Stránka 4 z 5
Re: 1,4 CRDi versus 1,6GDI
Napsal: 19 srp 2012, 09:58
od JakubN
Svezl jsem se ve většině motorizací a vše mě připadalo líné, teď máme Mondeo 2001 Combi 1.8 Duretec HE 92kW a byl jsem vždy konsternován dýchavičností motorizace a to ať klasické 1,6 a 1,4 ani nemluvit v modelech od Hyundai které jsem si zapůjčil. Minulý týden jsem si zapůjčil jako poslední, novou i30 WG v plné palbě s NAVI a paketem komfort s motorem 1,6 GDI.
Jelikož nejsem zvyklý na koncepce Korejských motorů tak jsem byl prvních pár km zklamán, ale pak si říkám, skus ho potahat a vytočit a ejhle najednou se z motoru do kabiny ozval jaderný zvuk a auto velice dobře táhlo, motor jako bych vyměnil za jiný. Osobně jsem najel asi 350km a jsem tím motorem absolutně nadšen, těch 99kW tam je, jen jsou až nahoře.
Jinak mimo vyšší otáčky se auto, potažmo ten motor chová standartně, podřazení ze 6 na 4 a plyn k podlaze přinese i celkem dobrý požitek při předjíždění a jízdy samotné. Jednoznačně jsem vybral novou i30 s tímto motorem, ta předváděčka měla asi 2 tisíce najeto a tak jsem jí tolik netýral, ale při agresivnější jíždě jsem byl na 7,5L/100Km.
Dalších 100Km jela žena a tak stáhla můj průměr na 6,5/100Km, jízda ve 2 dospělých lidech a dítětem vzadu na sedačce, takže ta spotřeba je fajn, Mondeo nám bere těch 9L/100Km.
Osobně jsem motorem nadšen.
Re: 1,4 CRDi versus 1,6GDI
Napsal: 20 srp 2012, 16:37
od Chasnik
Jakube, já podřazuju ze 6 na 3, když je potřeba
Re: 1,4 CRDi versus 1,6GDI
Napsal: 21 srp 2012, 12:23
od Deegr
Trojka je odstupňovaná do 140 km/h (tacho), takže při předjíždění je určitě lepší podřadit až na trojku a držet ji do 7000rpm, pak teprve řadit, pokud to bude delší kolona. Já jezdím stejně, jak zde píšu, nebojím se auto vytočit až na 7000 rpm a musím říct, že v tu chvíli nevěřím, že je tam jenom 1.6. Většinou jezdím do 2500 rpm a pokud chci předjet, tak si podřadím a pak nestíhá ani 1.9 TDI
Zdravím černého Passata
Re: 1,4 CRDi versus 1,6GDI
Napsal: 27 úno 2013, 18:45
od rudolf.tomka
Re: 1,4 CRDi versus 1,6GDI
Napsal: 27 úno 2013, 21:57
od Mirus30
Deegr píše:Trojka je odstupňovaná do 140 km/h (tacho), takže při předjíždění je určitě lepší podřadit až na trojku a držet ji do 7000rpm, pak teprve řadit, pokud to bude delší kolona. Já jezdím stejně, jak zde píšu, nebojím se auto vytočit až na 7000 rpm a musím říct, že v tu chvíli nevěřím, že je tam jenom 1.6. Většinou jezdím do 2500 rpm a pokud chci předjet, tak si podřadím a pak nestíhá ani 1.9 TDI
Zdravím černého Passata
Přesně tak, když ho podržíš nahoře tak kdo neví, určitě by nehádal 1,6 atmo pod kapotou, ten zvuk zacinam mit rad, zkousel uz jste nekdo strelbu podle PP? Ja si zajel asi 3km pod plynem a skoncil na 14,2l/100
Re: 1,4 CRDi versus 1,6GDI
Napsal: 28 úno 2013, 06:47
od mnkk
Deegr píše:pokud chci předjet, tak si podřadím a pak nestíhá ani 1.9 TDI
Zdravím černého Passata
Passatista asi nemal chuť na nahaňačku.
Re: 1,4 CRDi versus 1,6GDI
Napsal: 28 úno 2013, 09:59
od Deegr
Při 30 km střelbě mi PP ukazoval spotřebu přes 16 litrů
Passat měl chuť a také se snažil. Vždyť jsme jeli na silnici z Plzně do Klatov přes 180km/h
Ale prostě se vzdaloval. Byla to generace B6 T
DI, takže 130koní.
Re: 1,4 CRDi versus 1,6GDI
Napsal: 28 úno 2013, 10:13
od mnkk
Dopohody.
myslím, že s maximálkou cez 205km/h by ti nakoniec ušiel. Asi už nemal v nádrži naftu.
Ja by som sa ťa držal zubami- nechtami.
Re: 1,4 CRDi versus 1,6GDI
Napsal: 28 úno 2013, 10:26
od Deegr
Možná tak na dálnici bude mít dost času se rozjet přes 200, ale ne na normální silnici. Ono také bůh ví, kolik měl nalítáno, ale už tam nemusel mít ani těch 130 koní.
Re: 1,4 CRDi versus 1,6GDI
Napsal: 28 úno 2013, 10:36
od mnkk
Odhadom 350tis. km
Nie je to bežné ale občas sa ma tiež nieko drží a je to hlavne o tom kto vydrží a kedy už má strach.
Pamatám si na jednu príhohu keď sa na mňa lepil jeden borec s A4. Ja som mal 90k, on 110k, po dedinách nemal šancu. Keby sme mali vymenené autá (ja by som mal jeho), tak by som mu ušiel snáď o kilometer. Ak sa bojíš nedokážeš nič. Ďajšia vec je auto a cestu dobre poznať. Potom ťa nikto nedobehne. A posledná vec, na to si daj pozor. Pri takýchto dokazovačkách prídeš lahko o život. Keď to vyšívam za normálného provozu po dialnici furt na doraz, tak mám hlavu ako melón, lebo nikdy nevieš kto ti vbehne.
Niekedy je lepšie sa na to vys**ť.
Re: 1,4 CRDi versus 1,6GDI
Napsal: 28 úno 2013, 11:56
od idam.i
Keď tak čítam,čo tu píšete,tak som rád,že nejazdím vo vašom kraji.Nie ,že by u nás bolo málo krížov pri ceste.
Re: 1,4 CRDi versus 1,6GDI
Napsal: 28 úno 2013, 12:19
od mnkk
Čo bolo, bolo...
Re: 1,4 CRDi versus 1,6GDI
Napsal: 25 úno 2016, 23:08
od M-techI30
Lubka píše:Ahoj.
Můžete se někdo podělit o své dojmy s motorem 1,4 CRDi? A docela by mě zajímalo jeho srovnání s motorem 1,6 GDI (pružnost,záběr od spodu,hluk,spotřeba atd).
Který s těchto motorů by jste doporučili při předpokládaném ročním ujetí cca 15 000 km.
Dík.
Zdravím na fóru,jsem tu novy a rad bych reagoval.
Mám již 2 roky Hyundai I30 kombi 2014 1.4Crdi jako sluzebku a musím říct ze chápu ze tuto motorizaci nikdo nekupuje,auto netáhne v žádných otáčkách,spotřeba 6,5L/100km,auto line,řazeni nepomáhá.rozdil ve váze oproti 1.6crdi asi 15kg.v tuto chvíli mám najeto 100000 a už nikdy víc Hyundai,podvozek strašně mekej,posilovač řízení bez odezvy,jediné co se mi líbí je snadnost parkování s couvaci kamerou po Praze,vejdu se i do míst kam jindy ne.tot moje postřehy za dva roky utrpení za volantem line herky.P.S.: mám menší problém s turbem,nevím zda se již také někdo setkal,občas se stane ze turbo nesepne a z 1.4crdi je rázem 1.4sdi. V servisu se samozřejmě nic neukazalo, plus ještě jeden problém,při akceleraci(zvlášť s nalozenym autem,nebo při jízdě do kopce) cca mezi 1500-2000 otáčky se motor,nebo spíše turbo jako by zachveje a rozvybruje cele auto,stává se to jen v těchto otáčkách.servis zase nic neví i když jsem přímo předvedl technikovy a ten jen kroutit hlavou,jak strašně je to auto line a jak nejede.
Díky Za případnou odezvu M
Re: 1,4 CRDi versus 1,6GDI
Napsal: 26 úno 2016, 09:21
od Mirus30
M-techI30 píše:Lubka píše:Ahoj.
Můžete se někdo podělit o své dojmy s motorem 1,4 CRDi? A docela by mě zajímalo jeho srovnání s motorem 1,6 GDI (pružnost,záběr od spodu,hluk,spotřeba atd).
Který s těchto motorů by jste doporučili při předpokládaném ročním ujetí cca 15 000 km.
Dík.
.v tuto chvíli mám najeto 100000 a už nikdy víc Hyundai
Nikdy vic Hyundai proto, ze v nem mas motor co ti nevyhovuje... no i tak se to da napsat
Re: 1,4 CRDi versus 1,6GDI
Napsal: 26 úno 2016, 11:22
od mikodim