Spotřeba v závislosti na druhu paliva (podruhé a lépe :)

Vše co se týká techniky, zapojení, ND

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Jaké palivo čerpáte ?

Natural 91
4
3%
Natural 95
78
66%
Natural 98
2
2%
Blue 99 Octans (Benzina)
1
1%
V-Power (Shell)
16
14%
V-Power Racing (Shell)
4
3%
V-Power Diesel (Shell)
1
1%
Nafta
10
8%
LPG
2
2%
jiný ... a ve fóru upřesním :)
0
Žádná hlasování
 
Celkem hlasů: 118

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

ta čísla jsou oknanová čísla, která udávají teoretickou procentuální schopnost paliva proti samovznícení (detonace) dá se říct zjednodušeně že to jsou čísla udávající kvalitu benzínu.

"chyta dost po horni uvrati a tim hovno vykon"
to je právě tím spožděním jak jsem psal
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Reklama
 

Uživatelský avatar
vlastaFR
***
Příspěvky: 919
Registrován: 18 lis 2006, 17:05
Bydliště: okres frýdlant

Příspěvek od vlastaFR »

tak ted nevim. vzyt samovzniceni v benzinaku neprobiha....nebo se pletu? no a takze z toho cos napsal sem nejak prisel k nazor ze V-power je pro spis vysokootackovy motory. :?: :roll: kde palivo hori pozdejs a motor timpadem nevikazuje nejak zazracnou silu v nizsich otackach
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko :)
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

Samovznícení bohužel probíhá a protože se mu snaží všelijak zabránit tak přidávají různé příměsy do paliv. V -power má díky příměsím lepší stabilitu hoření a menší těkavost, ale je to zase na úkor toho spoždění, proto se zvyšuje předstih. I vysokootáčkové motory jezdí v nízkých otáčkách :) . Třeba jsem četl článek o upravené Supře kde se při použití závodního paliva musel dát předstih za hranici 22° ale výkon se pohyboval na (borek promine tohle prý bylo změřeno a pouze interpretuju co jsem četl) 800koních.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Bruno
***
Příspěvky: 684
Registrován: 21 led 2006, 14:56
Bydliště: Šlapanice 664 51

Příspěvek od Bruno »

Mám dojem, že V Power 95 je prostě bezolovnatý benzin 95 s nějakými speciálními aditivy ale je to pořád 95 okt. Takže antidtonační vlastnosti má obdobné jako Narural 95. Rozdíl dělají ty příměsy aditiva. Mě to na něj jezdí líp!!!!
Lantra 1,6 16V G4GR r.v.96 zelená metal.
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4506
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Borek »

Vláďa-budiž ti prominuto :oops: :lol: :wink: .
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

Děkuju, nemohl jsem si to odpustit :mrgreen:
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Odpovědět

Zpět na „Technická Sekce“