá snad vždy ještě na nějaký čas zachránit možná nějaké specializované obchody co se věnují repasu, ale nemám sebemenší představu, v jakých sumách se to pohybuje....
Sonata V6 2.7 229tis LPG :)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Re: Vybiti baterie pres noc...
a nejsou dneska všechny bezůdržbové ?
Hyundai Galloper II 2,5 TDI 4x4 rv.99 186.000 km spotř. 12L/100km prodáno
Hyundai Santa Fe 2,7 V6 4x4 rv. 06 automat 64.000 km spotř. 9,9-14,5L/100km dle nálady -- a je prodaná
Octavia II Combi 4x4 1,9TDI a další auta
Hyundai Santa Fe 2,7 V6 4x4 rv. 06 automat 64.000 km spotř. 9,9-14,5L/100km dle nálady -- a je prodaná
Octavia II Combi 4x4 1,9TDI a další auta
Re: Vybiti baterie pres noc...
3600 jen baterka, Varta stoji na internetu do 3tis s dopravou, ale je to jen 95Ah...Spajky007 píše:takže celé 3600,.. nebo jenom baterka
- Nexus
- ***
- Příspěvky: 865
- Registrován: 14 bře 2010, 22:56
- Bydliště: Velká Bystřice a Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vybiti baterie pres noc...
teď si mě dostal. Do corolly jsem kupoval před 2lety na vánoce klasickou, v sonatě mám necelé dva roky, taky obyč. Leda že by až novější, dejme tomu poslední rok byly pouze bezúdržbové? osobně bych teda dal přednost klasice
Sonata V6 2.7 229tis LPG :)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Re: Vybiti baterie pres noc...
a kolik chtěli za tu práci stím to je to podstané.
nevim možná budou i údržbové ale většina aut má bezúdržbovou bez špuntů na dolívání ale když tu bezúdržbovou rozebereš a pak něják zase zalepíš tak je údržbová už jsem to tak praktikoval
nevim možná budou i údržbové ale většina aut má bezúdržbovou bez špuntů na dolívání ale když tu bezúdržbovou rozebereš a pak něják zase zalepíš tak je údržbová už jsem to tak praktikoval
Hyundai Galloper II 2,5 TDI 4x4 rv.99 186.000 km spotř. 12L/100km prodáno
Hyundai Santa Fe 2,7 V6 4x4 rv. 06 automat 64.000 km spotř. 9,9-14,5L/100km dle nálady -- a je prodaná
Octavia II Combi 4x4 1,9TDI a další auta
Hyundai Santa Fe 2,7 V6 4x4 rv. 06 automat 64.000 km spotř. 9,9-14,5L/100km dle nálady -- a je prodaná
Octavia II Combi 4x4 1,9TDI a další auta
Re: Vybiti baterie pres noc...
Za praci 1400, prislo mi to celkem ferove, ale vim, ze autorizovany servis je vzdy drazsi nez neautorizovany, ale chtel jsem mit jistotu, ze to neodflaknouSpajky007 píše:a kolik chtěli za tu práci stím to je to podstané.
Zatim tomuto servisu verim, chovaji se ke mne slusne, a zkusenosti mam obecne ruzne
Re: Vybiti baterie pres noc...
tak to zase není tak hrozný ale že je to autorizák neznamená to že to neodfláknou záleží na kuse kterej tam dělá mechanika
Hyundai Galloper II 2,5 TDI 4x4 rv.99 186.000 km spotř. 12L/100km prodáno
Hyundai Santa Fe 2,7 V6 4x4 rv. 06 automat 64.000 km spotř. 9,9-14,5L/100km dle nálady -- a je prodaná
Octavia II Combi 4x4 1,9TDI a další auta
Hyundai Santa Fe 2,7 V6 4x4 rv. 06 automat 64.000 km spotř. 9,9-14,5L/100km dle nálady -- a je prodaná
Octavia II Combi 4x4 1,9TDI a další auta
Re: Vybiti baterie pres noc...
Ja tam daval tuto Blue Dynamic 12V 95Ah G7 (595 404 083 313), protoze mi tam v Nemecku nacpali baterku jen kolem 75Ah. Pak stacilo, aby auto tyden nejezdilo a uz jsem nenastartoval
Sorento 2.2CRDi TOP 4x4 (2021)
Sportage 1.6T-GDi GT line 4x4 (2017)
Stinger 3.3 V6 T-GDi (2017)
Prodáno:
Santa Fe 2.2CRDi GLS 4x4 (2008)
Sorento 2.2CRDi Premium 4x4 (2013)
Sorento 2.2CRDi (2010)
Santa Fe 2.2CRDi (2007)
cee'd 1.6CRDi (2007)
Re: Vybiti baterie pres noc...
Diky za info, to asi svedci neco o kvalite VartyBed@ píše:Ja tam daval tuto Blue Dynamic 12V 95Ah G7 (595 404 083 313), protoze mi tam v Nemecku nacpali baterku jen kolem 75Ah. Pak stacilo, aby auto tyden nejezdilo a uz jsem nenastartoval
Ted tam mam original Solite, uvidime co mrazy, zatim je to pohoda.
Re: Vybiti baterie pres noc...
Jesli můžu přispět jako že se zabývám prodejem a servisem nejen starovaček ,ale i trakčních baterií 7let.
Několik podstatných věcí pro ty co si stěžují že dnes baterie vydrží málo:
- dnešní vozy jsou energeticky mnohem náročnější
- automobily musí svítit i ve dne a aby se po nastartování baterie vrátila kapacita na teoretických 100% musí vůz být v provozu min 30min.Když se tak nestane a trasy jsou krátké den za dnem tak vám stále klesá kapacita baterie.Když venku přituhne tak 100% nabitá baterie má při -10° celsia kapacitu sníženou o 50%!!! (když se dá baterie do tepla kapacita se vrátí) Pokud však celý rok svítíme,jezdíme kratší trasy a baterii před zimou nedobijeme(mimo jiné je to v návodu na údržbu i bezúdržbových AGM a Gelových baterií) co pak baterie takto oslabená na kapacitu např 70% udělá při snížení teploty?Samozřejmě klesne a když jdou teploty do - hrozí že vám v baterii málo nabité zamrzne elektrolyt a ten baterii poškodí nenávratně.Stejně jako dlouhodobě podbitá baterie.
- experimenty s vylitím elektrolytu nejsou řešení.Pb desky se zkratovaly u baterií asi před 15lety,dnes se desky vkládají do kyselině odolných textílií a rozpad desek na dno baterie je skoro vyloučený.Navíc pokud se desky dole zkratují usazeným olovem dojde k úplnému zničení startovací baterie.To samé platí o výměně elektrolytu.Nepomůže baterii,která má vyčerpané cykly v případě startovaček počet startů.
Tak závěrem zásadní věc je na jaře a na podzim baterii dobít vhodnou nabíječkou,žádný šunty za 300kila z Lidlu i když i to je lepší jak nic.Vhodný nabíjecí proud je 1/10 kapacity baterie podle toho jak je baterie vybitá.
Kdyby měl někdo zájem o bezúdržbové Italské baterie FAAM nebo radu at se mi ozve na info@batterycharger.cz
Několik podstatných věcí pro ty co si stěžují že dnes baterie vydrží málo:
- dnešní vozy jsou energeticky mnohem náročnější
- automobily musí svítit i ve dne a aby se po nastartování baterie vrátila kapacita na teoretických 100% musí vůz být v provozu min 30min.Když se tak nestane a trasy jsou krátké den za dnem tak vám stále klesá kapacita baterie.Když venku přituhne tak 100% nabitá baterie má při -10° celsia kapacitu sníženou o 50%!!! (když se dá baterie do tepla kapacita se vrátí) Pokud však celý rok svítíme,jezdíme kratší trasy a baterii před zimou nedobijeme(mimo jiné je to v návodu na údržbu i bezúdržbových AGM a Gelových baterií) co pak baterie takto oslabená na kapacitu např 70% udělá při snížení teploty?Samozřejmě klesne a když jdou teploty do - hrozí že vám v baterii málo nabité zamrzne elektrolyt a ten baterii poškodí nenávratně.Stejně jako dlouhodobě podbitá baterie.
- experimenty s vylitím elektrolytu nejsou řešení.Pb desky se zkratovaly u baterií asi před 15lety,dnes se desky vkládají do kyselině odolných textílií a rozpad desek na dno baterie je skoro vyloučený.Navíc pokud se desky dole zkratují usazeným olovem dojde k úplnému zničení startovací baterie.To samé platí o výměně elektrolytu.Nepomůže baterii,která má vyčerpané cykly v případě startovaček počet startů.
Tak závěrem zásadní věc je na jaře a na podzim baterii dobít vhodnou nabíječkou,žádný šunty za 300kila z Lidlu i když i to je lepší jak nic.Vhodný nabíjecí proud je 1/10 kapacity baterie podle toho jak je baterie vybitá.
Kdyby měl někdo zájem o bezúdržbové Italské baterie FAAM nebo radu at se mi ozve na info@batterycharger.cz
Re: Vybiti baterie pres noc...
Ahoj, mně taky vybíjí baterii na H ix 55 diesel.Když vypnu motor a plstím si rádio cca aci za 15 min nenatočím.Někdo říká, že je to baterií.Tak Sháním autobaterii na Hyundai ix 55 diesel obsah 3, 180 sh, 850A d,š,h/ 330/175/22
umí někdo poradit? V dostupných obchodech na netu není k sehnání.Děkují.Saton
umí někdo poradit? V dostupných obchodech na netu není k sehnání.Děkují.Saton