Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI ?
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
to mas tak, u dacie to kazdy hned opovrhne nebot to delaji rumuni,ale to ze nase auta nez postavili noso delali turci a indie to nikomu nevadi,pritom je to z jendoho pytle,dnes se vse dela v zemich kde je levna pracovni sila, bez si koupit micheliny a zjistis ze byly vyrobene v cine s atestem vydany v evrope,tak je to se vsim,proste tam je levna prac.sila a oni musi co nejvetsi zisky,jsou to prece kapitaliste
jak prisly novinky od dacie,logan,duster a treba toho dustrera pote srovnavali v terenu s obdobnymi vozu od jinych znacek tak duster je udelal jak malinu, sice desing by mohl byt jiny ale to by pak vsechny auta stejne s malymi rozdily,pritom vybava neni k zahozeni
jak prisly novinky od dacie,logan,duster a treba toho dustrera pote srovnavali v terenu s obdobnymi vozu od jinych znacek tak duster je udelal jak malinu, sice desing by mohl byt jiny ale to by pak vsechny auta stejne s malymi rozdily,pritom vybava neni k zahozeni
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
- Reklama
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
aaa
Naposledy upravil(a) paserak dne 26 říj 2012, 23:34, celkem upraveno 1 x.
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Duster v hnědé a hlavně černé metalíze je hodně pěkný.S tím bych neměl sebemenší problém,je to funkční, ikdyž trošku levně vyrobený auto, což je místy vidět...
A Lodgy,to se mi vyloženě líbí,koupil bych si ho radši,než VW Caddy maxi nebo jak se to jmenuje.Oproti Loganu MCV skok kupředu.U koncernu umí jen faceliftovat a lidi jim to žerou i s navijákem.
Na druhou stranu,byl bych asi trochu pokrytec, chvíli bych se s tím nápisem Dacia musel sžívat.No ale zase my,majitélé Hyundai máme co povídat, na nás se ještě před pár lety dívalo úplně stejně jako na majitelé dnešních Dacií.
A Lodgy,to se mi vyloženě líbí,koupil bych si ho radši,než VW Caddy maxi nebo jak se to jmenuje.Oproti Loganu MCV skok kupředu.U koncernu umí jen faceliftovat a lidi jim to žerou i s navijákem.
Na druhou stranu,byl bych asi trochu pokrytec, chvíli bych se s tím nápisem Dacia musel sžívat.No ale zase my,majitélé Hyundai máme co povídat, na nás se ještě před pár lety dívalo úplně stejně jako na majitelé dnešních Dacií.
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
[Na druhou stranu,byl bych asi trochu pokrytec, chvíli bych se s tím nápisem Dacia musel sžívat.No ale zase my,majitélé Hyundai máme co povídat, na nás se ještě před pár lety dívalo úplně stejně jako na majitelé dnešních Dacií.[/quote]
Niektorý sa pozerajú aj teraz !
Niektorý sa pozerajú aj teraz !
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Alespon v mym okoli se ten pohled moc nezmenil...klasika, jak to ma moderni design, tak je to okopirovany, jak se vyskytne mala zavada, tak je to korejska sunka a tak dale...
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Pred pár rokmi si takto robili borci srandu z Japonských áut.Že vydržia max. 3 roky ,alebo 100.000km.
Len sa bojím,aby nás o pár rokov neprevalcovali autá z Číny.
Aby som nebol úplne off topic.Zo svojej skúsenosti môžem povedať ,že výhodou GDI je,že motor je schopný pracovať a aj výrazne ,od spodu (od cca. 1750ot./ min.).Bez problémov ide za plynom a hore ešte pekne ožíva.
Len sa bojím,aby nás o pár rokov neprevalcovali autá z Číny.
Aby som nebol úplne off topic.Zo svojej skúsenosti môžem povedať ,že výhodou GDI je,že motor je schopný pracovať a aj výrazne ,od spodu (od cca. 1750ot./ min.).Bez problémov ide za plynom a hore ešte pekne ožíva.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
2 dulezite prvky:69pavel píše:to mas tak, u dacie to kazdy hned opovrhne nebot to delaji rumuni,ale to ze nase auta nez postavili noso delali turci a indie to nikomu nevadi,pritom je to z jendoho pytle,........
1) nase auta delali turci a indove - dulezity je prave ten minuly cas
2) dacie delaji Rumuni na Francouzske (ba co hur, Renaultacke) technologii - to me opravdu desi
nejaky cas jsem opravdu seriozne zvazoval Dustera, protoze se mi fakt libil a v testech dopada relativne dobre, on vypada docela dobre jeste ve chvili, kdyz vedle nej stojite, ale pak, z opravdu blizkeho pohledu...
i30 2012 1,6 MPI DOHC CVVT
http://moje.auto.cz/jeremiasz/hyundai-i30.html
predchozi
Fiat TIPO 2.0ie 8V - prenechano zene
Fiat TIPO 1.4 - Killed In Action
http://moje.auto.cz/jeremiasz/hyundai-i30.html
predchozi
Fiat TIPO 2.0ie 8V - prenechano zene
Fiat TIPO 1.4 - Killed In Action
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Já jen tak na závěr toho, co jsem se původně ptal.
Dnes jsem vrátil i30 kombi paket Style + navigace s motorem 1.6 GDI, kterou jsem měl půjčenou na víkend.
A musím říci paráda. Spotřebu jsem měl 6,8 l kombinovaně město a silnice I. třídy, najeto cca 400 km. Při vypnutí ECO driving ještě větší spokojenost, takže moje volba padla na 1.6 GDI.
Všem děkuji za příspěvky.
Dnes jsem vrátil i30 kombi paket Style + navigace s motorem 1.6 GDI, kterou jsem měl půjčenou na víkend.
A musím říci paráda. Spotřebu jsem měl 6,8 l kombinovaně město a silnice I. třídy, najeto cca 400 km. Při vypnutí ECO driving ještě větší spokojenost, takže moje volba padla na 1.6 GDI.
Všem děkuji za příspěvky.
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Tak až ti ji doručí do salónu, tak se nezapomeň pochlubit
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Mal som jednu testovaciu jazdu s klasickou 1.6kou a potom som den jazdil na 1.6 GDI.
Obe auta mali surovy, nezabehnuty motor (1.6 cca 500km, 1.6 GDI cca 800km)
Kazdopadne rozdiel v prospech 1.6 GDI hovoril v ochote ist za plynom, narast vykonu na hranici 4000 ot/min. a v spotrebe. Kedy som sa s GDI dostal na hranicu 6.5l bez akejkolvek snahy o ekonomicku jazdu a pri snahe otestovat ten motor v meste, mimo mesto a nadialnici to povazujem za super vykon. S klasickou 1.6kou som testovaciu jazdu dlhu cca 50km mesto/dialnica/mimo mesto spravil za 8l.
Toto ma utvrdilo v rozhodovani zvolit do kombiku 1.6 GDI.
Obe auta mali surovy, nezabehnuty motor (1.6 cca 500km, 1.6 GDI cca 800km)
Kazdopadne rozdiel v prospech 1.6 GDI hovoril v ochote ist za plynom, narast vykonu na hranici 4000 ot/min. a v spotrebe. Kedy som sa s GDI dostal na hranicu 6.5l bez akejkolvek snahy o ekonomicku jazdu a pri snahe otestovat ten motor v meste, mimo mesto a nadialnici to povazujem za super vykon. S klasickou 1.6kou som testovaciu jazdu dlhu cca 50km mesto/dialnica/mimo mesto spravil za 8l.
Toto ma utvrdilo v rozhodovani zvolit do kombiku 1.6 GDI.
Hyundai i30 kombi 1.6GDI Style cool red 10/2012 -
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Měl jsem podruhé možnost se svést s i30 GDI v kombíku (náhradní auto za moje i30CRDI které zůstalo 2 dny v servise) trochu jsem si poopravil názor na GDI, při první zkušenosti jsem najel cca 500 km s GDI co měla najeto 600 km a teď jsem dostal auto co mělo najeto 5600 km. Přesto že se jedná o těžší kombík a odstup několika měsíců, tak musím říct, že po zajetí ten motor opravdu znatelně ožije a kolem 5 -6 tis už má ji lehce sportovní charakter. V nízkých otáčkách se sbírá slušně a je pěkně tichý. Jedině zpřevodování 1 a 2 stupeň není asi úplně ideální, ale jde to poznat jen při snaze o max. akceleraci, kdy ta dvojka spadne do nízkých otáček ve kterých to ještě nejede.(možná to neumím) Ale při normálním ježdění pohodička. Ještě musím zmínit podvozek, ten je u nové generace hlavně v zimě deluxe.
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
A nesnazil ses o akceleraci na kluzkem povrchu? Stalo se mi o vikendu, ze pri rozjezdu do stoupani se mi to taky pridusilo, ale videl bych to na priskrceni motoru antiprokluzem.
Hyundai i30-2012 Style 99kW 04/2012...soucasnost
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Koukám, že pomatené zpřevodování zdědila nová i30 od svého staršího bratříčka . Carvere, nedělej si starosti, ten skok mezi jedničkou a dvojkou není způsoben tím, že neumíš jezdit, ale tím, že někdo při konstrukci auta málo přemýšlel... Týká se to jenom benzínů, CRDI jsou bez problémů, tam tah jedničky a dvojky krásně navazuje.Carver10 píše: Jedině zpřevodování 1 a 2 stupeň není asi úplně ideální, ale jde to poznat jen při snaze o max. akceleraci, kdy ta dvojka spadne do nízkých otáček ve kterých to ještě nejede.(možná to neumím).
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Myslíš ,že Eco driving má aj inú funkciu ,okrem ukazovania optimálneho preradenia ? Pochybujem,že by akokolvek zasahovalo do chodu motora.Čo som sa pýtal v servise,tak mi tvrdili ,že len odporúča ako radiť.jarry.p píše:Já jen tak na závěr toho, co jsem se původně ptal.
Dnes jsem vrátil i30 kombi paket Style + navigace s motorem 1.6 GDI, kterou jsem měl půjčenou na víkend.
A musím říci paráda. Spotřebu jsem měl 6,8 l kombinovaně město a silnice I. třídy, najeto cca 400 km. Při vypnutí ECO driving ještě větší spokojenost, takže moje volba padla na 1.6 GDI.
Všem děkuji za příspěvky.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Tu akceleraci jsem zkoušel samozřejmě na suchu. Druhý den nasněžilo tak přišlo ke slov i ESP, myslím že je nastaveno dobře, půl hodinky jsem ho zkoušel na sněhu na opuštěném parkovišti(když už to auto nebylo moje ) Nejde ani moc poznat kdy zasahuje, problikává přitom kontrolka v rychloměru a nebránilo s ruční brzdou dělat 180ky. Takže i s ním docela zábava a rychlejší rozjezdy - nemusel jsem korigovat plyn ať se zbytečně neprotáčejí kola. Do zatáčky auto samozřejmě ujíždí v ryhlejší jízdě do boku, ale pořád jde pěkně řídit a zadek (u prázdného auta) nikdy nečekaně neustřelil. I s vypnutým ESP je auto pěkně vyvážené, jen samozřejmě častěji hrabou kola. Řek bych že ESP trochu prodlouží život předním pneumatikám. Ještě mi připadne že verze kombi je na cestě v příme jízdě stabilnější než hatch, na rovné cestě prakticky nejsou potřebné korekce volantem, to sice není asi sportovní, ale je to pohodové zejména na delší cestování. To je dobrá vlastnost i mojí starší CRDI CW, na dálnici to prostě jede jak po kolejích. Většinou se v testech vyčítá odtažité řízení, mi ale vyhovuje víc než např. ve služebních Octávkách. Octávka je daleko víc citlivá na nerovnosti cesty a boční vítr, musí se více řídit.Haer píše:A nesnazil ses o akceleraci na kluzkem povrchu? Stalo se mi o vikendu, ze pri rozjezdu do stoupani se mi to taky pridusilo, ale videl bych to na priskrceni motoru antiprokluzem.