Stránka 4 z 4
Napsal: 18 pro 2007, 14:13
od Vladislav Bureš
ta čísla jsou oknanová čísla, která udávají teoretickou procentuální schopnost paliva proti samovznícení (detonace) dá se říct zjednodušeně že to jsou čísla udávající kvalitu benzínu.
"chyta dost po horni uvrati a tim hovno vykon"
to je právě tím spožděním jak jsem psal
Napsal: 18 pro 2007, 14:24
od vlastaFR
tak ted nevim. vzyt samovzniceni v benzinaku neprobiha....nebo se pletu? no a takze z toho cos napsal sem nejak prisel k nazor ze V-power je pro spis vysokootackovy motory.
kde palivo hori pozdejs a motor timpadem nevikazuje nejak zazracnou silu v nizsich otackach
Napsal: 18 pro 2007, 14:43
od Vladislav Bureš
Samovznícení bohužel probíhá a protože se mu snaží všelijak zabránit tak přidávají různé příměsy do paliv. V -power má díky příměsím lepší stabilitu hoření a menší těkavost, ale je to zase na úkor toho spoždění, proto se zvyšuje předstih. I vysokootáčkové motory jezdí v nízkých otáčkách
. Třeba jsem četl článek o upravené Supře kde se při použití závodního paliva musel dát předstih za hranici 22° ale výkon se pohyboval na (borek promine tohle prý bylo změřeno a pouze interpretuju co jsem četl) 800koních.
Napsal: 18 pro 2007, 14:44
od Bruno
Mám dojem, že V Power 95 je prostě bezolovnatý benzin 95 s nějakými speciálními aditivy ale je to pořád 95 okt. Takže antidtonační vlastnosti má obdobné jako Narural 95. Rozdíl dělají ty příměsy aditiva. Mě to na něj jezdí líp!!!!
Napsal: 18 pro 2007, 14:56
od Borek
Vláďa-budiž ti prominuto
.
Napsal: 18 pro 2007, 15:02
od Vladislav Bureš
Děkuju, nemohl jsem si to odpustit