1.6 GDI a jeho reakce na plyn

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Deegr
****
Příspěvky: 1061
Registrován: 19 úno 2012, 12:59
Bydliště: Klatovy

Re: 1.6 GDI a jeho reakce na plyn

Příspěvek od Deegr »

Menu palubního počítače jsem procházel, ale nic takového jsem tam nenašel. Netýká se to jen aut vybavených automatem?
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Reklama
 

Uživatelský avatar
miso_rw
**
Příspěvky: 470
Registrován: 14 zář 2012, 17:28

Re: 1.6 GDI a jeho reakce na plyn

Příspěvek od miso_rw »

ja som si zase všimol .. prudký rozjadz - 1- plny plyn auto zaberie pekne silno, okolo 3000 ot. zrazu akokoeby obmedzovač taky " kopanček " a potom ťahá do 7 tisíc, robí to pri všetkých rýchlostiach je to také " nepríjemné " trošku keď to tak vie trhnúť s autom a potom to ide dalej, že ten nábeh výkonu nie je kontinuálny ale sekne pri urč. otáčkach a zase ide normálne . Je t o tým plynom a snahou vyrobcu oblbnúť spotrebu že v najpoužívanejšom pásme otáčok jednoducho zníži citlivosť plynu ?
SEAT Leon ST Xcellence 1.4 TSI Pirineos Grey
Hyundai i30 9/2k12 GDI + Blue interior, Phantom black - sold
Cordoba 6L 1.4 2k4 Zlatá+ Eibach Seat Sport - sold
Uživatelský avatar
Mirus30
*****
Příspěvky: 1801
Registrován: 04 úno 2013, 19:53
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.6 GDI a jeho reakce na plyn

Příspěvek od Mirus30 »

Tenhle problem co popisujes by melo byt "prehozeni" motoru na bohatsi smes, coz by to zavahani naznacovalo, nekde se tu psalo ze cca do 3000ot. jede auto na chudsi smes kvuli spotrebe, takze ten prechod bude zpusoben timhle, bohuzel to neresi zavahani pri prerazeni na dvojku pod plnym, kde otacky klesnou nekam k 5000ot. coz by melo byt dost na to aby auto vystrelilo dal bez zavahani....
i30N Performance Sport, DCT 2023
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9101
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: 1.6 GDI a jeho reakce na plyn

Příspěvek od idam.i »

Deegr píše:Menu palubního počítače jsem procházel, ale nic takového jsem tam nenašel. Netýká se to jen aut vybavených automatem?
Už sa to na fóre riešilo viac krát.Resumé bolo ,že Ecomode s manuálnou prevodovkou má iba informačný charakter.V prípade automatickej prevodovky to ovplyvńuje radenie prevodovky.Pokial má niekto iné info (nie dojmy), tak to sem dajte !
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Uživatelský avatar
achiles
**
Příspěvky: 150
Registrován: 20 srp 2013, 13:43

Re: 1.6 GDI a jeho reakce na plyn

Příspěvek od achiles »

ahoj,

mam nového Ceeda 1.6GDI cca 1 měsíc, najeto asi 2200km a bohužel mě trápí stejný problém s prodlevou při sešlápnutí plynu. Uvedu příklad: na 1. stupeň vytočím přes plný plyn třeba na 7000ot, přeřadím na 2. stupeň a okamžitě sešlápnu zase plný plyn. Auto pak velice pomalu zrychluje a cca po 1 sekundě začne akcelerovat tak jak má. Určitě to tedy není, že bych zrychloval z nízkých otáček (mam tam třeba 5000). Nestává se to jen při takto vysko vytočeného motoru, ale i v nižších otáčkách. Auto jede celkově dobře, spotřeba je také OK (kolem 7l/100km) jen ta mezera mě strašně štve.

už se to tu dlouho neřešilo a žádný ECO mod nemam, tak se chci zeptat, zda to po najetí více km zmizne, nebo si to ECU odvykne dělat.

díky
Naposledy upravil(a) achiles dne 21 srp 2013, 09:22, celkem upraveno 1 x.
Kia cee'd SW II (2013) bílá, 1.6 GDI 99KW, exclusive + p. Ultra 3
Uživatelský avatar
Mirus30
*****
Příspěvky: 1801
Registrován: 04 úno 2013, 19:53
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.6 GDI a jeho reakce na plyn

Příspěvek od Mirus30 »

Počkej až se tu objeví Deegr, to bude přednáška o vytáčení syrového motoru :-) jinak podle uživatelů se to o trochu zlepší, ale ja mám 24tis a ta díra je tam pořád, zkusil bych chip, ne ani kvuli vykonu ale hlavne kvuli tomuhle jestli by to zmizelo, ale zaruka je jeste na dlouho...
i30N Performance Sport, DCT 2023
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Uživatelský avatar
Deegr
****
Příspěvky: 1061
Registrován: 19 úno 2012, 12:59
Bydliště: Klatovy

Re: 1.6 GDI a jeho reakce na plyn

Příspěvek od Deegr »

Radši žádnou přednášku dělat nebudu, nebo se tu rozčílim :D 2000 km a 7000 rpm? Doufám, že se chceš jen vytahovat a takhle toho malého chudáčka netrápíš, jinak natáhnout na skřipec!!! Ale k tomu problému. Stejný problém jsem měl i já a myslím, že i jiní uživatele. Toto chování samo zmizelo asi po 5000 km. Vylezlo nám z toho, že se jen řídicí jednotka kalibruje a je holt trochu pomalejší. Ale neboj, samo to zmizí, teda pokud to ten chudáček na 5000 km dotáhne :D
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
ajrton
**
Příspěvky: 354
Registrován: 24 črc 2011, 16:10

Re: 1.6 GDI a jeho reakce na plyn

Příspěvek od ajrton »

motor s 2000km na konte je mozne v pohode vytacat v celom spektre otacok (ak je zahriaty na prevadzkovu teplotu samozrejme), co je to za nezmysel ze 6-7 tis. otacok je pre 2000km motor zle ?
Hyundai i30cw classic, 1,4 CVVT, 80kW, 4/2011
Uživatelský avatar
Deegr
****
Příspěvky: 1061
Registrován: 19 úno 2012, 12:59
Bydliště: Klatovy

Re: 1.6 GDI a jeho reakce na plyn

Příspěvek od Deegr »

No tak na to ti řeknu jen jedno. Študuj a Študuj. Motor si celkově sedne asi až po 20 000 km. Prvních 2000 km je nejdůležitějších a proto by se v prvních 2000 km neměl točit až do omezovače. Samozřejmě po ujetí těch 2000 km motoru neuškodí se k omezovači občas podívat, ale do těch 20 000 km by to mělo být jen krátkodobě. Z toho co tu psal, tak je jasné, že to do omezovače točil už vícekrát a motor neměl ještě ani 2000 km. Nebaví mě to pořád někomu vysvětlovat. Najdi si to na googlu, je tam toho dost.
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
ajrton
**
Příspěvky: 354
Registrován: 24 črc 2011, 16:10

Re: 1.6 GDI a jeho reakce na plyn

Příspěvek od ajrton »

Deegr píše:No tak na to ti řeknu jen jedno. Študuj a Študuj. Motor si celkově sedne asi až po 20 000 km. Prvních 2000 km je nejdůležitějších a proto by se v prvních 2000 km neměl točit až do omezovače. Samozřejmě po ujetí těch 2000 km motoru neuškodí se k omezovači občas podívat, ale do těch 20 000 km by to mělo být jen krátkodobě. Z toho co tu psal, tak je jasné, že to do omezovače točil už vícekrát a motor neměl ještě ani 2000 km. Nebaví mě to pořád někomu vysvětlovat. Najdi si to na googlu, je tam toho dost.
ja som neriesil prvych 2000km !
to co sa tu snazis nahovorit su podla mna nezmysly ... po (opakujem "po") 2000 km nie je nutne sa nijako obmedzovat
Hyundai i30cw classic, 1,4 CVVT, 80kW, 4/2011
Uživatelský avatar
Deegr
****
Příspěvky: 1061
Registrován: 19 úno 2012, 12:59
Bydliště: Klatovy

Re: 1.6 GDI a jeho reakce na plyn

Příspěvek od Deegr »

Podle tebe nesmysli, podle odborníku jsou to fakta. No komu asi budu věřit?
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
ajrton
**
Příspěvky: 354
Registrován: 24 črc 2011, 16:10

Re: 1.6 GDI a jeho reakce na plyn

Příspěvek od ajrton »

deegr: no vsak daj sem link na mejakeho odbornika co vravi ze motor treba zabehavat 20 000 km a uverim ti ... :mrgreen: ](*,)
Hyundai i30cw classic, 1,4 CVVT, 80kW, 4/2011
Uživatelský avatar
Deegr
****
Příspěvky: 1061
Registrován: 19 úno 2012, 12:59
Bydliště: Klatovy

Re: 1.6 GDI a jeho reakce na plyn

Příspěvek od Deegr »

Je to už dost mimo téma, tak prosím admina o promazání a zachování přehlednosti tohoto threadu.

Pro ajrtona:

http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=412
http://auto.pravda.sk/poradna/clanok/11 ... uju-zabeh/

1 min na google. Fakt těžký to najít, co?
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Uživatelský avatar
achiles
**
Příspěvky: 150
Registrován: 20 srp 2013, 13:43

Re: 1.6 GDI a jeho reakce na plyn

Příspěvek od achiles »

prvnich 1500km jsem ho zajizdel cca do 4-5tisic ot (otacky jsem stale menil a porad radil), od cca 2000km ho bezne vytacim skoro k omezovaci a auticko jede uplne nadherne. opravdu netouzim po autu, ktere sice bude zrat 5l/100km, ale pojede jak s hnojem. v manualu dokonce pisou zajizdet pouze 1000km. navic je na motor zaruka 7 let, takze to fakt neresim. Tohle neni zadna stara skodovka...
Naposledy upravil(a) achiles dne 17 zář 2013, 15:30, celkem upraveno 1 x.
Kia cee'd SW II (2013) bílá, 1.6 GDI 99KW, exclusive + p. Ultra 3
Uživatelský avatar
Haer
***
Příspěvky: 513
Registrován: 26 srp 2008, 20:28
Bydliště: brněnsko

Re: 1.6 GDI a jeho reakce na plyn

Příspěvek od Haer »

Deegr: v mnoha vlaknech je takovych blbosti, ze par postu extra tady v tom vubec neva. Navic nechci upirat pravo se vyjadrit, takze promazavat se nechystam (pokud to uz nekdo pres vikend neprocistil ) :)

PS: koukam, neprocistil
Hyundai i30-2012 Style 99kW 04/2012...soucasnost Obrázek
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano Obrázek
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Motor a převodovka“