Stránka 4 z 7

Napsal: 13 srp 2005, 21:17
od syfon
to nahore s tim vejfukem sem byl ja. diky

Napsal: 13 srp 2005, 21:22
od david
svody, pak je katalizator, pak stredak, pak tlumic a concovka ne?? Nikdy sem to nezkoumal, ale melo by to tak nejak bejt....

Pružina

Napsal: 13 srp 2005, 23:06
od rade622
Ta pružina obalená pletivem je pružný díl. Někdo tomu říká pletenec, u mě z automatizace zůstal název vlnovec. Slouží k odstranění přenosu vybrací a rázů od motoru na výfuk a opačně. Pokud je porušený je to to samé jako bys měl děravý výfuk. To opletení je jen ochrana, jeho porušení ještě není tragedie. Dá se vyměnit za jiný stejně jako se mění třeba děravá trubka u vody. Vyřeže se a navaří druhý kus. Cena dle vozu.
Zdar
Rade622

Napsal: 14 srp 2005, 09:36
od syfon
diky mooc sem klidnejsi kdyz to neni urgentni. vlastne se z te pruziny svliklo to opleteni tak to mozna pujde nejak opravit...

re: spotřeba

Napsal: 25 srp 2005, 18:31
od Griffin
Já mám spotřebu 6,7l kombinovaně a to nejezdím dvakrát moc ekonomicky. Předevčírem jsem se vrátil z Chorvatska a ve 2 lidech s plně naloženým kufrem si to vzalo 6,44l. A to jsem po dálnici jel kolem 140km/h a po okrskách kolem 100km/h. Samozřejmě místy pomaleji, ale sem tam jsem tomu taky prohnal pérka :oops:

Spotřeba

Napsal: 25 srp 2005, 21:14
od ivan
No já mám Hyundai Ls-coupe 1.5i 12V a nedávno jsem též řešil spotřebu!
Doslova mi to taky žralo jako tank ,Já sem vycházel stoho,že korejci musí
dovážet ropu,takže to musí papat méně!Papalo mi to z hruba 14l na 100km,to je jako šílený,při dnešní drahotě benzínu!!!
Vy měnil jsem vstřikovací trysky,regulátor tlaku paliva a spotřeba ne a ne klesnout!!Tak mě napadlo ještě vyměnit čidlo u termostatu na volnoběh
motoru! No a ejhle spotřeba klesla,no já byl štasnej jak blecha!!
Ted jezdím průmerně za 6.5l na 100 km a při 120 km/hod 7.5l!!
Ve městě jsem to ještě neskoušel,ale předpokládám těch 9l na 100 km!
Na ten výkon co má můj motor , by to mohlo odpovídat 88 koní!!
A v techničáku mám podobné hodnoty!!!

Spotřeba oleje

Napsal: 25 srp 2005, 21:28
od ivan
Ryba
Mám ten samej motor,ale jen 88 koní typ G4EK!
Ta spotřeba oleje je z důsledku simerinků na dříkách ventilů,měl jem to
samé!!!
Takže hlava dolů a vyndat všechny ventily!! Jeden simerink stojí zhruba
60kč bez daně!!
Máš je rozevřené,olej utíká přes ventily do pístů a tam shoří!!
Mam to udělané a ani kapka nezmizí!
Vydrží od výměny do výměny!!

Napsal: 29 srp 2005, 17:06
od Návštěvník
Pravda, ty simerinky jsou potvory, taky jsem je měnil a od té doby motor olej nežere.

Napsal: 09 zář 2005, 20:35
od Návštěvník
já mám accent gt 1.5 16v DOHC(100koní v základu)ted už mám tak 110koní a žere mi to ve městě tak 9-10litrů.tak to taky odpovídá.tak se mějte

Napsal: 12 zář 2005, 14:25
od Mich@l
Anonymous píše:já mám accent gt 1.5 16v DOHC(100koní v základu)ted už mám tak 110koní a žere mi to ve městě tak 9-10litrů.tak to taky odpovídá.tak se mějte
Čau chlape. Máš 16ti ventila? Jak to šlape? Dá se s tím prohánět i silnější auta? Tím myslím Oktávky s větším obsahem a takové ty malé staré sporťáky (205 Gti, Golf 1.8 Gti). Co? A kolik to jede pod plným kotlem?? Dík za odpověď. Čau

tak to vidis ivane,

Napsal: 13 zář 2005, 12:17
od ryba
taky jsem to probiral s par lidma...obvykle se po startu po delsim stani udela za autem bilej kour, pak uz je to dobry. Ted jsem celej vikend stal mirne do kopce a po startu nic, bez koure. Takze asi fakt to blby tesneni na ventilech.
Sam si to ale urcite nevymenim...na to nemam know how:)

Problem je cena, znamej mechanik rika 1500 matros, 1500 prace...3000. A to nemluvim o cene v servisu. Kdyz slysim kolik to stoji v realu tak bych to nejradsi udelal sam:) Jenze to asi nebude jen tak. No nic...az bude fin rezerva tak to necham udelat...spis ale pomalu potrebuju predni tlumice.

Napsal: 13 zář 2005, 17:20
od lukas.frela
Čus Michale.hele zatím jsem stím jel 200km/h ve třech a eště na mokrý silnici na Mělník.pořád by eště šel ale nechtěl jsem zabít kamarády:-).prohánět jak se to vezme-civic 1.5lsi dostane oktávky kromě rs dostanou taky starej Hyundai S coupe(r.v.92)ty co maj 1.5turbo tu 115koní taky dostal.myslím si že to jede slušně.a zavodil jsem se Civicem VTI a nějak rychle mi taky neujížděl.s 205gti a glfem jsem eště nezávodil tak nevím

Napsal: 13 zář 2005, 17:23
od lukas.frela
stím VTI jsem to rozjížděl na trojáka a porád jsme jeli od sebe stejně daleko.bud ten pilot uměl hovno nebo nevím

Re: tak to vidis ivane,

Napsal: 13 zář 2005, 17:40
od milosh
ryba píše:taky jsem to probiral s par lidma...obvykle se po startu po delsim stani udela za autem bilej kour, pak uz je to dobry. Ted jsem celej vikend stal mirne do kopce a po startu nic, bez koure. Takze asi fakt to blby tesneni na ventilech.
Sam si to ale urcite nevymenim...na to nemam know how:)

Problem je cena, znamej mechanik rika 1500 matros, 1500 prace...3000. A to nemluvim o cene v servisu. Kdyz slysim kolik to stoji v realu tak bych to nejradsi udelal sam:) Jenze to asi nebude jen tak. No nic...az bude fin rezerva tak to necham udelat...spis ale pomalu potrebuju predni tlumice.
Pokud ti jde z vyfuku bilej kour, tak to muze byt tesneni pod hlavou. Me to vyslo na 3000,- vcetne ND a prace.

Napsal: 16 zář 2005, 17:10
od david
Tak chlapi. novy svicky, a filtr..... jede o 30% lip.... nedavno sem dolil olej.... a parad. Ale zase se posralo neco jinyho... nestartuje!!!! Bych to rozkopal.... zejtra na to mrknu...... vubec nevim co s tim je. Bud blbne spinacka nebo cidlo na spojce..... vubec nevim.