Re: DPF-filtr
Napsal: 20 bře 2014, 09:52
DPF samostatně vypnout nejde,musí se i fyzicky odstranit.. Jinač v Praze bych zkusil DieselPower.cz
hele kámo napsal jsi velkou blbost,, to že někdo nechce dát 90 tis za pseudo eko kokotinu,, neznamena že na ni nemá,, a jestli na ni nemá a zvolí takové řešení jaké zvolí ,, těžko se může někdo na něj povýšovat,,a ještě se divit že nechce vyhodit tolik penez za takovou ,,jak jsem psal kokotinu.Konstruktéři dobře věděli co bude následovat po určitých km__!! Co by dělali s tříletýma čtyřletýma autama nejenom střední třídy,,, tedy i nižší strední trídy,,a tím tuplem i vyšší strední trídy,, V podstatě na ty předražené origo díly nemá 75% lidí!! Ty si takový frajer že by si dal 285 tis,,za automatickou prevodovku do santy když mluvíš o bananech,,Asi težko ,,?,,Ano presne tolik po mě chteli 2 roky zpět v origo servisu hyu,,ano pak mi řekli že nějakým fixlem dokážou napsat vadu prevodovky na jine auto,, a že to by stálo 150 Já to nakonec opravil sám za 10 ,,, Ty auta někdo proste kupovat musí,, a že je tak nastavená cenová politika s tím nikdo nic nenadělá. Ano prodají ti dnes relativně levně auto oproti 10-15 letům nazpět,,ale všechny rozdíly doženou servisem a drahýma dílamaMexican píše:to je tak ked si niekto kupi opicu ( auto strednej striedy) a nema na banany (spotrebak) .. mnoho ludi bohuzial nechape terminu servisne naklady. Hlavne ze si kupi olietane auto viditelne nad svoje financne moznosti
Neni to kokotina ve smyslu účelu když je auto nové,,,je to neskutečna zhovadilost která trapí spoustu lidí u aut která mají neco za sebou,, co je poškozuje,, špatná kvalita nafty,,nesmyslná biosložka v naftě,, a na to někdo vliv může mít,, tohle driv auta nemívala,,tudiž nikomu už k tak drahým opravám nenaskočila tak obrovská položka za něco co je vnímano velmi negativně,, když lidí vidí jak se řeší ekologie zde v ČR. Nediv se že spousta lidí tomu už pak takový důraz neprikládá,,a na misce vah zvítezí DPF OFF!FISHkaa píše:DPF filtr je kokotina? On má svůj důvod Nejde ani tak o to zda vznětový motor produkuje saze, ale jaké saze! Přečti si na netu pár článků na téma velikost sazí vs nové vysokotlaké zážehové motory a pak se vyjadřuj - už by si nenapsal takovou kravinu znova
BTW: do teď sem jezdil vznětovými motory také, avšak právě negativa plynoucí z DPF filtrů (vs. můj profil běžných jízd) mě zavedla zpět do zážehovému motoru
V zásadě máš pravdu,, já jen že něco na autě pri koupi neodhali ani super mechoš,,, ja jsem chtěl jen poukazat nato že auto stalo 350,,a za prevodovku chtěli skoro 290.Mexican píše:takze "kamo" hyundai ponuka 5 rocnu zaruku, ktora sa vztahuje aj na tu tvoju prevodovku. Ak si kupujem auto, tak proste musim pocitat s tym, ze kedze mi diesel zerie o 20% menej ako atmo benzin, je tam moznost ze sa pokazi jedna zo suciastok ktore ten atmo benzin nema. Ak nie som naivny mimon, tak si u jazdeneho auta proste pozriem co sa ludom sype a co nie. Ak viem, ze u Accentu MC sa sypu prakticky len podvozkove casti za par korun, som v cajku a kupim si ho. Ak viem, ze to ma DPF a original ako hovoris stoji 90 tisic, tak to sakra zvazim. A je mi uplne u zadku ci na tom funguje ekonomika alebo nie. Bud mam na to aby som prevadzkoval schvalene auto alebo si proste kupim skodu 105 na udrzbu ktorej proste mam. Alebo nieco medzi tym. Bol by som stastny, ak by na emisiach auta s vykuchanym DPF a vrtanym EGR proste nepresli a stiahli to z premavky. To si mozne potom hovorit, naco mame vlastne fungujuce svetla ze
to ze v CR a SR je absolutna vacsina aut doslova zmrdena neodbornymi opravami, nevhodnymi nahradnymi dielmi a domacim majstrovanim je fakt. Tecie z toho olej, nesvietia, atd, atd.. pozrite sa na cesty, pozrite si dlazby parkovisk. Len preto, ze ludia chcu jazdit nejakou tou znackou na ktoru proste nemaju. Tiez som si za 350 000 mohol v roku 2007 kupit ojazdeneho Lexusa LS480. Ale aj na to ze som uplny blbec som pricetny natolko aby som vedel, ze na auto ktore stalo cez mega nemozem kupovat podradne nahradne diely od polakov z trhu
Nojoo, složitost se neustále zvyšuje. Nicméně vyhodit DPF se slovy, seru na ekologii mi přijde stejně krátkozraké jako topit "raketama"... V obou případech se najde spousta lidí, kteří vidí ušetřené peníze a okolí ať mi... A tady musí nastoupit legislativa a systémové kontroly, což je bohužel zatím problém...Giovany1971 píše: Neni to kokotina ve smyslu účelu když je auto nové,,,je to neskutečna zhovadilost která trapí spoustu lidí u aut která mají neco za sebou,, co je poškozuje,, špatná kvalita nafty,,nesmyslná biosložka v naftě,, a na to někdo vliv může mít,, tohle driv auta nemívala,,tudiž nikomu už k tak drahým opravám nenaskočila tak obrovská položka za něco co je vnímano velmi negativně,, když lidí vidí jak se řeší ekologie zde v ČR. Nediv se že spousta lidí tomu už pak takový důraz neprikládá,,a na misce vah zvítezí DPF OFF!