Stránka 4 z 5
Napsal: 04 lis 2006, 22:53
od honzik
http://sweb.cz/rene.kramar/Kitcar.htm Jo to je on mluvil jsem snim po telefonu cena je pry zhruba 7tis a je to pry prace na cca 3dny.A pry ty svody jsou opravdu laděný a zvednou vykon pry o max 10%.No nevim.Ted kačky nejsou tak musim počkat ale jak budu mit cestu kolem chtěl bych se u něj zastavit a dat řeč at vim co je zač.
Napsal: 05 lis 2006, 19:03
od nordin
Zdravím všechny...
Po výměně vlnovce mi kámoš řekl, že mé svody jsou vařené odborníkem na slovo vzatým a můžu je rovnou hodit ze skály, jak jsem to viděl, tak děs běs. Naštěstí se mi podařilo sehnat kontakt a můžu je sehnat, ale na Lantru r.v. 94 vše ostatní sedí jak u mé Lantry, můžete mi poradit jestli byly svody u starších vozů řešeny jinak?
Díky moc
Napsal: 06 lis 2006, 11:20
od Michal.Orlova
honzik píše:http://sweb.cz/rene.kramar/Kitcar.htm Jo to je on mluvil jsem snim po telefonu cena je pry zhruba 7tis a je to pry prace na cca 3dny.A pry ty svody jsou opravdu laděný a zvednou vykon pry o max 10%.No nevim.Ted kačky nejsou tak musim počkat ale jak budu mit cestu kolem chtěl bych se u něj zastavit a dat řeč at vim co je zač.
A neptal ses jak to probíhá? Potřebuje tam auto nechat, nebo ví všechny připojovací rozměry a volné místo? Bo jestli tam auto má zůstat, tak to mám z Ostravy trochu z ruky.
Napsal: 06 lis 2006, 15:46
od honzik
Pravě že musi.Nejdřiv se musi udělat přiruba a pak to musi vše napasovat aby se to tam nějak vešlo.Kdyby byli kačky tak mu tam dam sve auto a muže si udělat nějakou připravek na to aby věděl co a jak pry lantru ještě nedělal tak potřebuje čas aby věděl co a jak dalši by mohla byt rychlejc.Zavolej mu a uvidíš co ti řekne
Napsal: 09 čer 2007, 17:27
od kibut
Mne trebalo tiez novy vyfuk a hlavne ten predny diel
Stredny a zadny diel som zohnal, ale predny diel sa da zohnat jedine v Original servise na objednavku (cca 8000 Sk), na to im serem ! Dnes uz problem nemam
, Mam komplet cely novy vyfuk aj s novym prednym dielom, katalyzatorom a vlnovcom
To koleno na zaciatku, co sa zbieha do jednej rury bolo nastastie v dobrom stave, tak tam ostalo. Zvysok je vymeneny. Najlepsie je, ze ma uplne cely vyfuk aj s katalyzatorom vysliel asi na 9 000 SK
Stacili k tomu dva dni driny, autogen, el. zvaracka, ohybacka plechu a par metrov vyfukovej rury...
Napsal: 09 čer 2007, 18:00
od vašek.63
Napsal: 10 čer 2007, 21:58
od drobcek
Ja som taktiž zohnal vlnovec za liter! Montáž ma stála asi 400! Robyl mi to kámoš, inák je to dosť babračka!
Napsal: 20 led 2008, 10:40
od Xfield
Bohužel jsem zjistil, že mám dost popraskaný svody (je vidět, že se je už dřív někdo snažil svařovat - neúspěšně). Takže teď řeším, co s tím. Asi bych sehnal někoho, kdo by to zkusil znovu zavařit, ale pochybuju, že to vzhledem k jejich špatnýmu stavu vydrží.
Takže bych nejspíš chtěl sehnat nerezový - už tady je odkaz na p.Kramáře z Mladé Boleslavy. To je pro mě trochu daleko - neznáte podobnou firmu v Jihomoravským kraji?
Pak jsem tady na fóru našel ještě jednu možnost - použít svody z jinýho motoru. Jenže nevím, jestli je motor Elantry 1,6 shodnej třeba s Lantrou 1,6 - tam jsou prý svody k tomu katu přišroubovaný (samostatnej díl=levnější), takže mě by stačilo ten můj kat odřezat a navařit nový svody. Má nějakej motor shodný uchycení svodů?
Napsal: 21 led 2008, 12:03
od Xfield
Dnes jsem volal do Hyundaie - originál svody s katem (je to jeden díl v celku) přijdou na 22 000,-
...to si snad raděj koupím nový auto
Napsal: 21 led 2008, 14:48
od autopb
vlnovce s 3 oplety stojí od 400 po 950,- podle průměru a delky.
Napsal: 21 led 2008, 14:51
od Vladislav Bureš
autopb píše:vlnovce s 3 oplety stojí od 400 po 950,- podle průměru a delky.
Mohl by jsi dát odkaz? třívrstvý vlnovec od 400,- to je zajímavé
Napsal: 28 led 2008, 12:25
od Xfield
Takže nejspíš si nechám udělat nový svody. Našel jsem nějakou firmu i tady na Moravě, ale má to jeden "drobnej" problém.
Všude mi tvrdí, že nejjednodušší (a levnější) bude vynechat ten první katalizátor. Navařit k novým svodům nepůjde (je to taky litinový pouzdro) a případně by se dal jedině nahradit nějakám univerzálem (další cca 3000,- navíc). Prý by tam vůbec být nemusel, stačí, když tam zůstane funkční ten druhý/zadní kat. Mělo by se to trošku kladně projevit i na výkonu - ostatně u sportovních svodů ten kat taky vynechávají. Ten přední prý slouží k snížení emisí u studených startů.
Takže teď přemýšlím,
jestli má vůbec smysl trvat na zachování toho prvního katu. Máte s tím někdo nějaký zkušenosti?
btw: ještě jsem na netu narazil na speciální vysokoteplotní tmel H2400, který odolává teplotám až 1063 °C .... že bych zkusil ty praskliny slepit?
....jenže cena je taky dost vysoká - 100g za 2000,-
Napsal: 28 led 2008, 12:39
od Vladislav Bureš
Xfield píše:Takže nejspíš si nechám udělat nový svody. Našel jsem nějakou firmu i tady na Moravě, ale má to jeden "drobnej" problém.
Všude mi tvrdí, že nejjednodušší (a levnější) bude vynechat ten první katalizátor. Navařit k novým svodům nepůjde (je to taky litinový pouzdro) a případně by se dal jedině nahradit nějakám univerzálem (další cca 3000,- navíc). Prý by tam vůbec být nemusel, stačí, když tam zůstane funkční ten druhý/zadní kat. Mělo by se to trošku kladně projevit i na výkonu - ostatně u sportovních svodů ten kat taky vynechávají. Ten přední prý slouží k snížení emisí u studených startů.
Takže teď přemýšlím,
jestli má vůbec smysl trvat na zachování toho prvního katu. Máte s tím někdo nějaký zkušenosti?
btw: ještě jsem na netu narazil na speciální vysokoteplotní tmel H2400, který odolává teplotám až 1063 °C .... že bych zkusil ty praskliny slepit?
....jenže cena je taky dost vysoká - 100g za 2000,-
Skutečně nejjednoduší je katík vynechat a nahradit ho buď jen rourou či rezonátorem ten je oproti trubce drobet tišší a jeho cena je od cca 1000 -1500 trochu na výkonu se to projevý ale také na spotřebě a hluku který naroste ale když vyřadíš katít tak se ti zvednou emise a pak už nepočítej s legální STK. Zkušenosti s tím mám u prvního Scoupe mi upadl výfuk hled za svody a spotřeba mi ještě spadla (pro rejpali že to není možné že je to naopak tak musím upozornit že jsem tam měl nabastlený výfukoví systém VW od předchozího majitele který tomu vůbec neseděl) a u nynějšího auta mám plně průchozí výfuk tzn pružným koštětem by jsi mi šťouchal až do vrtule turba ale má to za následek zvíšení spotřeby a výkonu a větší hlučnost (tu ti zvedné každé vyřazení původního dílu výfukového potrubí či nahrazení dílu jiným krom origo)
Napsal: 28 led 2008, 12:47
od Xfield
Díky za informace. Takže ten zadní kat už emise nezachrání? .....no stejně do toho nejspíš půjdu a ten přední kat obětuju. Emise legálně neprojdu už teď - zkoušel jsem to u známýho a právě kvůli popraskaným svodům a přisávání vzduchu do soustavy by to neprošlo. Možná je tam chyba ještě jinde (engine check svítí pořád), ale to budu hledat, až bude výfuk OK.
Napsal: 28 led 2008, 13:01
od Vladislav Bureš
Nezachrání jestli tam jsou dva katy tak protože to jeden neutáhne nebo by musel být tak veliký že se tam nevejde proto dva takže bych tam já osobně navařil jen trubku a prděl na to je to nejjednoduší a nejlevnější řešení co znám. Ale počítej s větší hlučností a drobet vyšší spotřebou i když v řádu desetin litru. A ještě k té hlučnosti většina aut má tři tlumiče katík středový tlumič a koncoví tlumič. Setkal jsem se s jedním dajhacu 0,8 obsah a ten měl 4tluniče a třetí největší byl prohnilí majitel ať se tam dá jen trubka tak jsme to vyřízli navařili trubku a po nastartování ten 0,8 motor znel jako dvoulitrové DTM to byla bomba a hlavně majiteli se to moc líbilo ale každému to nemusí vyhovovat tak na to pamatuj aby tě to potom neštvalo sico to u tebe to nebude tak razantní ale rozdíl to bude