Stránka 4 z 4

Re: Spotřeba versus palubní počítač

Napsal: 27 úno 2014, 22:31
od idam.i
Fiska,som zvedavý ako dopadne porovnanie 2,0CVVT vs. 2,0GDI.Zatial čo som čítal,tak dosť sa sťažovali na to GDI.

Re: Spotřeba versus palubní počítač

Napsal: 28 úno 2014, 08:56
od FISHkaa
no já nevím, já v 2.0 GDI ještě nejel, a to ani v i40. Všude samé CRDi :mrgreen: S CVVT sem spokojen, jediné co by bylo příjemné je šestikvalt co má GDIčko 8)

Re: Spotřeba versus palubní počítač

Napsal: 04 bře 2014, 19:20
od Danielson105
FISHkaa píše:spíše zpěněné palivo, než vzduchová bublina :mrgreen:
Při tankování jsem při dvaceti litrech čekal půl minuty a pak při 40 litrech jsem čekal půl minuty,takže si myslím že zase tolik pěny tam při dotankování cca 7 nebo osmi litrů být nemohlo. Opravdu by mě zajímalo jak to s tím je,ale vyjet nádrž do prázdna a jak kretén to pak odvzdušňovat se mi nechce tak zvědavej zase nejsu.

Sefina jinak ten pivovar nebyl špatnej :lol: :lol: :lol:

Re: Spotřeba versus palubní počítač

Napsal: 09 dub 2015, 16:46
od ixík35
Mám ix 35 po faceliftu 1,7 CRDI. Prozradí mi někdo jestli to někdo zkoumal kolik je tedy rozdím mezi PP a skutečnou spotřebou? Jezdíme v létě dvakrát Bulharsko a zpět což je jedna otočka cca 4000Km a nechtěl bych tankovat v Maďarsku (tudíž ujedu 835 -842 km z Litvínova k první pumpě Bačka Topola nebo druhé v Žejdnik v Srbsku?). S Alteou jsem natankoval plnou v Litvínově 55 litrů a při průměrné spotřebě z palubního počítače 5,4 jsme dojeli těsně k Bělehradu 1000Km a tam jsme prvně tankovali. (pokud to bylo v noci tankoval jsme v Novem Sadu 928km když mi začala svítit rezerva na 80km.) Tudíž palubní počítač ukazoval absolutně přesně.

Poradí někdo jakou třeba má palubák odchylku proti skutečnosti. A ještě, kolik vám to průměrně bere (ne kolik ukazuje PP) na dálnici u 1.7 při normální rychlosti cca 100 -110 km v hodině. Nejlepší informace by byla od někoho, kdo celou nádrž vyjel po dálnici. Nepište mi tachometrových 130, sami víte, že se tak běžně nejezdí po dálnicích při dlouhých trasách a i když jedete hodně rychle na dalnicich obvykle vám palubní počítač ukáže průměrnou rychlost kolem 95 -98km za hodinu jízdy. (A to už jste jeli sakra rychle několik hodin.)

Děkuji moc předem za pravdivé informace. Nepotřebuji ohromit spotřebou a rychlostí, ale rád bych opravdu skutečnost, aby se dala zase naplánovat cesta a náklady. Info potřebuji i z důvodu toho, že ne všechny pumpy v noci v Srbsku fungují a na novém (jestě nedostavěném) okruhu Bělehradu ještě pumpy nejsou vybudovány.

Re: Spotřeba versus palubní počítač

Napsal: 13 dub 2015, 09:11
od FISHkaa

Re: Spotřeba versus palubní počítač

Napsal: 13 dub 2015, 09:42
od Mr. HYUNDAI
Můj palubák kecá v průměru o půl litru. V seznamu z FISHkova odkazu jsem druhý odshora (kromě skutečné spotřeby dle tankování mám vždy i opsanou udanou spotřebu z PP, takže můžeš porovnat rozdíl).

Je potřeba počítat, že ix35 má aerodynamiku cihly a motor 1,7 CRDi má poměrně krátké kvalty, takže na dálnici nad 100 km/hod. začíná celkem dost baštit.

Re: Spotřeba versus palubní počítač

Napsal: 23 kvě 2015, 14:20
od ALFik
mam najeto 65t a myslim ze spotreba ve tve rychlosti muze byt kolem 6 litru, PP tak 5,6. Ja jezdim Chorvaty pres okresky Madary a dalnice 130. vlezu se do 6.5l a PP neresim vzdy ukazuje o 0,5-1,0 mene.Jinac pokud jedu porad dalnici a 140 do 7,5 se vlezu. Je to fakt cihla.

Re: Spotřeba versus palubní počítač

Napsal: 23 kvě 2015, 14:21
od ALFik
ahoj

Re: Spotřeba versus palubní počítač

Napsal: 01 čer 2015, 09:32
od FISHkaa
je to o stylu jízdy, teď sem týden jezdil ix35 1,7CRDi (asi tisíc km dálnice město mimoměsto) a výsledná spotřeba cca 6,5l/100km dle palubáku. Holt těžká noha :mrgreen:

Mimochodem, zjistil sem, že mi dělá problém se v poklidu s předohrabem rozjet - extra sem si musel dávat pozor na hvízdání pneu :mrgreen: :mrgreen:

Re: Spotřeba versus palubní počítač

Napsal: 20 říj 2015, 13:26
od ixík35
IX 35 diesel 1,7 CRDI: Vyzkoušel sem tedy sám palubní počítač a zjistil následující. Cesta Litvínov, Hradec Králové, Ahtopol (Bulharsko u tureckých hranic). V průběhu cesty jsem koukal na palubní počítač a ukazoval 5,9 stále i v cíli cesty v Bulharsku. Součet dokladů o tankování přesně, spotřeba 6,16. Při cestě zpět stoupal palubní počítač až k 6,2 (nejvyšší hodnota). Součet podle tankování na cestě zpět 6,05. Podotýkám čtyři lidé úplně naplněný kufr a cca 4400km tam i zpět (plus popjíždky na dovče) - 90procentní podíl dálnic.

Další cesta hned za týden opět Bulharsko bez zajížďky do Hradce Králové, stejný cíl Ahtopol, ale jen tři dospělý a jedno dítě a zpola plný kufr věcí. Palubní počítač zůstal na 6,1 po cestě tam, ale dle dokladů z tankování 5,95. Na dovče se zase srovnal palubní počítač na 5,9 a na cestě a cesta domů už jen ve dvou, podle tankování 5,8 a podíl dálnic cesty přes Rakousko cca 85 procent. Palubní počítač ukazoval také 5,8 až zpět v Litvínově.

Na dálnicích při těhto vzdálenostech rychlost neklesne pod 100, ale jen při předjíždění větších kolon málokdy přeleze tachometrových 140 km/h.

Tak si myslím, že palubní počítač průměrné spotřeby moc nelže, ale jen funguje s nějakým tisicikm zpožděním, možná i dvoutisícovým.

Každopádně spotřeba na to jaké je to auto, úplně úžasná. Pro porovnání úplně stejných cest a podobného obsazení Seat Altea XL 1,9 PDI rok výroby 2008 spotřeba 5,4 až 5,7 ale ještě bez filtru pevných častic. Tam ale palubní počítač fungoval absolutně přesně bez zpoždění.