Stránka 4 z 32

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Napsal: 01 srp 2012, 12:54
od 69pavel
to mas tak, u dacie to kazdy hned opovrhne nebot to delaji rumuni,ale to ze nase auta nez postavili noso delali turci a indie to nikomu nevadi,pritom je to z jendoho pytle,dnes se vse dela v zemich kde je levna pracovni sila, bez si koupit micheliny a zjistis ze byly vyrobene v cine s atestem vydany v evrope,tak je to se vsim,proste tam je levna prac.sila a oni musi co nejvetsi zisky,jsou to prece kapitaliste

jak prisly novinky od dacie,logan,duster a treba toho dustrera pote srovnavali v terenu s obdobnymi vozu od jinych znacek tak duster je udelal jak malinu, sice desing by mohl byt jiny ale to by pak vsechny auta stejne s malymi rozdily,pritom vybava neni k zahozeni

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Napsal: 01 srp 2012, 17:51
od paserak
aaa

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Napsal: 01 srp 2012, 18:25
od enjoy
Duster v hnědé a hlavně černé metalíze je hodně pěkný.S tím bych neměl sebemenší problém,je to funkční, ikdyž trošku levně vyrobený auto, což je místy vidět...
A Lodgy,to se mi vyloženě líbí,koupil bych si ho radši,než VW Caddy maxi nebo jak se to jmenuje.Oproti Loganu MCV skok kupředu.U koncernu umí jen faceliftovat a lidi jim to žerou i s navijákem.
Na druhou stranu,byl bych asi trochu pokrytec, chvíli bych se s tím nápisem Dacia musel sžívat.No ale zase my,majitélé Hyundai máme co povídat, na nás se ještě před pár lety dívalo úplně stejně jako na majitelé dnešních Dacií.

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Napsal: 01 srp 2012, 19:08
od idam.i
[Na druhou stranu,byl bych asi trochu pokrytec, chvíli bych se s tím nápisem Dacia musel sžívat.No ale zase my,majitélé Hyundai máme co povídat, na nás se ještě před pár lety dívalo úplně stejně jako na majitelé dnešních Dacií.[/quote]

Niektorý sa pozerajú aj teraz ! :oops:

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Napsal: 01 srp 2012, 19:37
od Hardcam
Alespon v mym okoli se ten pohled moc nezmenil...klasika, jak to ma moderni design, tak je to okopirovany, jak se vyskytne mala zavada, tak je to korejska sunka a tak dale...

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Napsal: 01 srp 2012, 20:13
od idam.i
Pred pár rokmi si takto robili borci srandu z Japonských áut.Že vydržia max. 3 roky ,alebo 100.000km. :roll:
Len sa bojím,aby nás o pár rokov neprevalcovali autá z Číny. :cry:

Aby som nebol úplne off topic.Zo svojej skúsenosti môžem povedať ,že výhodou GDI je,že motor je schopný pracovať a aj výrazne ,od spodu (od cca. 1750ot./ min.).Bez problémov ide za plynom a hore ešte pekne ožíva.

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Napsal: 07 srp 2012, 16:47
od jeremiasz
69pavel píše:to mas tak, u dacie to kazdy hned opovrhne nebot to delaji rumuni,ale to ze nase auta nez postavili noso delali turci a indie to nikomu nevadi,pritom je to z jendoho pytle,........
2 dulezite prvky:
1) nase auta delali turci a indove - dulezity je prave ten minuly cas
2) dacie delaji Rumuni na Francouzske (ba co hur, Renaultacke) technologii - to me opravdu desi

nejaky cas jsem opravdu seriozne zvazoval Dustera, protoze se mi fakt libil a v testech dopada relativne dobre, on vypada docela dobre jeste ve chvili, kdyz vedle nej stojite, ale pak, z opravdu blizkeho pohledu... #-o

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Napsal: 10 zář 2012, 11:35
od jarry.p
Já jen tak na závěr toho, co jsem se původně ptal.
Dnes jsem vrátil i30 kombi paket Style + navigace s motorem 1.6 GDI, kterou jsem měl půjčenou na víkend.
A musím říci paráda. Spotřebu jsem měl 6,8 l kombinovaně město a silnice I. třídy, najeto cca 400 km. Při vypnutí ECO driving ještě větší spokojenost, takže moje volba padla na 1.6 GDI.

Všem děkuji za příspěvky.

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Napsal: 10 zář 2012, 20:36
od Chasnik
Tak až ti ji doručí do salónu, tak se nezapomeň pochlubit ;)

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Napsal: 10 zář 2012, 21:08
od jostrih
Mal som jednu testovaciu jazdu s klasickou 1.6kou a potom som den jazdil na 1.6 GDI.
Obe auta mali surovy, nezabehnuty motor (1.6 cca 500km, 1.6 GDI cca 800km)
Kazdopadne rozdiel v prospech 1.6 GDI hovoril v ochote ist za plynom, narast vykonu na hranici 4000 ot/min. a v spotrebe. Kedy som sa s GDI dostal na hranicu 6.5l bez akejkolvek snahy o ekonomicku jazdu a pri snahe otestovat ten motor v meste, mimo mesto a nadialnici to povazujem za super vykon. S klasickou 1.6kou som testovaciu jazdu dlhu cca 50km mesto/dialnica/mimo mesto spravil za 8l.
Toto ma utvrdilo v rozhodovani zvolit do kombiku 1.6 GDI.

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Napsal: 12 pro 2012, 07:39
od Carver10
Měl jsem podruhé možnost se svést s i30 GDI v kombíku (náhradní auto za moje i30CRDI které zůstalo 2 dny v servise) trochu jsem si poopravil názor na GDI, při první zkušenosti jsem najel cca 500 km s GDI co měla najeto 600 km a teď jsem dostal auto co mělo najeto 5600 km. Přesto že se jedná o těžší kombík a odstup několika měsíců, tak musím říct, že po zajetí ten motor opravdu znatelně ožije a kolem 5 -6 tis už má ji lehce sportovní charakter. V nízkých otáčkách se sbírá slušně a je pěkně tichý. Jedině zpřevodování 1 a 2 stupeň není asi úplně ideální, ale jde to poznat jen při snaze o max. akceleraci, kdy ta dvojka spadne do nízkých otáček ve kterých to ještě nejede.(možná to neumím) Ale při normálním ježdění pohodička. Ještě musím zmínit podvozek, ten je u nové generace hlavně v zimě deluxe.

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Napsal: 12 pro 2012, 08:38
od Haer
A nesnazil ses o akceleraci na kluzkem povrchu? Stalo se mi o vikendu, ze pri rozjezdu do stoupani se mi to taky pridusilo, ale videl bych to na priskrceni motoru antiprokluzem.

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Napsal: 12 pro 2012, 10:25
od Chasnik
Carver10 píše: Jedině zpřevodování 1 a 2 stupeň není asi úplně ideální, ale jde to poznat jen při snaze o max. akceleraci, kdy ta dvojka spadne do nízkých otáček ve kterých to ještě nejede.(možná to neumím).
Koukám, že pomatené zpřevodování zdědila nová i30 od svého staršího bratříčka ](*,). Carvere, nedělej si starosti, ten skok mezi jedničkou a dvojkou není způsoben tím, že neumíš jezdit, ale tím, že někdo při konstrukci auta málo přemýšlel... Týká se to jenom benzínů, CRDI jsou bez problémů, tam tah jedničky a dvojky krásně navazuje.

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Napsal: 12 pro 2012, 10:29
od idam.i
jarry.p píše:Já jen tak na závěr toho, co jsem se původně ptal.
Dnes jsem vrátil i30 kombi paket Style + navigace s motorem 1.6 GDI, kterou jsem měl půjčenou na víkend.
A musím říci paráda. Spotřebu jsem měl 6,8 l kombinovaně město a silnice I. třídy, najeto cca 400 km. Při vypnutí ECO driving ještě větší spokojenost, takže moje volba padla na 1.6 GDI.

Všem děkuji za příspěvky.
Myslíš ,že Eco driving má aj inú funkciu ,okrem ukazovania optimálneho preradenia ? Pochybujem,že by akokolvek zasahovalo do chodu motora.Čo som sa pýtal v servise,tak mi tvrdili ,že len odporúča ako radiť.

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Napsal: 12 pro 2012, 19:35
od Carver10
Haer píše:A nesnazil ses o akceleraci na kluzkem povrchu? Stalo se mi o vikendu, ze pri rozjezdu do stoupani se mi to taky pridusilo, ale videl bych to na priskrceni motoru antiprokluzem.
:) Tu akceleraci jsem zkoušel samozřejmě na suchu. Druhý den nasněžilo tak přišlo ke slov i ESP, myslím že je nastaveno dobře, půl hodinky jsem ho zkoušel na sněhu na opuštěném parkovišti(když už to auto nebylo moje :D ) Nejde ani moc poznat kdy zasahuje, problikává přitom kontrolka v rychloměru a nebránilo s ruční brzdou dělat 180ky. Takže i s ním docela zábava a rychlejší rozjezdy - nemusel jsem korigovat plyn ať se zbytečně neprotáčejí kola. Do zatáčky auto samozřejmě ujíždí v ryhlejší jízdě do boku, ale pořád jde pěkně řídit a zadek (u prázdného auta) nikdy nečekaně neustřelil. I s vypnutým ESP je auto pěkně vyvážené, jen samozřejmě častěji hrabou kola. Řek bych že ESP trochu prodlouží život předním pneumatikám. Ještě mi připadne že verze kombi je na cestě v příme jízdě stabilnější než hatch, na rovné cestě prakticky nejsou potřebné korekce volantem, to sice není asi sportovní, ale je to pohodové zejména na delší cestování. To je dobrá vlastnost i mojí starší CRDI CW, na dálnici to prostě jede jak po kolejích. Většinou se v testech vyčítá odtažité řízení, mi ale vyhovuje víc než např. ve služebních Octávkách. Octávka je daleko víc citlivá na nerovnosti cesty a boční vítr, musí se více řídit.