Stránka 4 z 7

Re: Od našeho prvního auta až dodnes

Napsal: 07 úno 2012, 07:26
od Vilda
tr2700automat píše: na východoněmecké náklaďáky IFA.
a na krále všech služebních vozů si zapoměl :wink: náklaďáčky zn. ROBUR .... těm, co s ním jezdili, se přezdívalo " pan kuvajt " .... protože se mohli v benzínu koupat :D http://starenakladaky.websnadno.cz/Robur.html

Re: Od našeho prvního auta až dodnes

Napsal: 07 úno 2012, 09:11
od Farrael
Fešný náklaďáky, škoda, že si je už nepamatuju :-(

Re: Od našeho prvního auta až dodnes

Napsal: 07 úno 2012, 09:19
od tr2700automat
To vilda: Díky za tu webovou stránku pokochtil jsem se s těmi vozítky =D> . Dobří byli východoněmci ale ať nezapomináme na naše nádherné české vozítka jsme přece Češi =D> . Byl hezkej východoněmeckej Robus ale na našeho náklaďáka ŠKODU 706stovku nemá. Přikládám pár nádherných fotek naši skvělé 706ky.

Škoda 706 RTTN
Obrázek


Škoda 706 RTHP, r.v. 1984 -zásahové vozidlo jednotky SDH Humpolec.
Obrázek

Škoda 706 - mlékaři
Obrázek

Škoda 706 RTD -Lešany, vojenské muzeum,
Obrázek

Re: Od našeho prvního auta až dodnes

Napsal: 07 úno 2012, 09:41
od tr2700automat
A taky pár fotek naší autobusové legendy Škoda 706 RTO. Ta fotka historického autobusu Škoda 706 RTO MTZ v Brně v Řečkovicích ta nemá chybu. Anebo ten skvost v DP v Pardubicích, anebo 706ka RTO v raritní kloubové úpravě a jiné viz.foto.

Škoda 706 RTO NAŠE AUTOBUSOVÁ LEGENDA

Historický autobus Škoda 706 RTO MTZ v Brně, depozitář TMB v Řečkovicích
Obrázek

Historický autobus Škoda 706 RTO MTZ na nádvoří vozovny v DP v Pardubicich
Obrázek

Historický autobus Škoda 706 RTO v raritní kloubové úpravě
Obrázek

Historický autobus Škoda 706 RTO MTZ v DP v Ostrave
Obrázek

Autobus Škoda 706 RTO Lux před nádražím v Lužné u Rakovníka.
Obrázek

ŠKODA 706 RTO LUX
Obrázek

Autobus Škoda 706 RTO
Obrázek

Re: Od našeho prvního auta až dodnes

Napsal: 07 úno 2012, 10:41
od alvin
Východonemecké autá sú aj podľa mňa najlepšie z toho čo jazdilo po našich cestách za éry socíka,dodnes nedám na ne dopustiť. Nepatrili síce medzi priekopníkov v úspornosti,ale tento svoj neduh,daný konštrukciou motora vykúpili zas svojou nenáročnosťou a spoľahlivosťou. Wartburg bol skutočný nezmar,vesdechodka,vedel by som spomínať všelijaké historky,čo som s ním zažil,jeho jediný azda neduh bol trošku malý výkon motora vzhľadom na jeho rozmery,cítilo sa to hlavne v kopcoch,vyžadoval časté radenie,ale inak to bol nenáročny pracant k neuťahaniu,spoľahlivý,len vyžadoval ľahkú nohu na plyne. Vo svojej triede bol jediný naozaj 5-miestny voz (nemal v strede podlahový tunel). Vôbec toto je moja téma,ktorej by som sa vedel venovať celé hodiny,aj tak by sa mi ju možno nepodarilo vyčerpať,riešil som to aj na iných fórach,či FB,tam som aj založil komunitu
http://www.facebook.com/groups/129700920385852/
ten náš nám verne slúžil 24 rokov,sám som na ňom najazdil okolo 100 000 km,než skončil v automobilovom nebíčku
9-1981.jpg
9-1981.jpg (66.66 KiB) Zobrazeno 2179 x
V čase svojho vzniku ako 311-ka ,tak 353-ka predbehli o pár rokov svoju dobu,mali navrch pred konkurenciou,ale žiaľ,najmä tá 353-ka zaspala dobu. Na vine,však nebol vývoj,ten nespal na vavrínoch,ale byrokracia SED,tá brzdila každý vývoj,štvortaktný motor bol pre wartburg už vyvíjaný v r.1962,al súdruhovia z SED povedali rázne STOP !,takisto pochovali spoločný projekt z našou škodou,Wartburg 610,
Obrázek
či projekty omladiť 353-ku v 70. rokoch,použitím 4-taktného motora,uvažovalo sa o motoroch,Morris,FIAT,či Renault,ten posledný padol v r.1978 na nie príliš priaznivých jazdných vlastnostiach 353.ky s preťaženou prednou nápravou,nasledkom ťažšieho motora.
toto by bola tiež téma na dlhé debaty,tak sa radšej povenujem reálnej historii,teda pár nádhernym kúskom,ktoré uzreli svetlo sveta nielen ako nerealizované prototypy
Obrázek
Obrázek
Obrázek
P 70- predchodca trabanta,prevé sériove vyrabane vozidlo s karosériou z plastov
Obrázek
na jeseň 1957 predstavila automobillka v Zwickau nový model ľudového vozidla s označením P50,motoristická tlač vyhlasila "referendum" o pomenovanie tohto ľudového auta a vyhral nemecký názov pre práve vypustený prvý sputnik ,bratmi Rusmi :D , po nemecky Trabant,tak uzrel svetlo sveta prvý z Trabantov,typ 500
Obrázek
zo 601-tiek u nás málo známa vojenská verzia,ktorá sa vyrábala od r.1965,ale civilnej výroby,pod názvom tramp sa dočkala až v r.1978
Obrázek
z ich naklaďákov brázdiacich naše cesty spomenie prý so značku IFA,ešte predchodca Robura, Garant,ktorý síce neoslnil designom,ale výnimočnou spoľahlivosťou
Obrázek

Re: Od našeho prvního auta až dodnes

Napsal: 07 úno 2012, 11:26
od alvin
P.S. aby som tu moc neOT-čkoval,resp. sa neopakoval,totiž história mňa pomaly viac zaujíma než automobilová súčasnosť,už sa tomu venujem nejaký ten rôčik :D ,koho by to zaujímalo,niečo som zozbieral tu:
http://www.chevroletclub.cz/viewtopic.p ... 566853e1d9
a ešte predtým tu:
http://www.chevroletclub.cz/viewtopic.p ... +nostalgie
a nejaké vlastné fotky na tieto témy :
http://alvin630.rajce.idnes.cz/atosalon/
http://alvin630.rajce.idnes.cz/Historic ... _odfotene/

Re: Od našeho prvního auta až dodnes

Napsal: 07 úno 2012, 11:34
od Farrael
No klobouk dolů. Je to krása ty auta. =D> Klidně v tom pokračujte.

Re: Od našeho prvního auta až dodnes

Napsal: 07 úno 2012, 13:51
od Borek
tr2700-chlape,opět jsi mě vrátil do dětství(a to nejsem tak starý,jak by se podle historických autobusů mohlo zdát :-k :D ).Na tvé fotce autobusu RTO 706 z Ostravy,je za ním vidět připojený přívěs.Tak přesně takovým autobusem a hlavně přívěsem jsem jezdil na gympl.Měl stejně kulatý vzhled jako RTO.Jako študáci jsme se vždy hrnuli do přívěsu,protože v té době jezdila ještě průvodčí :!: ,která vydávala lístky a dozírala na klid a pořádek.Na zastávce proběhla přívěs a opět se vracela do autobusu.Tak jsme měli v přívěsu prééé :D .
A na IFĚ jsem si dělal rozšíření řidičáku na náklaďák.Na tu dobu dobrý náklaďák se slušným komfortem řazení(oproti V3S). :D

Re: Od našeho prvního auta až dodnes

Napsal: 07 úno 2012, 15:05
od tr2700automat
To borek: To je fajn kamaráde že jsem dokázal Tě navrátit do minulosti se vzpominky ktere máme všichni rádi. Vždyť jsem Vám to již řekl že i minulost a nostalgie má svůj význam :wink:

To Farrael: Díky za povolení které potěšilo =D> . Tak jdeme do toho a pokračujeme s debatou co se týká věrnosti anebo ne všech našich aut ktere prošli naším životem :wink:


AUTA A ŽENY, VĚRNOST A NEVĚRNOST

Obrázek

Co se týká spolehlivosti a věrnosti s autami, s našími čtyrkolovými miláčky je to úplně stejné jako se ženami, jako s našími dvojnohými miláčky.

Obrázek

Jina auta jsou pokorná a věrná, jiná auta i když omamují svoji krásou a výkony jsou nevěrná a číhají na každou chvíli jak nás můžou srazit na kolena.

Obrázek

Než probereme věrnost naších aut pro chvilku odreagovaní, pro potěšení očí a pro pousmání, uvádím pár foteček s otázkou: která je asi věrná a která ne? (zda žena anebo auto to nechám hodnotit na vás milí přátelé :lol: )

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Samožrejmě že pro motorky platí ta stejná otázka, která je asi věrná a která ne? (zda žena anebo motorka i to nechám hodnotit na vás milí přátelé :lol: )

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Re: Od našeho prvního auta až dodnes

Napsal: 07 úno 2012, 15:41
od FISHkaa
tak já to měl takto:

Moje první vlastní autíčko byla Škoda Fábia 1.4MPi Classic, při prodeji vymazlená:
Obrázek Obrázek
Obrázek

v cca 120kkm šla pryč Pája si splnil dětský sen - A4 Avant 1.9TDi 96kW v S interiéru:
Obrázek

na základě servisních zkušeností sem zmoudřel a kouknul na východ a na západě koupil vymazlenou Mazdu 6 2.0 MZR-CD Sport (top výbava bez navi a kůže):
Obrázek
Obrázek

při 200kkm šla holka domu (nový majitel hlásí 250kkm a stále bez problémů) a já se po čtyřech měsících dočkal aktuálního autíška ( :hyu: iX35 2.0i Style s veluxem) :
Obrázek

zatím najeto něco okolo 35kkm a spokojenost 8)

Re: Od našeho prvního auta až dodnes

Napsal: 08 úno 2012, 10:16
od alvin
No ja mám,čo sa týka tej spoľahlivosti,lepšie skusenosti s autami,ako so ženami,na miniulé autá si aj rád zaspomínam,narozdiel od bývalych partneriek,ktoré by som najradšej vymazal zo svojho života :P ,od oboch predošlých som to počul neraz takú výtku,že mám radšej auto,ako ju,nuž,ale čo,keď (v prvom prípade to bol SEAT IBIZA zvaný Lorurjak a v druhom Matizek zvaný Šunkovec,ma nikdy nesklamali,a,nepodrazili,či neklamali mi.
ale môže to byť,že človek po sérii sklamaní,ako aj s autami,tak aj babami natrafí na také,že sú spoľahlivé a nesklamú,čo sa týka aut sa mi to už naisto podarilo a čo sa týka báb,ešte sme so súčasnou pomerne krátko,len niečo vyše roka,ale verím,že konečne do tretice mi vyjde aj to :D

Re: Od našeho prvního auta až dodnes

Napsal: 08 úno 2012, 11:25
od Gandalf
Auto má na rozdíl od partnerky jednu velikou výhodu. Dám ho do garáže a až ho potřebuji, vyzvednu si ho tam. Stačí mu jen benzín a pravidelný servis. Žena vyžaduje spousty "benzínu" a servis mnohem častější... ;-)

Re: Od našeho prvního auta až dodnes

Napsal: 08 úno 2012, 11:37
od alvin
čo sa týka tých naklaďákov, no 706-ka bola dobré ako autobus RTO,ale nakla´dák zas žiadna sláva,skutočnýmí kráľmi medzi naklaďákmi boli tatrovky
http://auto.pravda.sk/magazin/clanok/39 ... na-sibiri/

Re: Od našeho prvního auta až dodnes

Napsal: 08 úno 2012, 12:10
od alvin
a V3S bola ukážkou hesla v jednoduchodti je priam dokonalosť
http://auto.pravda.sk/magazin/clanok/40 ... ku-armadu/

Re: Od našeho prvního auta až dodnes

Napsal: 08 úno 2012, 21:51
od Donald
Odkládal jsem, ale teď už je čas taky něco prozradit. Když udělám inventuru, tak to byla tato auta:
1. Fiat 600 D r.v. 1969 - obdivuhodné auto, které jsem po 2 letech prodal za stejnou cenu
2. Škoda 12O L r.v. 1981 - po převrácení na střechu (mikrospánek) vyměněno v autobazaru Pce za
3. Wartburg 1000 de Luxe, r. v. 1979 - zajímavé auto s dvoutaktním srdcem, legenda z NDR
4. Fiat 125 P (částečně Ital) r.v. 1975 - když jsem do něj přesedl z vypůjčeného Opela, měl jsem za to, že se rozpadne, jak vibroval, ale byl to normální projev jako u ratlíka
5. Škoda 125 GLS r.v. 1985 - po půl roce spolehlivého provozu přišla životní nabídka na
6. Audi 80 1.6 E r.v. 1979 - při jízdě od prodejce hned pokuta, myslel jsem, že mám letadlo :P
7. Citroën BX 1.9 RI Break, r.v. 1988 - na něm jsem se vyučil jako pouliční automechanik, byl 3x v bazaru, než jsem ho prodal pod cenou do AAA, strávili jsme spolu 5,5 roku (kdyby nebyla zanedbána běžná údržba, obdivuhodně mohl sloužit, opravoval jsem i hydrauliku, banality způsobovaly imobilitu)
8. Ford Sierra 2.O DOHC r.v. 1989 - půl roku bezproblémového provozu
9. Škoda Felicia 1.9 D, r.v. 1997 - měla málo najeto, vydržela půl roku, sloužila věrně
10. Škoda Octavia 1.8 SLX, r.v. 1998 - největší průšvih, díky LPG potkání ventilů, opakování zpět. zášlehů, nakonec vymontování a vrácení dodavateli Lovtec
11. Hyundai Accent CRDi, r.v. 2002 - první a poslední vůz z autosalonu, díky němu jsem H pozitivní
12. Hyundai Elantra CRDi, r.v. 2OO3 po FL - spolehlivý vůz, loni načipovaný, později zbavený EGR