Stránka 4 z 5
Re: Prechod z i30cw 1.6 93kw na ix35 2.0 120kw cvvt
Napsal: 10 led 2013, 20:35
od Jardach
Zajímavé posla jsem zprávu z práce,čili přes americké firewall servry a na forum to nedošlo asi Obama
Každopádně děkuji všem za ohlasy a od několika z vám jsem slyšel to co jsem chtěl,že 2l benzín s ix35 je mininálně tak živý jako 1,6 93kw v i30cw a to je pro mě to podstatné,možná budu oblíbenec FISHkaa ,ale prostě spotřebu neřeším a jsem pro benzín na úkor omrdesáti naftových udělátek ,které se mohou pokazit (naftaři mě nekamenujte,je to můj názor,v žádném případě vás nekritizuji ! ) takže teď už jen rozhodnutí,vzít něco z předváděček,nebo objednat nový ,ovšem u předváděček je zase hodně zajímavá cena
Re: Prechod z i30cw 1.6 93kw na ix35 2.0 120kw cvvt
Napsal: 10 led 2013, 20:42
od barsuk
Hardcam píše:To je doprodej jak stehno
porad to v benzinu a "plny" se 4 stupnovym automatem vychazi na 900...vyprodej Santa fecek 2.7 v plny palbe byl 530 tisic ,-, to uz bylo jiny kafe
Ceníková cena a realita prodeje jsou rozdílné příběhy, a řeč byla o 5° manuálu s redukcí. Kolega teď jednoho Lesníka koupil a hned ho zplynoval, proto jsem to zmínil. Vyjede to neuvěřitelné krpály, což je ovšem 95% lidí k ničemu. Ad dvoulitr benzín v iX35, já proti němu nic nemám, je to takový konec začátek tohoto století, bohužel ořezaný Euro 5, ale ta převodovka je fakt minulé století, ovšem je robustní a bezproblémová... Proto když už bych měl tu potřebu jezdit do hor a jezdit málo a krátké trasy a parkovat venku, tak bych do toho šel ve čtyřkolce. Ale ve dvoukolce mi to moc smysl nedává, leda kdyby to mělo jezdit stále naložené...1.6GDI je fajn, snad jen obavy z léty neprověřeného přímovstřiku chápu.
Hele Jardachu zatímco jsem datloval, tak jsi se rozhodl, nicméně fakt se v tom dvoulitru s manuálem projeď a srovnej si to s 1.6 GDI v tom samém tedy pokud chceš dvoukolku což jsi nám neprozradil nebo jsem to přehlédl. Netvrď nám, že v Ústí je dealer takový vemeno, že to neumí zařídit. Tak si zajeď do Práglu. V půlmilionovém budgetu to nehraje roli.
A napiš mi jak se Ti řadilo a kolik ta 1.6 a 2.0 točila a zrychlovala při různých rychlostech a kvaltech a jaký jsi měl pocit, fakt mě to zajímá.
Nafta patří do traktoru je zjevně Tvé heslo!
Re: Prechod z i30cw 1.6 93kw na ix35 2.0 120kw cvvt
Napsal: 10 led 2013, 21:14
od vorlajz
v Ústí n.L. jsem kupoval auto...
Re: Prechod z i30cw 1.6 93kw na ix35 2.0 120kw cvvt
Napsal: 10 led 2013, 22:19
od FISHkaa
Jardach píše:Zajímavé posla jsem zprávu z práce,čili přes americké firewall servry a na forum to nedošlo asi Obama
Každopádně děkuji všem za ohlasy a od několika z vám jsem slyšel to co jsem chtěl,že 2l benzín s ix35 je mininálně tak živý jako 1,6 93kw v i30cw a to je pro mě to podstatné,možná budu oblíbenec FISHkaa ,ale prostě spotřebu neřeším a jsem pro benzín na úkor omrdesáti naftových udělátek ,které se mohou pokazit (naftaři mě nekamenujte,je to můj názor,v žádném případě vás nekritizuji ! ) takže teď už jen rozhodnutí,vzít něco z předváděček,nebo objednat nový ,ovšem u předváděček je zase hodně zajímavá cena
IMHO neuděláš chybu, já sám sem si nechal dodělat plyn a dynamika žádná, dojezd případně dvojnásobný, šetřím motor (karbon) a záruka trvá...
Re: Prechod z i30cw 1.6 93kw na ix35 2.0 120kw cvvt
Napsal: 11 led 2013, 09:09
od Jardach
barsuk píše:Hardcam píše:To je doprodej jak stehno
porad to v benzinu a "plny" se 4 stupnovym automatem vychazi na 900...vyprodej Santa fecek 2.7 v plny palbe byl 530 tisic ,-, to uz bylo jiny kafe
Ceníková cena a realita prodeje jsou rozdílné příběhy, a řeč byla o 5° manuálu s redukcí. Kolega teď jednoho Lesníka koupil a hned ho zplynoval, proto jsem to zmínil. Vyjede to neuvěřitelné krpály, což je ovšem 95% lidí k ničemu. Ad dvoulitr benzín v iX35, já proti němu nic nemám, je to takový konec začátek tohoto století, bohužel ořezaný Euro 5, ale ta převodovka je fakt minulé století, ovšem je robustní a bezproblémová... Proto když už bych měl tu potřebu jezdit do hor a jezdit málo a krátké trasy a parkovat venku, tak bych do toho šel ve čtyřkolce. Ale ve dvoukolce mi to moc smysl nedává, leda kdyby to mělo jezdit stále naložené...1.6GDI je fajn, snad jen obavy z léty neprověřeného přímovstřiku chápu.
Hele Jardachu zatímco jsem datloval, tak jsi se rozhodl, nicméně fakt se v tom dvoulitru s manuálem projeď a srovnej si to s 1.6 GDI v tom samém tedy pokud chceš dvoukolku což jsi nám neprozradil nebo jsem to přehlédl. Netvrď nám, že v Ústí je dealer takový vemeno, že to neumí zařídit. Tak si zajeď do Práglu. V půlmilionovém budgetu to nehraje roli.
A napiš mi jak se Ti řadilo a kolik ta 1.6 a 2.0 točila a zrychlovala při různých rychlostech a kvaltech a jaký jsi měl pocit, fakt mě to zajímá.
Nafta patří do traktoru je zjevně Tvé heslo!
Máš to trošku popletené z Ústí je vorlajz
já jsem z vesnice (Morava) ,do Práglu bych i zajel ,jenže co jsem pracně našel 2litr na webu tak když jsem na prodejce zavolal ,vůz už nemají a na webu to ještě nesmázli
Naftu neřeším práve pro moc elektronických udělátek co se mohou posrat a taky teď jsem počítal že rozdíl v ceně auta nafta benzin ,když jedno mi bude žrát 10l a nafta dejme tomu 6,5 tak se mi vrátí někdy po 100000km ,což jsou 3 roky a teprve to bude šul nul.
K té 4kolce do toho bych šel nejraději,někde jsem zahlédl (bohužel zase nafta) předváděcí 4kolku za cenu 2kolky
Re: Prechod z i30cw 1.6 93kw na ix35 2.0 120kw cvvt
Napsal: 11 led 2013, 09:11
od Jardach
No každopádně poreferuji jak to dopadlo
Re: Prechod z i30cw 1.6 93kw na ix35 2.0 120kw cvvt
Napsal: 11 led 2013, 23:18
od vorlajz
sakra, rád bych se tou károu svezl....
Re: Prechod z i30cw 1.6 93kw na ix35 2.0 120kw cvvt
Napsal: 12 led 2013, 11:04
od FISHkaa
Praha kámo
Re: Prechod z i30cw 1.6 93kw na ix35 2.0 120kw cvvt
Napsal: 21 led 2013, 22:17
od Jardik
Ahoj,
od septembra som majitelom ix35 2.0 120kw cvvt 6.automat 4x4. Zatial to jazdi vyborne, ale z 90% su to velmi kratke trate. Mimo mesta som bol zatial 2x a som spokojny. Konecne mi klesla aj spotreba na pre mna prijatelnych 9,1L na 100km. V meste to ma spotrebu o dost vyssiu okolo 14,5L. Kedze mam male deti a chodim plne nalozeny na chalupu moc na ceste nepretekam, ale ak potrebujem zrychlit auto reaguje dobre a nemam obavu pri predbiehani ci stihnem alebo nie. Aj ked je pravda, ze pri zaradenom D si ide automat svoje, tak ako ho to naucili. Kto by, ale chcel jazdit sviznejsie ma moznost preradit do sekvencnej polohy a radit si stupne ako potrebuje. Takze asi sa da dostat s toho potom aj vyssia dynamika. Osobne nenajazdim vela km rocne a preto som volil benzin a verim, ze po zabehnuti spotreba v meste este klesne. Zatial ako som pisal vyssie spokojnost.
Re: Prechod z i30cw 1.6 93kw na ix35 2.0 120kw cvvt
Napsal: 22 led 2013, 11:56
od FISHkaa
ahoj, mrkni se na spotřeby na sprintmonitor.de - s automatem budeš mít vždycky vyšší spotřebu. Já na N95 ve městě jezdím +/-10l/100km. Ta spotřeba je ale adekvátní
Re: Prechod z i30cw 1.6 93kw na ix35 2.0 120kw cvvt
Napsal: 20 úno 2013, 16:55
od Jardach
Re: Prechod z i30cw 1.6 93kw na ix35 2.0 120kw cvvt
Napsal: 22 úno 2013, 08:36
od vorlajz
tak kde ho mas?
Re: Prechod z i30cw 1.6 93kw na ix35 2.0 120kw cvvt
Napsal: 22 úno 2013, 17:46
od Jardach
Zatím super svezení,naprostá spokojenost .Bohužel nevím jak u vás ale tady na olomoucku dnes tak trochu vánice,takže fotit ix35 -bílou v chumelenici před domem je jako fotit černocha v tunelu,takže jak bude trošičku lepší počasí (doufám,že už zítra) tak sem hodím fotečky.Co se týká živosti motoru tak jsem mile překvapen i spotřebou čekal jsem to horší ,dnes jsem auto nijak nešetřil a mám ujeto porvních 200km a průměr je 9,2l což je super
Re: Prechod z i30cw 1.6 93kw na ix35 2.0 120kw cvvt
Napsal: 22 úno 2013, 21:36
od Bazi
Tak velká gratulace,aspoň nás na olomoucku bude víc.V Olomouci to je v pohodě,ale u nás 13km od Olomouce od rána pěkná mela.Sněhové jazyky a hroznej vítr,skoro jsem litoval,že jsem nekoupil čtyřkolku
.Ten protiprokluz s ABS je pěkně otravnej (hlavně to cvakání,jak pořád přibržďuje kola).
Re: Prechod z i30cw 1.6 93kw na ix35 2.0 120kw cvvt
Napsal: 22 úno 2013, 21:43
od Jardach
Jsem na tom stejně,byl jsem v práci v Olomouci a vyjel jsem z města směr Ostrava,bydlím na vesnici a o 100 výškových metrů víc bylo jak v jeseníkách,chumelenice
,ale alespoň si autíčko zvyká.
Jinak dnes jsem byl v Prostějově a potkal jsem stříbrnou ix35ku ..koukal na mě jak z jara...ještě nemám SPZky tak viděl ,že jsem v novotě
Na co si nemůžu zvyknout je že oproti i30cw je vepředu místa do šířka...jsem tam skoro jak v kamionu